اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208257688121741
در دسترس نیست

احراز و تشخیص اصالت و گارانتی خرید شمش سوئیسی

مهم ترین نکته در خرید شمش سوئیسی احراز اصالت و تضمین گارانتی خرید است

کد: 140208257688121741

، (اخبار رسمی): شمش سوئیسی برای سرمایه گذاری به دلیل اعتبار و قابلیت معامله در تمام دنیا همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده است ولی قبل از قیمت شمش سوئیسی، اعتبار و اصالت آن باید بررسی شود. شمش سوئیسی از طرف کارشناسان سرمایه گذاری، بسیار توصیه میشود. و ما در این مقاله به روش های احراز اصالت شمش سوئیسی میپردازیم.

مهم ترین نکته در خرید شمش سوئیسی احراز اصالت و تضمین گارانتی خرید میباشد.
احراز اصالت و گارانتی خرید شمش سوئیسی

اصالت شمش سوئیسی برای خرید نسبت به قیمت در الویت میباشد و نبایستی از سایت هایی که به صورت دفتری فعالیت میکنند خرید صورت گرفت و بایستی حتما از مراکز تجاری و مغازه دارای جواز فاکتور صادر گردد.

اعتبار شمش سوئیسی و قابلیت معامله در تمام کشور ها

شمش سوئیسی جزو معتبر ترین و با اصالت ترین شمش های طلا در جهان است ، این شمش ها از طلای خالص 24 عیار ویا همان طلای 999.9 ساخته شده اند و دارای مهر و امضای معتبری هستند که توسط شرکت های بازرسی مهم و مستقل دنیا با استاندارد های بسیار سطح بالا بازرسی و تایید میشوند. سوئیس به عنوان یک مرکز جهانی مهم برای تولید و تجارت طلا شناخته می شود. این کشور دارای مقررات سختگیرانه ای برای تولید شمش طلا است که به اطمینان از کیفیت آن کمک می کند و همچنین خاطر سرمایه گذاران را از اصالت و اعتبار شمش طلای خریداری شده خود جمع میکند. شمش های طلای سوئیسی در میان سرمایه گذاران در فلزات گرانبها به ویژه طلا بسیار محبوب هستند.

موارد ذیل در اعتبار شمش های سوئیسی حائز اهمیت است:

  • شمش های طلای سوئیسی از طلای خالص 24 عیار یا 999.9 ساخته شده اند که خالص ترین طلای موجود در دنیا است.
  • شمش های طلای سوئیسی دارای مهر و امضای معتبری هستند که توسط شرکت های بازرسی مستقل و با استاندارد های سطح بالا صادر می شود.
  • سوئیس به عنوان یک مرکز جهانی برای تولید و تجارت طلا دارای مقررات شفاف برای تولید شمش طلا است.
  • شمش های طلای سوئیسی در سراسر جهان شناخته شده و مورد اعتماد هستند.
  • شمش طلای سوئیسی در تمام نقاط دنیا قابلیت معامله و خرید و فروش دارد.

همانطور که گفته شده، شمش های طلای سوئیسی یکی از محبوب ترین و معتبرترین شمش های طلا در جهان و علاقه مندان سرمایه گذاری روی طلا هستند.

اصالت سنجی شمش سوئیسی

اصالت سنجی شمش سوئیسی نکات ساده اما مهم دارد که با توجه به آن ها سرمایه گذاران میتوانند سرمایه گذاری ای امن و قابل اطمینانی داشته باشند.

شمش طلای سوئیسی باید دارای ظاهری یکدست و بدون عیب باشد. هیچ علامت خراشیدگی، فرورفتگی یا بریدگی نباید روی شمش وجود داشته باشد. همچنین، شمش باید دارای وزن و عیار دقیقی باشد که روی آن حک شده است.

شمش طلای سوئیسی بایستی کاملا وکیوم باشد و تمام المان های امنیتی در آن رعایت شده باشد.

برای تعیین عیار شمش سوئیسی در صورتی که وکیوم باز باشد بایستی از آزمایشگاه های مخصوص ریگیری طلا استفاده نمود.

شمش طلای سوئیسی پمپ باید دارای مشخصات ذیل در بسته بندی باشد:

  • لوگوی PAMP
  • عیار طلا
  • وزن شمش
  • تطابق شماره سریال روی وکیوم و روی طلا
  • نام کارخانه
  • امضای مدیرعامل وقت برند پمپ سوئیس
  • بررسی کیوآر کد: (Qr Code) شمش طلای سوئیسی پمپ از سال 2017 دارای کد QR است که می توان از آن برای اصالت سنجی استفاده کرد. این کد را می توان با استفاده از برنامه تلفن همراه PAMP اسکن نمود به آدرس https://www.pamp.com/veriscan/ مراجعه نمود.
  • کیو آر کد QR Code بایستی اطلاعات مربوط به شمش را نمایش دهد و اطلاعات نمایش داده شده توسط QR code باید با اطلاعات ثبت شده روی شمش و پک شمش یکسان باشد.

با رعایت نکات گفته شده و دقت به آنها میتوانید سرمایه گذاری امن و قابل اطمینانی در شمش سوئیسی داشته باشید.

وکیوم و بسته بندی شمش سوئیسی

پک و وکیوم شمش سوئیسی از قدیم جزو موارد مهم و قابل استناد در اصالت شمش سوئیسی بوده است و در تمام دنیا شمش سوئیسی روی پک معامله میشود و بسیار مهم است که شمش سوئیسی از داخل پک خارج نشود و به پک و وکیوم شمش سوئیسی آسیبی وارد نشود زیرا در صورت خط و خش، پارگی و یا هرگونه آسیبی به پک شمش سوئیسی، شمش سوئیسی ارزش اصلی خود را از دست میدهد، اصالت و اعتبار اصلی شمش سوئیسی از روی مواردی که روی پک شمش سوئیسی هک شده است سنجیده میشود و عوامل مهمی همچون امضا، شماره سریال، عیار و وزن شمش سوئیسی روی آن هک شده است، که تمام این موارد روی خود شمش نیز هک شده است و اصالت شمش سوئیسی از مطابقت این موارد، سنجیده میشود، به همین دلیل یکی از نکات بسیار مهم که در خرید شمش سوئیسی باید به آن توجه شود پک شمش سوئیسی است که کاملا سالم باشد و هیچگونه خط و خش آسیبی به آن وارد نشده باشد. رعات این نکته مهم نیز تنها با خرید شمش سوئیسی از فروشگاه های معتبر مانند https://zcoinn.com/gold-bar/ و https://www.pamp.com/ میسر میشود.

قیمت شمش سوئیسی به صورت آنلاین در روزهای معاملاتی بر اساس نرخ اونس جهانی طلا در دپارتمان شمش سوئیسی زکوین اعلام میشود و مبنای آن نرخ مظنه طلا است که در سایت https://www.tgju.org اعلام میشود.

خرید شمش سوئیسی با گارانتی اصالت کالا صرفا توسط مراکز دارای جواز از اتحادیه مانند زکوین و مراکز خرید تخصصی طلا مانند واحد های صنفی پاساژ پالادیوم توصیه میشود و سایت هایی که به صورت دفتری فعالیت میکنند و فاقد جواز کسب هستند به مراتب ریسک بالاتری دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار