اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208277690617076
در دسترس نیست

هموژنایزر استیل دارای آبگرد

میکسر هموژنایزر استیل

کد: 140208277690617076

، تهران , (اخبار رسمی): همگن کردن مخلوطها با استفاده از هموژنایزر روتور استاتور باعث ایجاد حرارت و گرما می شود. یا استفاده از سیستم آبگرد و جکت در هموزنایزر استیل می توانیم حرارت را از محصول نهایی دفع کنیم.

میکسر هموژنایزر استیل
میکسر هموژنایزر استیل آراکو

میکسر هموژنایزر استیل سری PTS، جزو تولیدات سفارشی آراکو قرار می گیرد. ما در ساخت این مدل هموژنایزر از استیل 304، 316 و 316L استفاده می کنیم و عملیات ماشینکاری را با بیشترین دقت ممکن انجام میدهیم.

میکسرهای هموژنایزر سری PTS

همگن کردن مخلوطهای امولسیون و سوسپانسون با استفاده از دستگاه روتور استاتور باعث ایجاد حرارت و گرما می شود. بوجود آمدن گرما بدلیل سرعت چرخش بسیار زیاد پره های هموژنایزر و اصطکاک مایع با بدنه دستگاه است. به همین خاطر اگر نیاز باشد مخلوط یا محلول، مدت زیادی همگن شود، دما آن بالا میرود. پدیده افزایش دما در تولید برخی از مواد خاص، به کم شدن کیفیت محصول نهایی می انجامد.

روش ثابت نگهداشتن دما در زمان همگن کردن مواد

بهترین روش موثر برای ثابت نگهداشتن دما در یک محدوده مشخص، استفاده از آبگرد(جکت/ژاکت) در داخل بدنه هموژنایزر است. البته ایجاد شیارهای جکت، نیاز به دقت بالا و شبیه سازی دارد. با جریان یافتن آب در یک دمای مشخص داخل قسمت آبگرد Homogenizer، می توانید دمای مایع پروسس را در یک بازه ثابت نگهدارید.

هموژن کردن سوسپانسون و امولسیون در دمای ثابت، در صنایع دارویی، آرایشی بهداشتی، کود و سم و مواد غذایی کاربرد دارد. ما برای همگن کردن مخلوط و مواد خاص در دمای ثابت، هموژنایزر سری PTS را پیشنهاد می کنیم.

مشخصات هموژنایز دارای آبگرد(جکت)

میکسر استیل سری PTS، جزو تولیدات خاص و سفارشی آراکو قرار می گیرد. ما در ساخت این مدل هموژنایزر از استیل 304، 316 و 316L استفاده می کنیم و عملیات ماشینکاری را با بیشترین دقت ممکن انجام میدهیم.

طراحی مهندسی با نرم افزارهای تخصصی و استفاده از شبیه سازی انتقال حرارت به ما کمک می کند تا فرم بهینه آبگرد را در محصولات سری PTS داشته باشیم. شایان ذکر است میکسر هموژنایزر صنعتی سری PTS که داریا ژاکت آب هستند، بدلیل سفارشی بودن و دقت بسیار بالای ماشینکاری، قیمت بالاتری نسبت به محصولات اکونومی ما دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
02166129745
02166561974
09122786723

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آراکو

تمرکز ما در شرکت آراکو بر روی خدمات مهندسی معکوس، بومی سازی، طراحی صنعتی و بهینه کردن ماشین آلات و خط تولید است. علاوه بر این موارد به صورت تخصصی هموژنایزر روتور استاتور برای صنعت رنگ، مواد غذایی، سم و کود، مواد دارویی و محصولات آریشی بهداشتی تولید می کنیم. ما در زمینه نرم افزار سالید ورک با سابقه ای بیش از 10 سال پروژه های مختلفی را انجام دادهایم که نمونه بعضی از این پروژه ها در وبسایت شرکت آراکو قابل مشاهده است. در زمینه طراحی و ساخت قالب های فایبرگلاس و کامپوزیت بخصوص فن نیز سوابق خوب و درخشانی داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید