اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208117664916287
در دسترس نیست

آگهی استخدام امروز تهران

آگهی استخدام امروز تهران

کد: 140208117664916287

، (اخبار رسمی): به عنوان کارجو در شهر تهران به دنبال کار هستید؟ آیا از شغلی که در آن مشغول به کار هستید راضی نیستید؟ به دنبال شغل با بیمه تکمیلی هستید؟ پیشنهاد می کنیم در سامانه کاریابی ملی کار رزومه خود را تکمیل کرده و در کمتر از 48 ساعت در شرکت های معتبر با بیمه تکمیلی و حقوق مکفی استخدام شوید

آگهی استخدام امروز تهران
آگهی استخدام امروز تهران

به عنوان کارجو در شهر تهران به دنبال کار هستید؟

سایت های کاریابی

شغلی که انتخاب می کنیم در زندگی شخصی ما نقش مهمی دارد، برای همین است که نباید این معقوله از زندگی مان بی اهمیت تلقی شود چرا که کیفیت زندگی آینده ما را تعیین می کند.

شغل اشخاص فقط شامل امرار معاش افراد نمی شود، بلکه بر جنبه های مختلف زندگی افراد تاثیر به سزایی می گذارد.

الان زمان آن رسیده است که به جای تمرکز بر اشتباهات، موقعیت فعلی‌تان را بررسی کنید که چه چیزی درست است.

یک صفحه کاغذ بردارید و تمام مواردی که جزء اولویت های شما برای کار در یک مجموعه است تهیه کنید و حتماً باید چشم انداز وسیعی داشته باشید.

علاقه و اشتیاق به موضوع کار

اولین مسئله مهم برای انتخاب شغل مورد نظر، علاقه و اشتیاق به موضوع کار است، به‌طوری که صبح‌ها با احساس مثبت و انرژی مضاعف به سمت محل کار خود بروید.

در نتیجه باید شغلی انتخاب کنید که کاملاً متناسب با مهارت ها و شخصیت شما باشد.

حقوق و دستمزد و مزایا و بیمه

مساله حقوق، دستمزد، مزایا و بیمه برای همیشه از مسائل مهم برای کارجو به حساب می آید و این امر مخصوصا زمانی صادق است که شرکت عملکرد خوبی داشته باشد.

در بعضی مواقع احساس می کنید در محل کارتان مولد نیستید و یا از مهارت های شما استفاده نمی شود یا وظایف شغلی شما تغییر یا افزایش یافته است، اما دستمزد تغییر نکرده است.

این جاست که میزان دریافتی شما باید با میزان تحصیلات و مهارت ها و تجربه و سابقه شما همخوانی داشته باشد.

البته گاهاً افراد کار را صرفاً بخاطر علایق خود انتخاب می کنند بنابراین حقوق مهمترین انگیزه آن ها نیست.

در مرحله بعد احساس سازگاری با فرهنگ حاکم در شرکت مورد نظراست، به طوری که تفاوت های اخلاقی و فرهنگی فاحش برای شما آزار دهنده نباشد یا  افرادی که با آن ها کار می کنید کنار نمی آیید

گاهی در محیط های کاری متأسفانه شاهد تجربه های آزار کلامی و سایر رفتارهای غیر اخلاقی و غیر قانونی می شوند.

معقوله احترام ، به شما از سوی کارفرما و همکاران و نوع سبک رفتاری حاکم بر محیط کار ، داشتن روحیه تیمی در مجموعه،هماهنگ بودن هدف سازمانی با اهداف فردی که منجر به محیط استاندارد کاری می شود.

ساعت کاری مناسب از ویژگی های اصلی برای کارجو علی الخصوص خانم ها به حساب می آید.

ساعت کاری باید کاملا متناسب با میزان دریافتی شما باشد، البته میزان دریافتی فقط جنبه مالی را شامل نمی شود.

 بلکه همان هزینه فرصتی که پیش می آید مثلا آیا ساعت کاری که در محل کار هستید از انجام چه کارهای دیگه ای در منزل باز مانده اید.

مانند گذراندن وقت با خانواده و فرزندان، آموزش، ورزش و غیره است

وقتی متوجه می‌شوید که به دلیل کار، زمان کمتری را با خانواده خود می‌گذرانید، یا نمی‌توانید زمان لازم را به خود اختصاص دهید تعادل بین کار و زندگی کاملاً بر هم می خورد.

اگر مسئله رشد و ارتقاء برایتان مهم است توصیه می شود شغل هایی انتخاب کنید که کارکنان دائم در حال یادگیری موارد جدیدی هستند کار شما باید طوری باشد که احساس بی حوصله گی و راکد بودن نکنید.

کارفرماهایی که علاقمند به تکنولوژی روز دنیا هستند و با برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان خود سعی در ارتقای سازمان و مهارت کارکنان خود می کنند و برای هر ایده جدید استقبال کرده و آن را تشویق می کنند جز محیط های در حال رشد و تغییر هستند.

استان تهران به علت اینکه جز کلانشهر ایران به حساب می آید، فرصت های شغلی متعددی در زمینه های شغلی متفاوت برای کارجویان  فراهم آورده است تا بر حسب علاقه و مهارت بتوانند در شغل مورد نظر استخدام شوند.

با بررسی اولویت های مهم شغلی خود می توانید در کاریابی های سنتی و کاریابی های آنلاین ثبت نام کنید و به روزترین لیست آگهی های شغلی را مشاهده نموده و با توجه به نوع نیاز کاری خود و اینکه از لحاظ زمانی دورکار، تمام وقت، پاره وقت، کارآموزی می خواهید شغل مورد انتخابی خود را در صورت توافق با کارفرما مورد بررسی بیشتر قرار دهید.

هدف تمام سایت های کاریابی آنلاین این است که با صرفه جویی در زمان و هزینه های کارجو و کارفرما تنها با اتصال به اینترنت در هر ساعت از شبانه روز موقعیت های شغلی خالی کارفرما را به اطلاع افرادی که در جستجوی کار هستند برسانند که شامل نیازمندی های شغلی و مهارتی، مزایا ، شرح شغل و حقوق پرداختی است.

به عنوان کارجو در شهر تهران به دنبال کار هستید؟ آیا از شغلی که در آن مشغول به کار هستید راضی نیستید؟ به دنبال شغل با بیمه تکمیلی هستید؟

پیشنهاد می کنیم در سامانه کاریابی ملی کار رزومه خود را تکمیل کرده و در کمتر از 48 ساعت در شرکت های معتبر با بیمه تکمیلی و حقوق مکفی استخدام شوید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام