اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208177675523853
در دسترس نیست

کاهش پینگ بازی با سیب سرور

کد: 140208177675523853

، (اخبار رسمی): یکی از مسائل اساسی برای بازیکنان و گیمرها، کنترل و کاهش پینگ در بازی‌های موبایل است. آموزش و اجرای اقدامات مرتبط با پینگ، به شما این امکان را می‌دهد که از تأخیر و ایجاد تاخیر در بازی یا توقف آن جلوگیری کنید.

کاهش پینگ بازی با سیب سرور
کاهش پینگ بازی با سیب سرور
کاهش پینگ بازی با سیب سرور
کاهش پینگ بازی با سیب سرور
کاهش پینگ بازی با سیب سرور
کاهش پینگ بازی با سیب سرور

پینگ بالا در بازی باعث می‌شود که نتوانید به بهترین نحو با هم‌تیمی‌ها و حریفان خود درک کامل از جریان بازی داشته باشید، و اغلب وقت‌ها مجبور به ترک بازی به صورت ناعادلانه می‌شوید. گاهی مواقع مشکل پینگ بالای سیستم، کندی سرعت اینترنت است که با روش‌های کاهش پینگ به صورت دستی قابل حل می‌باشد؛ اما مشکل اصلی اکثر بازیکنان، فاصله زیاد جغرافیایی تا  سرور بازی است که موجب ایجاد تاخیر و پکت لاس می‌شود.

پینگ چیست؟

پینگ یک معیار برای محاسبه فاصله زمانی اتصال بین دو دستگاه در یک شبکه است. با استفاده از پینگ، می‌توانید مشخص کنید که چه مدت طول می‌کشد تا یک بسته اطلاعات از یک دستگاه هوشمند، مانند یک کامپیوتر، به سمت یک سرور ارسال شود و سپس به دستگاه مبدأ برگردد. پینگ در واقع تأخیری است که در زمان انجام هر فعالیت آنلاین، از جمله کلیک بر روی لینک یا استریم کردن ویدئو، رخ می‌دهد.

با این حال، پینگ تنها به عنوان یک ابزار برای اندازه‌گیری تأخیر محسوب نمی‌شود. هر شبکه از تعداد زیادی دستگاه و سرور تشکیل شده است، و هر دستگاه می‌تواند بسته‌های داده‌ای را به دستگاه هوشمند مقصد ارسال کند، که این بسته‌ها به آن "بسته" گفته می‌شوند. دستگاه مقصد بسته‌های ارسالی که نیاز به پاسخ دارند را دریافت کرده و در پاسخ یک بسته به دستگاه اول ارسال می‌کند.

این مراحل برای هر پینگ تکرار می‌شود، و پینگ به شما این امکان را می‌دهد که مدت زمان رفت و برگشت بسته‌ها بین دستگاه‌ها را اندازه بگیرید. استفاده از دستور پینگ برای بررسی وضعیت سرورها بسیار مفید است. اگر یکی از سرورها قطع شود یا با تأخیر عمل کند، ممکن است اتصال دو دستگاه به یکدیگر قطع شود. در این حالت، اتصال Packet Loss را تجربه می‌کند، که به عبارت دیگر، از بین رفتن بسته‌های داده به مقصد را نشان می‌دهد.

پینگ همچنین به شما کمک می‌کند تا بسته‌هایی که از دست رفته‌اند را تشخیص دهید. به عنوان مثال، اگر دستور پینگ را اجرا کنید و با پاسخ‌های مختلف مواجه شوید، می‌توانید ببینید کهRequest timed out  به معنای این است که بسته توسط رایانه مقصد دریافت نشده است یا پاسخ‌های سرور به دستگاه اول ارسال نشده است. همچنین ممکن است بسته‌ها در طول مسیر ارسال و دریافت از بین رفته باشند.

دلایل افزایش پینگ

هر بازی یا پلفترمی پس از طراحی تعدادی سرور در سراسر دنیا خریداری می‌کند. وظیفه این سرورها کاهش فاصله جغرافیایی بین کاربران و سرور اصلی بازی است. حال فرض کنید نزدیک‌ترین سرور به ایران در کشور چین باشد؛ در این حالت هنوز هم فاصله جغرافیایی سرور از شما زیاد است و همین موضوع باعث کندی سرعت و در نهایت افزایش پینگ می‌شود. البته مواردی نظیر پهنای باند کم، اینترنت کند، استفاده همزمان چند دستگاه به اینترنت و... هم می‌تواند موجب بالا رفتن پینگ شود؛ اما تمامی این موارد به صورت دستی قابل حل می‌باشد.

نحوه کاهش پینگ

جهت کاهش پینگ بازی روش‌های مختلفی وجود دارد که گاهی اوقات جوابگو است؛ اما در صورتی که مشکل پینگ بالای شما، فاصله زیاد تا سرور باشد، تنها یک روش می‌تواند به شما در کاهش پینگ کمک کند. VPS یا همان سرور مجازی مطمئن‌ترین و آسان‌ترین روش برای کاهش پینگ بازی است.

کاهش پینگ با VPS

سرور مجازی یا همان VPS وظیفه تغییر آی پی و کوتاه سازی فاصله جغرافیایی را به عهده دارد. به عنوان مثال فرض کنید برای اجرای بازی دوتا 2(DOTA2) نزدیک‌ترین سرور بازی به شما در آلمان قرار داشته باشد. سرویس کاهش پینگ دوتا 2 یا همان VPS دوتا2، آی پی ایرانی شما را به آی پی آلمان تبدیل می‌کند و فاصله واقعی مابین دو کشور را از بین می‌برد. در این حالت شما به عنوان یک فرد آلمانی وارد بازی می‌شوید.

از کجا سرور مجازی تهیه کنیم؟

از آن جایی که VPS شباهت زیادی به VPN دارد، بهتر است پیش از خرید سرور مجازی تحقیق کنید و از امنیت سرور مورد نظر اطمینان حاصل کنید. طبق تحقیقات انجام شده در حال حاظر بهترین پلتفرم‌های ارائه دهنده آی پی ثابت و سرور مجازی عبارتند از: سیب سرور، گادپینگ، پینگ استور، پینگ هینت و...

سرویس‌های شرکت‌های مذکور همه از بهترین و سریع‌ترین لوکیشن‌ها بهره‌مند هستند و بهترین نتایج در کاهش پینگ بازی و انواع پلتفرم را در بر دارند. همچنین می‌توانید با خرید سرویس کاهش پینگ از قابلیت آی پی ثابت نیز بهره‌مند شوید.

سخن آخر

بهترین انتخابی که می‌توانید برای بهبود تجربه‌ی بازی خود انجام دهید، استفاده از سرویس کاهش پینگ است. این سرویس به شما کمک می‌کند تا با کاهش تأخیر و پینگ، بازی‌های آنلاین خود را بهره‌ورتر و با لذت بیشتری تجربه کنید. از طریق بهبود اتصالتان، می‌توانید بهترین از خود را در بازی‌های موبایل نشان دهید و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در جریان بمانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]