کد: 140208127666023814
در دسترس نیست

تحقیقات ابتدایی حکایت از تاثیر مثبت سیگار الکترونیکی ایکاس بر ترک سیگار دارد

چرا سیگار الکترونیکی iqos اصل برای ترک و بهبود ریه ها بخریم؟

کد: 140208127666023814

، تهران , (اخبار رسمی): سیگار الکترونیکی iqos اصل بوی کمتری تولید می کند، خاکستر ندارد و البته مثل نمی سوزد. یک سیگار سنتی در دمای 600 درجه سانتیگراد سوزانده می شود که منجر به انتشار مواد مضر می شود. انواع سیگار الکترونیکی iqos تنباکو را تا دمای کمتر از 350 درجه سانتی گراد گرم می کند و در نتیجه دود مضر کمتری دارد.

چرا سیگار الکترونیکی iqos اصل برای ترک و بهبود ریه ها بخریم؟
چرا سیگار الکترونیکی iqos اصل برای ترک و بهبود ریه ها بخریم؟
چرا سیگار الکترونیکی iqos اصل برای ترک و بهبود ریه ها بخریم؟
چرا سیگار الکترونیکی iqos اصل برای ترک و بهبود ریه ها بخریم؟
چرا سیگار الکترونیکی iqos اصل برای ترک و بهبود ریه ها بخریم؟
چرا سیگار الکترونیکی iqos اصل برای ترک و بهبود ریه ها بخریم؟

یکی از بهترین راه های ترک سیگار امروزه استفاده از انواع سیگار الکترونیکی iqos و چوب سیگار آیکاس است که مزایای بسیاری نسبت به سیگار معمولی دارد، مشاوران وان ایکاس شما را در انتخاب و خرید همراهی می کنند

ترک سیگار همیشه یکی از چالش های افراد سیگاری است. شرکت فیلیپ موریس برای رفع این چالش، محصول خود را معرفی کرد. این محصول IQOS نام دارد که به معنی من سیگار را ترک می کنم است و سازمان بهداشت جهانی FDA در سال 2018 اجازه بازاریابی و فروش این محصول را در دنیا صادر کرد.

سیگار الکترونیکی iqos در این سالها محصولات مختلفی را روانه بازار کرد و میزان استفاده از این محصول در طول زمان افزایش چشمگیری داشته است. وان ایکاس فروشگاه اینترنتی ارائه محصولات سیگار الکترونیکی iqos اصل در ایران است که اقدام به توزیع این محصولات کرده است.

انواع سیگار الکترونیکی iqos اصل در وان ایکاس

سیگار الکترونیکی iqos دارای انواع مختلفی است :

  • IQOS 3 DUO
  • IQOS Original’s Duo
  • IQOS iluma One
  • IQOS iluma Standard
  • IQOS iluma Prime
  • IQOS Veev

انواع سیگار آیکاس

این دستگاه، چوب سیگارهای تنباکو مخصوص خود را استفاده می کند که به طرز قابل توجهی کوچکتر هستند و البته در دستگاه های سیگار حرارتی iqos قابل استفاده هستند. انواع برند های سیگار آیکاس :

  • سیگار هیتس Heets در انواع طعم ها
  • سیگار نوسو  Nuso  دارای طعم های مختلف
  • سیگار ترا / تریا  Terea مخصوص دستگاه های ایلوما
  • سیگار  جوی Joy
  • سیگار فیت Fiit

دستگاه iqos 3 duo  یکی از معروفترین سیگا ر برقی آیکاس

IQOS 3 Duo اولین دستگاه مبتنی بر شارژر جیبی است که امکان می دهد دو فیلتر سیگار الکتریک را در یک شارژ استنشاق کنید که رشد چشمگیر فناوری را نشان می دهد.  یکی دیگر از مزیت های دستگاه iqos 3 duo شارژر جیبی و نگهدارنده باریک‌تر آن نسبت به مدل های قدیمی کمپانی Philip Morris است که هر دو بسیار سبک‌تر هستند. مقدار نگهداری شارژ در این دستگاه بسیار بهبود یافته است.

دستگاه iqos Original  نسخه جدید آیکاس 3

ایکاس اورجینال یک دستگاه ایکاس است که با بهره گیری از سیستم گرمایش سیگار (Heat Not Burn) تجربه ای دلپذیر برای درک لذت واقعی از تنباکو از فیلیپ موریس است. شارژر جیبی، اکنون در طراحی مناسب، فیت دست مخاطبان است.

شارژر دستگاه انرژی کافی برای مصرف 20 سیگار هیتس را به مصرف کنندگان می‌دهد. همراه با هولدر کوچک IQOS، سیستم گرمایش تنباکو IQOS 3 با سیستم جدید ProtectPlus تجهیز می شود. این نوید محافظت بیشتر از طریق مقاومت در برابر گرما و سرما، مقاومت در برابر ضربه بیشتر نسبت به نسخه 2.4 و عمر طولانی تر و شارژ سریعتر باتری را می دهد.

خرید سیگار الکترونیکی iqos برای ترک سیگار در وان ایکاس

دستگاه های سیگار الکتریکی وان ایکاس (1iqos) بجای سوزاندن تنباکو برخلاف سیگار سنتی، آن را گرم یا هیت (Heat) می کند. این تفاوت مهم محصولات سیگار الکترونیکی با سیگار است. از آنجایی که محصولات سیگار الکترونیکی تنباکو را نمی سوزانند، این محصولات بدون دود هستند و آئروسل حاوی نیکوتین تولید می کنند که اساساً با دود سیگار متفاوت است. نکته مهم این است که اطلاعات علمی نشان می‌دهد که آنها محصولات سیگار برقی انتخاب بهتری برای بزرگسالان نسبت به سیگار کشیدن سنتی هستند.

خرید سیگار الکترونیکی iqos اصل و سیگار آیکاس در 1iqos خود را با خیال راحت انجام دهید و از اورجینال بودن محصول اطمینان داشته باشید.

برای داشتن چهره ای سالم و با طراوت سیگار را یکبار برای همیشه ترک کنید تا بتوانید رویای خودتون را دوباره سلامت زندگی کنید. علاقه‌مندان برای دیدن مجموعه کامل، خرید و قیمت انواع سیگار الکترونیکی iqos، می‌توانند به فروشگاه اینترنتی وان ایکاس به آدرس 1iqos.com مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر فروش با شماره پشتیبانی خرید 09216970338 تماس بگیرید. همچنین در صورتی که هر سوالی دارید با ما مطرح کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید