کد: 140208307694523914
در دسترس نیست

بزرگ ترین حراج پایان سال 2023

کد: 140208307694523914

، آمل , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه نهال بیبی شاپ برای حراج پایان سال 2023 و بلک فرایدی به مدت 10 روز از 29 آبان تا 9 آذر، تخفیف های بسیار متنوعی بر روی محصولات خود قرار داده است. این فرصت شگفت انگیز را از دست ندهید.

بزرگ ترین حراج پایان سال 2023
بزرگترین حراج لباس کودک و نوجوان

بزرگ ترین حراج پایان سال 2023 فروشگاه لباس کودک نهال بیبی شاپ

بزرگترین حراج پایان سال 2023 نهال بیبی شاپ 

فروشگاه اینترنتی نهال بیبی شاپ به مناسبت بلک فرایدی بسیاری از محصولات خود اعم از انواع لباس پسرانه، لباس دخترانه، انواع اکسسوری دخترانه و پسرانه را با تخفیف به فروش می رساند. برای مشاهده این تخفیف های شگفت انگیز می توانید وارد سایت لباس کودک نهال بیبی شاپ شوید و بر روی بنر بلک فرایدی نهال ابتدای صفحه کلیک کنید.

تاریخ بلک فرایدی 1402

تاریخ بلک فراید سال 2023 میلادی و 1402 شمسی به ترتیب آخرین جمعه ماه نوامبر، 24 نوامبر معادل 3 آذر 1402 است. در این تاریخ بسیاری از برندهای برتر در دنیا اقدام به قرار دادن تخفیفت شگفت انگیز بر روی محصولات خود می کنند. برای عموم افراد حراج های بلک فرایدی یک موقعیت بسیار مناسب برای خرید است. بسیاری از اجناس در این تاریخ حتی تا 60 درصد نیز تخفیف می خورند که موقعیت بسیار مناسبی برای خرید است.

بلک فراید نهال بیبی شاپ

یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی لباس بچه گانه فروشگاه اینترنتی نهال بیبی شاپ است که با هدف عرضه ی لباس های با کیفیت و قیمت مناسب دز زمینه ی فروش انواع لباس های پسرانه و دخترانه کودک و نوجوان فعالیت دارد. این مجموعه بزرگ به مناسبت بلک فرایدی بر روی بسیاری از محصولاتش تخفیف های شگفت انگیزی قرار داده است. به راحتی با جست و جوی نام سایت نهال بیبی شاپ در گوگل می توانید قیمت های شگفت انگیز نهال را مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نهال بیبی شاپ

فروشگاه لباس بچه گانه نهال بیبی شاپ با سال ها سابقه فروش انواع لباس های پسرانه و دخترانه به صورت آنلاین از طریق وب سایت نهال بیبی شاپ و فروشگاه های حضوری در شعب گوناگون به فروش می رساند. هدف این فروشگاه عرضه بهترین لباس بچه گانه با ارزان ترین قیمت است.

منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | سرگرمی و تفریح