اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208277690717076
در دسترس نیست

آب برج خنک کن چقدر می تواند داغ باشد؟

حداکثر دما آب کولینگ تاور چند درجه است؟

کد: 140208277690717076

، تهران , (اخبار رسمی): برای انتخاب و طراحی برج خنک کننده ای که بتواند دماهای بالا آب را سرد کند، باید از مدلهای خاص صنعتی که پکینگ و قطعات بسیار مقاومی دارند استفاده کنید.

حداکثر دما آب کولینگ تاور چند درجه است؟
برج خنک کننده صنعتی RMS برای کار در دمای بالا و شرایط خاص

اگر دمای آب گرم ورودی کولینگ تاور بالاتر از 55 الی 60 درجه سانتیگراد شود، برخی از قطعات مانند پکینگ، نازل و شبنم گیر، باید با انواع متداول در بازار، متفاوت باشند.

حداکثر دمای آب گرم ورودی برج خنک کننده

همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم، وظیفه کولینگ خنک کردن آب پروسس با کمک تبخیر سطحی است. دمای آب ورودی به برج یکی از مسائل بسیار مهم در زمان انتخاب و خرید کولینگ تاور می باشد.

اگر دمای آب گرم ورودی بالاتر از 55-60 درجه سانتیگراد باشد، برخی از قطعات مانند پکینگ، نازل و شبنم گیر، باید با انواع متداول در بازار، متفاوت باشند.

اگر دمای آب داغ ورودی بیشتر از 60 درجه باشد چه باید کرد؟

مهمترین اتفاقی که در دماهای بالای 60 درجه سانتیگراد برای کولینگ تاورهای معمولی میافتد، آسیب دیدن پکینگ خواهد بود. معمولا تولید کنندگانی که تنها بدنبال کاهش قیمت هستند از فیلینگ های ارزان PVC استفاده می کنند. ایراد پکینگ پی وی سی این است که در دمای بالای 55 الی 60 درجه سانتیگراد، دفرمه(مچاله) شده و چسب بین صفحات پکینگ از بین میرود. در این شرایط کولینگ تاور نمی تواند آب را سرد کند و راندمانش بشدت کم خواهد شد. برای حل کردن این مشکل باید از فیلینگ اسپلش یا فیلم PP استفاده کنید که در بین انواع پکینگ کولینگ تاور، کیفیت خوبی دارند.

علاوه بر پکینگ قطره گیر PVC هم در دمای بالا، دچار خرابی می گردد و در نتیجه نوع آن باید به پلی پروپیلن تغییر کند.

در دماهای بالای 60 درجه سانتیگراد بدنه فایبرگلاس برج هم باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد. اگر در ساخت بدنه کولینگ تاور از رزین و الیاف معمولی استفاده شود، در دماهای بالا سازه و بدنه دچار مشکل می گردد.

ما با تجربه طولانی صنعتی، بکارگیری قطعات بسیار باکیفیت و استفاده از روشهای خاص پروسس، می توانیم کولینگ تاورهایی تولید کنیم که دمای آب ورودی تا 85 درجه سانتیگراد را خنک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

محمد قربانعلی بیک

09124780268

02166129745

02166561974

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آراکو

تمرکز ما در شرکت آراکو بر روی خدمات مهندسی معکوس، بومی سازی، طراحی صنعتی و بهینه کردن ماشین آلات و خط تولید است. علاوه بر این موارد به صورت تخصصی هموژنایزر روتور استاتور برای صنعت رنگ، مواد غذایی، سم و کود، مواد دارویی و محصولات آریشی بهداشتی تولید می کنیم. ما در زمینه نرم افزار سالید ورک با سابقه ای بیش از 10 سال پروژه های مختلفی را انجام دادهایم که نمونه بعضی از این پروژه ها در وبسایت شرکت آراکو قابل مشاهده است. در زمینه طراحی و ساخت قالب های فایبرگلاس و کامپوزیت بخصوص فن نیز سوابق خوب و درخشانی داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید