اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208067653623777
در دسترس نیست

بهترین نوع درب کرکره ای را از ما خرید کنید

درب کرکره ای با بهترین تیغه

کد: 140208067653623777

، مبارکه , (اخبار رسمی): تیغه فولادی کرکره برقی از ورق های گالوانیزه فولادی تشکیل شده است که به صورت وق هایی با ضخامت 0.8 ، 1 و 1.2 میلیمتر به صورت رول هایی با وزن های مختلف در کارخانۀ شرکت آرمان گستر مهر اسپادانا موجود می باشد.

درب کرکره ای با بهترین تیغه
درب های آماده رول شده تیغه فولادی در دو نوع ساده و پانچ دار

مزایا و معایب تیغه فولادی درب کرکره برقی چیست؟ این نوع تیغه با دوام بوده چراکه این نوع تیغه بالای 20 سال میتواند دوام و کیفیت خود را حفظ کند.

تیغه فولادی کرکره برقی چیست؟

این قسمت به صورت کشویی داخل تیغه ی بعدی قرار میگیرد

تیغه فولادی کرکره برقی از ورق های گالوانیزه فولادی تشکیل شده است که به صورت وق هایی با ضخامت 0.8 ، 1 و 1.2 میلیمتر به صورت رول هایی با وزن های مختلف در کارخانۀ شرکت آرمان گستر مهر اسپادانا موجود می باشد.

این ورق ها داخل دستگاه تولید تیغه های فولادی درب کرکره برقی قرار می گیرد و خروجی دستگاه به صورت تیغه فولادی می باشد، که بعد از تولید در قسمت مونتاژ با قرار گرفتن داخل یکدیگر به ابعاد مختلف درب کرکره ای را تشکیل می دهند.

جنس تیغه های فولادی از چیست؟

جنس از ورق های گالوانیزه تشکیل شده است و ضخامت های مختلفی دارد. تیغه های فولادی  همان ورق های فولادی هتند که با ایجاد روکشی از جنس فلز روی پوشانده شده اند که از اکسید شدن ورق ها جلوگیری می کند و زنگ نمیزند.

این نوع تیغه را برای درب های کرکره برقی استفاده می کنند که در برابر گرما، سرما، فشار و ضربه مقاوم هستند و دوام آنها بالای 20 سال می باشد.

چرا از تیغه های فولادی برای درب های کرکره ای استفاده کنیم؟

یکی از پر کاربرد ترین تیغه های درب کرکره ای، تیغه های فولادی می باشد، که از ویژ گی های مفیدی بر خوردار هستند. امروزه برای امنیت، کیفیت و صرف هزینه مناسب در دراز مدتت از تیغه های فولادی استاده می شود.

حال میخواهیم چند نکته ی قابل توجهی از مزیت های تیغه فولادی و همینطور معایب آن را دراین مقاله مورد بررسی قرار می دهیم...

مزایا و معایب تیغه فولادی درب کرکره برقی چیست؟

  • این نوع تیغه با دوام بوده چراکه این نوع تیغه بالای 20 سال میتواند دوام و کیفیت خود را حفظ کند. این نوع تیغه جنس محکمی دارد، همانطور که اشاره کردیم این نوع تیغه از آلیاژ فولادی با روکش روی می باشد و فولاد که که اطلاع دارید از فلزات سخت به حساب می آید. برای همین این تیغه در برابر فشار و ضربه مقاوم است.
  • کیفیت تیغه های فولادی از دیگر مزایای آن است، ما در کارخانه شرکت آرمان گستر مهر اسپادانا تیغه هایی را تولید می کنیم که از ورق های با کیفیت مجتمع فولاد هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

3 مورد از مزایای تیغه فولادی کرکره برقی را برای شما توضیح دادیم که از مهمترین مزایا بودند. اکنون با ما باشید و معایب تیغه فولادی را هم بدانید

معایب تیغه فولادی کرکره برقی

  • وزن سنگین تیغه فولادی:

از نظر خیلی افراد جزء معایب آن به حساب می آید، اما لازم است بگویم که وزن سنگین این نوع تیغه باعث بالا رفتن امنیت می شود و از محل یا مکان کسب وکار یا زندگی را امن نگه می دارد.

مطمئنا شنیده اید که به تیغه های فولادی کرکره برقی درب ضد سرقت هم گفته می شود و اگر سنگین بودن وزن آن را در نظر نگیریم جزو مزایای آن می توان حساب کرد.

  • قیمت گران تیغه فولادی:

این  نوع تیغه نسبت به تیغه های آلومینیوم گران تر است که در نظر داشته باشید که جنس مرغوب و باکیفیت که استحکام بالایی دارد و همینطور امنیت را تضمین می کند طبیعی است که قیمت بالایی هم داشته باشد.

نتیجه گیری :

در این مقاله ما تلاش کردیم که خیلی مختصر و مفید و به طور عامیانه تیغه ی فولادی کرکره برقی را معرفی و مزایا و معایب آن را بگوییم. که متوجه شدیم تیغه های فولادی کرکره برقی نسل جدیدی از درب های اتوماتیک کرکره ای می باشد که مزایا و معایبی هم داشتند.

گفتیم جنس آن از آلیاژ فولادی است و با روکش روی برای جلوگیری از زنگ زدگی و اکسید شدن درست شده است. ما در کارخانه آرمان گستر مهر اسپادانا این نوع تیغه را با ضخامت های 0.8 ، 1 و 1.2 میلیمتر تولید میکنیم. وزن این نوع تیغه به ضخامت آن بستگی دارد و هر چقدر که ضخامت بالا تر باشد وزن سنگین تری دارد.

اگر میخواهید برای محل کسب و کار و یا زندگی خود از این نوع تیغه برای درب کرکره ای استفاده کنید کافیست با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید. ما بهترین پیشنهاد را به شما خواهیم داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فنی مهندسی آگما رول

شرکت آرمان گستر مهر اسپادانا با نام تجاری آگما در سال هزار سیصد و نود با شماره ثبت ۱۶۶۶ فعالیت خود را به‌صورت رسمی در زمینه ارائه انواع محصولات سیستم های اتوماتیک با خرید کارگاه آگما با ۲۰ سال سابقه تولید آغاز کرد. درباره ما و این مجموعه به مرور خدمات خود را توسعه داد و اکنون در زمینه های نصب و راه اندازی درب اتوماتیک ریلی، درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک کرکره ای، درب اتوماتیک اسپید، درب اتوماتیک لولایی، شیشه سکوریت، شیشه خم، شیشه دوجداره، شیشه لمینت، دوربین مدار بسته، راهبند اتوماتیک، سایبان برقی فعالیت دارد و توانسته با تولید تیغه های کرکره جایگاه خوبی را در بین فعالان این صنعت داشته باشد و محصولات و خدمات خود را به همکاران ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید