اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208067653419216
در دسترس نیست

معرفی برندهای مختلف پرینتر کارت PVC

کد: 140208067653419216

، تهران , (اخبار رسمی): با مطالعه راهنمای انتخاب پرینتر چاپ کارت PVC می‌توانید شناخت خود را نسبت به پرینتر کارت‌ ها افزایش دهید و یک چاپگر کارت پی وی سی مناسب برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

معرفی برندهای مختلف پرینتر کارت PVC
معرفی برندهای مختلف پرینتر کارت PVC

پرینتر کارت چیست؟
پرینتر کارت به دستگاهی گفته می‌شود که قابلیت چاپ انواع تصویر، متن و یا بارکد را روی متریال PVC دارد. چاپگرهای کارت به دو دسته چاپ مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شوند. چاپگرهای چاپ مستقیم از طریق گرمای هد و بصورت عملیات رفت و برگشتی، تصویری دستور داده شده را از طریق چهار پنل رنگی زرد، قرمز، ابی و مشکی ریبون روی کارت چاپ می‌کنند. از جمله این پرینتر ها می‌توان به هایتی، اسمارت، اولیس، زبرا و … اشاره کرد. وضوح چاپ تمام پرینترهای دایرکت 300 dpi است. در چاپگر کارت با سیستم غیرمستقیم یا انتقال مجدد، تصویر ابتدا از طریق هد و ریبون، به جای چاپ مستقیم روی کارت ابتدا روی فیلم چاپ شده و سپس توسط غلتک حرارتی و با دمای 175 تا 190 درجه روی کارت انتقال میابد. مزیت این چاپ غیر مستقیم کیفیت چاپ بالاتر و چاپ لبه به لبه کارت است. همچنین امکان این نوع پرینترهای چاپ کارت جهت پرینت بر روی متریال های دیگر پایه PVC مانند PET ، COMPOSIT، PC و… است. ازجمله پرینترهای سیستم انتقال مجدد می‌توان به برندهای فارگو و نیسکا اشاره کرد. پرینترهای چاپ کارت غیرمستقیم دارای وضوح چاپ 300 و 6000 dpi هستند.

انواع پرینتر کارت PVC
انواع مختلفی از چاپگرهای کارت وجود دارند که با توجه به نیاز مشتریان و کیفیت کارت می‌توانند تکنیک‌های مختلف چاپ را اجرا کنند. پرینترهای کارت پی وی سی در همه شکل‌ها و سایزها، با کاربردهای متفاوت و قیمت‌های مختلف تولید می‌شوند. از پرینترهای ساده مانند Zebra P110i یا Magicard Alto گرفته، تا دستگاه‌های با حجم بالا و با قابلیت افزودن لایه امنیتی لمینیت Evolis Securion یا HDP5000 Fargo، همگی برای چاپ کارت PVC با کاربرد مختلف استفاده می‌شوند. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین برندهای این پرینترها در بازار می‌پردازیم.

  • پرینتر هایتی Hiti

چاپگر کارت هایتی Hiti یکی از پرکاربردترین پرینترهای چاپ کارت PVC موجود در بازار است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این دستگاه پرینتر، چاپ کارت را به وسیله ربیون و به روش چاپ حرارتی مستقیم انجام می‌دهد. پرینتر هایتی HITI CS200 و پرینتر هایتی HITI CS320 از انواع مدل‌های ین برند هستند.

  • پرینتر کارت فارگو

شرکت آمریکایی فارگو  زیر مجموعه شرکت HID است. مانی کارت دارای نمایندگی این شرکت در ایران میباشد و تمام محصولات برند فارگو را عرضه میکند. همه چاپگر های کارت فارگو دارای گارنتی یکساله مانی کارت هستند. پرینتر فاگو مدل های مختلفی دارد که چاپگر چاپ کارت فارگو
 Fargo C50، Fargo HDP5000، Fargo DTC1000، Fargo DTC1250e از نمونه های تولید این شرکت هستند. بهترین و کاربردی ترین مدل این پرینتر فارگو 5000 است.

  • پرینتر کارت زبرا 

پرینتر کارت برند زبرا طیف وسیعی از پرینترهای چاپ کارت PVC را با امکانات گوناگون برای کاربردهای مختلف به کاربران خود ارائه نموده است. پرینتر کارت زبرا Zebra از طریق انتقال حرارت انواع کارت را چاپ می‌کند. P330I ، P110I، ZXP1، ZXP3، ZXP7 و ZXP8 از انواع پرینتر زبرا Zebra هستند.

  • پرینتر کارت اسمارت

پرینتر های کارت اسمارت توسط شرکت سنگاپوری تولید می‌شود. این پرینتر ها به ماژول های امنیتی که دارند و چاپ هولوگرام‌های سفارشی معروف هستند. این پرینتر ها مدل های مختلفی دارند که هر کدام از این مدل ها میتوانند نیاز های شما به کیفیت, سرعت, بودجه را پاسخ بدهند. در حال حاضر پرینترکارت مدل‌های اسمارت  30, 50 و 51 را موجود داریم.

  • چاپگر چاپ کارت نیسکا

شرکت امریکایی نیسکا خط تولید گسترده ای از پرینترهای کارت پی وی سی تا سیستم‌های اسکن اسناد و سیستم‌های جابجایی کاغذ برای صنعت فتوکپی ارائه می‌دهد. انواع مدل‌های نیسکا عبارت اند از: Prc-101 ،Prc-151 ،Prc-5350 ،Prc-201 و نیسکا 201 پلاس. در حال حاضر بهترین مدل نیسکا 201 پلاس است.

  • چاپگر کارت سوویفت پرو

پرینتر سوییفت پرو برای انواع چاپ کارت ها مناسب است و بسیارانعطاف پذیر است . این چاپگر با ارائه مجموعه ای از ماژول های منحصر به فرد به کاربران امکان شخصی سازی پرینتر را می‌دهد. ماژولار بودن این سیستم ها باعث می‌شود که مشتریان بسته به نیازشان پرینتر های خود را به ماژول لمنیتور یا لیزر یا هر دو مجهز نمایند.مدل‌های سوییفت پرو K60, K30 و K30D شناخته شده‌ترین نوع چاپگرهای این برند هستند.

  • چاپگر PVC سیات

شرکت  ciaatیک شرکت اسپانیایی در حوزه تولید چاپگر چاپ کارت و مواد مصرفی آنها می باشد. تکنولوژی به کار رفته در این پرینتر تکنولوژی چاپ مستقیم است.Ciaat ctc940 برای چاپ کارت تنها به ریبون احتیاج دارد و نیازی به تهیه فیلم برای این پرینتر نداریم، از دیگر قابلیت‌های پرینتر سیات تولید ریبون اسکرچ برای این پرینتر است که قابلیت اسکرچ کردن روی کارت را فراهم می‌کند. از جمله ریبون های خاص دیگری که برای پرینتر سیات تولید می‌شود، می‌توان به ریبون طلایی، نقره ای و آبی اشاره کرد.
کدام پرینتر چاپ کارت بهتر است؟
از مهمترین مسائل نیاز یک مجموعه , تامین یک دستگاه چاپ کارت است. دقت کنید برای تهیه چاپگر مناسب برای خودتان باید ابتدا نیامندی های خود را بررسی کنید. سپس با مقایسه پرینتر های کارت, ببینید کدام پرینتر نیاز شما را پوشش می‌دهد. برای پیدا کردن پرینتر مناسب به کیفت چاپ, سرعت چاپ, ضرفیت مخزن ورودی و خروجی, قیمت پرینتر, حافظه چاپگر, وزن و ابعاد چاپگر, قابلیت چاپ یک رو و دو رو, قابلیت چاپ رنگی و سیاه سفید و عمر دستگاه, توجه کنید. برای ارگان‌هایی که نیاز به تولید کارت با ضریب امنیتنی بالایی دارند دستگاه‌های 600 dpi از برندهای ژاپنی مانند نیسکا بهترین گزینه است. زیرا امکان چاپ با وضوح بالا و انجام مراحل امنیتی مانند ریزنوشته و یووی و همچنین استحکام و قدرت بالای این پرینترها، آن‌ها را جزو بالاترین و مدرن ترین دستگاه‌های ارائه شده قرار می‌دهد. برای مجموعه‌های کوچکتر و نیاز کمتر, پرینتر دایرکت سیات, گزینه خوبی است. این دستگاه‌ها کیفیت چاپ قابل قبول و سایز کوچکی دارند که به راحتی روی میز کار شما جای می‌گیرند. همچنین برای مجموعه‌هایی که نیاز به چاپ لب به لب دارند، پرینتر فارگو 5000 بهترین انتخاب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی