اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208247686116287
در دسترس نیست

استخدام در تهران

استخدام در تهران

کد: 140208247686116287

، (اخبار رسمی): استخدام در تهران کاریابی ملی کار

استخدام در تهران
استخدام تهران ملی کار

استخدام تهران ملی کار

آگهی های استخدام در تهران
استان تهران از پر متقاضی ترین شهرهای ایران از لحاظ کاری است و بازار کار بزرگ و پویایی دارد که فرصت های شغلی زیادی را برای جویندگان کار فراهم می کند.
آگهی های استخدام در تهران از تنوع بالایی برخوردار هستند، چرا که مهم ترین دانشگاه ها، ادارجات دولتی، سفارت خانه ها و حتی مراکز درمانی در آن جا هستند و بطبع تقاضا در امور حمل و نقل، مسکن، خوراک، پوشاک و هر آن چه به نیازهای افراد مربوط است نیز بالا می رود.
برخی از مشاغل رایج در تهران عبارت‌اند از: بازرگانی، تجارت، مهندسی، برنامه‌ریزی، حسابداری، طراحی، پزشکی و غیره. علاوه بر این، کسب‌وکارهای نوآورانه و استارت‌آپ‌ها به دلیل وسعت شهر و فرصت‌های شغلی در تهران شکوفا شده‌اند.
در حال حاضر یکی از بزرگترین معزلات نیروهای کاری در تهران بی ثباتی کار است.

این موقت بودن به خصوص برای کارگران زن که سهم کمتری از کل اشتغال رسمی کشور را دارند بیشترین نگرانی را در بردارد و باعث احساس نا امنی در آن ها می شود.
درصد بالایی از نیروهایی که در ایران و علی الخصوص تهران کار میکنند با قراردادهای موقت کار می کنند.
کارگری که کار از دست می دهد بسیاری از آن ها وارد بازار کار بی ثبات تری می شود از جمله کار دستفروشی، کار در کارگاه های زیر زمینی با دستمزد حداقل.
از طرفی تهران با مشکل اشتغال ناقص زنان رو به رو است، این نوع اشتغال که نه تنها مشکل بیکاری را حل نمی کند بلکه با استثمار شدید و نا مناسب بودن محیط کار و فقدان حقوق اولیه برای زنان همراه است.
زنان نه تنها از اشتغال درستی در جامعه بهره چندانی نمی برند بلکه آسیب های اشتغال ناقص را بیشتر از مردان تجربه می کنند.
از طرفی زنان تهران با مشکلاتی مثل محدودیت در انتخاب شغل، دستمزد پایین، تعدیل نیروی کار، محیط کار نامناسب روبه رو هستند. 
نبود نظارت کافی، عدم مدیریت کافی، عدم مدیریت کارامد، وضعیت وخیم اقتصاد خانواده، تبعیض های جنسیتی و نیز محدودیت در انتخاب شغل از عمده عوامل اشتغال ناقص زنان در ایران است.
بررسی ها نشان داده است که استفاده از بیمه های درمانی یکی از عواملی است که بر تمایل به کار زنان مؤثر است.
 پس اگر خانمی همسرش تحت پوشش بیمه درمانی باشد و درآمد خوبی برخوردار باشد تمایل کمتری به کار کردن دارد.
همچنین آمار اشتغال میان زنانی که شوهرانشان کارمندان ادارات دولتی هستند کمتر است.
متغیرهایی مثل سن، تحصیلات زن و شوهر، درآمد ماهیانه شوهر، تعداد فرزندان آن ها به تمایل به کار زنان در مشاغل تمام وقت و نیمه وقت مؤثر است که اثر گذاری این عوامل به خصوص بر تمایل به کار زنان در مشاغل تمام وقت بیشتر است.
میزان درآمد و حقوق با استخدام در تهران

میزان و حقوقی که در تهران دریافت می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله شغل و صنعتی که در آن کار می‌کنید، تجربه کاری، مهارت‌های شغلی، موقعیت جغرافیایی، سطح تحصیلات و فرصت‌های رشد و پیشرفت شغلی.
در صنایع مختلف میزان حقوق و درآمد متفاوت است. به‌طورکلی، صنایع پیشرفته و فناوری اطلاعات اغلب به کارکنان خود پول بیشتری می‌دهند. همچنین مشاغلی که نیاز به مهارت‌های خاصی مانند مهندسی دارند، هزینه از حقوق بالایی برخوردار هستند
سطح تحصیلات و سابقه کار می‌تواند بر میزان درآمد و حقوق تأثیرگذار باشد، در مجموع حقوق و درآمد در تهران نسبت به سایر شهرهای ایران بیشتر است، اما هزینه زندگی در تهران نیز بالاتر است. 
بنابراین، برای موفقیت در بازار کار تهران و کسب حقوق و درآمدهای بالا باید سعی کنید مهارت‌های کاری خود را ارتقا دهید.

چگونه شانس استخدام خود را در تهران افزایش بدهیم؟
برای افزایش شانس خود برای کار در تهران باید بین دیگر کارجوها تمایز ایجاد کنید. 
 برخی از این راه‌حل‌ها عبارت‌اند از: 
ارتقای مهارت: باتوجه ‌به تغییرات در فناوری و صنایع مختلف، ارتقای مهارت‌ها و تلاش در بروز رسانی آنها در جهت نیاز جامعه و همچنین افزایش توانایی‌های فنی موردنیاز برای شغل خود، افزایش شانس استخدام در تهران شما را بهبود خواهد داد.

چطور در تهران آگهی های استخدامی را پیدا کنیم
در انتخاب آگهی های استخدام در تهران باید به نکاتی توجه کنیم که حائز اهمیت هستند.
 مانند نزدیکی محل کار به محل سکونت، نزدیکی به ایستگاه مترو و یا وسایل حمل و نقل عمومی و دسترسی و به خدمات اصلی و اولیه زندگی که باعث می شود کارجو به موقع به محل کار برسد و دغدغه ماندن در ترافیک را نداشته باشد. 
اما در نهایت اگر فاصله محل زندگی تا محل کار زیاد باشد، نزدیکی به خطوط حمل و نقل عمومی از جمله مترو، این مسئله را حل می کند.
علاوه بر آن دسترسی به خدمات اولیه مثل خدمات سوپرمارکت، رستوران، غذای خانگی و داروخانه از عوامل مهم انتخاب شغل مورد نظر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام