اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208137666119216
در دسترس نیست

چرا کارت تخفیف چاپ کنیم؟

کد: 140208137666119216

، تهران , (اخبار رسمی): به دلیل وجود رقابت سنگین بین فروشندگان یک کالای مشابه از نظر کیفیت و قیمت، چاپ کارت تخفیف می تواند توجه مشتریان جدید را به کالا یا خدمات شما جلب کند و باعث رونق کسب و کار شما و یا شناساندن برند شما به آن‌ها شود.

چرا کارت تخفیف چاپ کنیم؟
چرا کارت تخفیف چاپ کنیم؟

به دلیل وجود رقابت سنگین بین فروشندگان یک کالای مشابه از نظر کیفیت و قیمت، چاپ کارت تخفیف می‌تواند توجه مشتریان جدید را به کالا یا خدمات شما جلب کند و باعث رونق کسب و کار شما شود.

کارت تخفیف چیست؟
کارت تخفیف یک کارت اعتباری پلاستیکی یا کاغذی است که به دارنده آن حق تخفیف در قیمت برخی محصولات یا خدمات را می دهد. به عبارتی کارت تخفیف کارتی است که با آن می‌توان در هنگام خرید از تخفیف بهره برد. از اهداف کارت تخفیف می‌توان رونق بخشیدن به کسب و کار، تشویق مشتری به خرید از مجموعه و افزایش میزان فروش و خدمات نام برد. برای خریداران و مشتریان، مهم‌ترین دلیل استفاده از کارت‌های تخفیف، کاهش هزینه‌های خرید است. حال ممکن است این تخفیف‌ها انواع مختلفی داشته باشد تا مشتری از چنین کارت‌هایی رضایت داشته باشد. پس اگر سیاست این کارت‌ها به شکل مناسب و ایده آل طراحی شده باشد و زمینه ارائه تخفیف بیشتر در آن‌ها فراهم باشد، طبیعتاً مشتری نیز احساس رضایت کرده و می‌توان آن را به عنوان بهترین کارت تخفیف معرفی نمود.

کاربرد کارت تخفیف
به دلیل وجود رقابت سنگین بین فروشندگان یک کالای مشابه از نظر کیفیت و قیمت، چاپ کارت تخفیف می تواند توجه مشتریان جدید را به کالا یا خدمات شما جلب کند و باعث رونق کسب و کار شما و یا شناساندن برند شما به آن‌ها باشد. معمولا این نوع کارت در مراکز بهداشتی، پوست و مو، آموزشگاه ها، آژانس گردشگری، درمانی، تفریحی مثل استخر، رستوران ها، مراکز تجاری و فروشگاه های پوشاک و مواد غذایی  و ..مورد استفاده قرار می گیرد.


انواع کارت تخفیف

  • کارت تخفیف معمولی:

به صورت کارت‌های کاغذی هستند که بر روی آن‌ها مبلغ تخفیف قرار دارد و فرد می‌تواند با توجه به این مبلغ، خریدهای خود را مدیریت کند.

  • کارت تخفیف هوشمند:

کارت‌های هوشمند بیشتر در باشگاه مشتریان و برای مشتری‌های وفادار استفاده می‌شود. در این کارت‌ها مشخصات مشتری و میزان خرید آن در شرایط مختلف قرار دارد و با توجه به اطلاعات آن، مبلغ تخفیف تغییر می‌کند.

  • کارت تخفیف خدماتی:

کارت تخفیف استخر، کارت تخفیف پزشکی، کارت تخفیف سینما و کارت تخفیف رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها نمونه‌هایی از کارت‌های تخفیف خدماتی هستند که با استفاده از این کارت‌ها، می‌توان از خدمات شرکت‌ها بهره گرفت.

  • کارت تخفیف مالی:

کارت‌های تخفیف مالی بیشتر مربوط به بانک‌ها و مؤسسات مالی هستند که در ازای ارائه آن‌ها، بخشی از سود وام‌ها یا سایر تسهیلات بانکی کاهش می‌یابد. کارت تخفیف امیدان و کارت تخفیف ایرانیان تنها دو نمونه از این کارت‌ها هستند که در ایران عرضه می‌شوند.

روش استفاده از کارت تخفیف
مبلغ مشخص را تعیین و به مشتریان وفادار خود کارت تخفیف را ارائه دهید
کارت تخفیف را می توانید به افراد شناخته شده و مطرح همچون هنرمندان، ورزشکاران ارائه دهید.
میتوانید کارت تخفیف خود را در اختیار رستوران‌ها، استخر مراکز تجاری قرار دهید و آنها به عنوان هدیه به مشتریان خود دهند و از این طریق مشتریان بیشتری به سمت شما روانه می‌شود.
کارت تخفیف را می توان با مبالغ گوناگون و در جنس های مختلف چاپ نمود. از آنجایی که این کارت ها در حوزه ها و مکان های متنوعی نظیر فروشگاه ها، مراکز تجاری، مراکز تفریحی و … مورد استفاد قرار می گیرند.

طراحی کارت تخفیف
در صورتی که قصد چاپ کارت تخفیف پی وی سی را دارید باید در هنگام طراحی کارت چند نکته را رعایت کنید:

  • اندازه بک گراند این کارت باید در ابعاد 8.5*5.5 سانتی متر باشد.
  • طرح بصورت لایه باز psd و یا tiff  ذخیره نمایید و ارسال کنید.
  • رزولوشن باید در 300dbi انتخاب گردد.
  • رنگ های سازمانی و عکس های با کیفیت استفاده نمایید.
  • مد رنگی آن را بر روی CMYK  قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]