اطلاعات تماس
  • 091286*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209017696623790
در دسترس نیست

دکوری شب یلدا

تزیین سفره یلدا

کد: 140209017696623790

، (اخبار رسمی): علاوه بر زیبایی و تفاوت دکوری های شب یلدایی مجموعه گل نفیس، دکوری های را تولید نموده که از جنس خمیر چینی است این اقلام به شکل گاری میوه بوده و مقاوم و ماندگار هستند، مزیت این دکوری ها ماندگاری زیاد آنهاست که میتوانید هر ساله برای تزیین سفره و منزل خود از آنها استفاده کنید

تزیین سفره یلدا
تخفیف یلدایی مجموعه گل نفیس

یکی از زیبایی های شب یلدا داشتن سفره ایی رنگین و تزیین سفره یلدا می باشد، خانم های باسلیقه ایرانی هر سال به دنبال ایده های جدید برای تزیین سفره شب یلدای خود هستند. از اینرو در این مقاله سعی کردیم...

یکی از زیبایی های شب یلدا داشتن سفره ایی رنگین و تزیین سفره یلدا می باشد، خانم های باسلیقه ایرانی هر سال به دنبال ایده های جدید برای تزیین سفره شب یلدای خود هستند. از اینرو در این مقاله سعی کردیم چند پیشنهاد جذاب برای زیباتر شدن سفره یلدای شما ارائه دهیم.با نزدیک شدن به این شب به یاد ماندنی یا همان شب چله، بازار تزیینات یلدایی، گیفت یلدا، دکوری گاری های میوه ای شب یلدا، هندوانه و تزیینات شب چله و چیدمان میز و سفره شب یلدا داغ است. با گروه تولیدی گل مصنوعی نفیس همراه باشید تا با یلدایی های جذاب آشنا شوید.

تاریخچه شب یلدا 

شب یلدا از سال ۵۰۲ پیش از میلاد در زمان داریوش یکم به تقویم رسمی ایرانیان باستان اضافه شد. جشن شب  چله یک سنت باستانی است. در زمان گذشته اکثر مردم کشاورز بودند از این رو فعالیت‌های خود را با گردش خورشید و تغییر فصول و بلندی و کوتاهی روز و شب و جهت و حرکت قرار ستارگان تنظیم می کردند . مردم به این باور رسیده بودند که شب و روز و روشنایی و تاریکی، در یک جدال همیشگی به سر می‌برند. روز‌های بلندتر نشانه پیروزی روشنایی و روز‌های کوتاه‌تر نشانه‌ غلبه تاریکی بود.

به این ترتیب آن‌ها آخرین روز پاییز که بلندترین شب سال است را به نام یلدا نامگذاری نموده و جشن می‌گرفتند، چرا که فردای آن روز‌ها کم‌کم طولانی‌تر شده و آفریدگار نور بر  اهریمن تاریکی پیروز می‌شود.

شب یلدا یا شب چلّه یکی از جشن های کهن‌ ایرانی است.در این شب طی شدن بلندترین شب سال را گرامی میداریم و جشن میگیریم، مجموعه گل نفیس برای خاص تر شدن تزیین سفره های شما و زیبایی متفاوت تر از سالهای قبل تزئین منزل شما از دکوری های خود ( دکوری گاری چوبی میوه، گاری انار، گاری چوبی کدو و گاری هندوانه) در طرح های مینیمال شب یلدایی رونمایی کرده است.

تزیین سفره شب یلدا

یکی دیگر از نمادهای شب یلدا استفاده از مجمعه است که استفاده ازآن در ایام قدیم‌ رواج بیشتری داشت.

مجمعه چیست ؟ سینی های گرد مسی که حالت سنتی و زیبایی خاصی به سفره یلدا میداد.از اینرو برای جذاب تر کردن این سینی میتوانید بر روی آن شیشه های آجیل، کتاب حافظ ، اقلام دکوری و سینی میوه شامل هندوانه ، انار که نماد پاییز می باشد و انواع شیرینی استفاده می گردد.

امروزه شما میتوانید از دکوری های زیبای الهام گرفته از نوستالژی های قدیمی استفاده کنید.برای مثال از گاری های میوه ای با خمیر گل چینی، گاری های میوه ای انار، گاری میوه هندوانه و حتی گاری چوبی کدو حلوایی و دیگر میوه ها در کنار میوه های طبیعی در سفره آرایی شب یلدا استفاده نمایید.همچنین استفاده از ظروف نیم‌ پایه‌ دار قدیمی بر روی سینی یلدا زیبایی خاصی را ایجاد می نماید.

آجیل و شیرینی بخش دیگری از سفره شب یلدا هستند. در واقع طعم دورهمی و شب‌نشینی‌ها به آجیل و تنقلات سفره  شب یلداست.

دکوری شب یلدا 

علاوه بر زیبایی و تفاوت دکوری های شب یلدایی مجموعه گل نفیس، دکوری های را تولید نموده که از جنس خمیر چینی است این اقلام به شکل گاری میوه بوده و مقاوم و ماندگار هستند، مزیت این دکوری ها ماندگاری زیاد آنهاست که میتوانید هر ساله برای تزیین سفره و منزل خود از آنها استفاده کنید.

سفارش محصول 

برای سفارش این گاری میوه دکوری جذاب به سایت نفیس فلاور مراجعه نمایید یا  به صورت حضوری آنها را خریداری کنید.  

نفیس فلاور تولید کننده انواع گلهای چینی با جنس خمیری و انواع مگنت، جاعودی، گلدان، جاکلیدی و کادویی در سایزها و طرح های مختلف است. شما میتوانید با بازدید از بخش فروشگاه از محصولات این مجموعه  دیدن کنید و نسبت به سلیقه خود برای زیبا سازی محیط منزل خود ازاین محصولات جذاب سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه گل نفیس

گل نفیس، از سال ۱۳۸۱ کار خود را شروع‌ نمود و زمینه‌ فعالیت آن تولید گل های مصنوعی شامل :تولید گل خمیری و گل چینی می باشد. مشتری های اصلی این دسته محصول در بازارهای تهران و شهرستان های بزرگ وجود دارند که به صورت خرید عمده فعالیت دارد. ارزشهایی که برای این مجموعه حائز اهمیت می باشد ایجاد شغل برای زنان سرپرست خانوار و اقشار بی بضاعت میباشد. مدیریت این مجموعه با توجه به عشق و علاقه ی فراوان به نقاشی ، تولید و ساخت انواع گل و گیاه در سال 1370 اقدام به تولید گل مصنوعی در منزل نمود. که با توجه به شرایط سخت آن زمان و وجود دو بچه کوچک از عشق و علاقه ی خود فروگزار نبوده و با جدیت به خلق گل پرداخت . به مرور زمان در منزل حجم و تعداد تولیدات به یک کارتن کوچک و پس از اندکی به کارتن متوسط و پس از یکسال به کارتن بزرگ تبدیل گردید . همزمان با افزایش حجم تولیدات ، به شهرستان لالجین مراجعه و به اندازه صندوق عقب پراید انواع گلدان سفالی بمنظور گلسازی خریداری و بمدت 10 سال در منزل اقدام به گلسازی و توزیع بین فروشندگان عمده نمودم . از سال 1382 تصمیم گرفتم با کمک زنان بی سرپرست یا بد سرپرست کار تولید را گسترش بدهم که با اجاره یک زیر زمین 50 متری فرآیند تولید را از منزل به زیر زمین منتقل نمودم که پس از یکسال زیر زمین دیگر کفاف کارتولید بنده را نداد و از آنجا به واحد 90 متری منتقل و پس از دو سال به کارگاه 150 متری منتقل گردیدم .

اطلاعات تماس
  • 091286*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح