اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209037698014784
در دسترس نیست

سیم بکسل کیس وایر کره (Kiswire)

معرفی سیم بکسل کیس وایر کره (Kiswire)

کد: 140209037698014784

، تهران , (اخبار رسمی): برند کیس وایر KISWIRE بزرگترین کارخانه تولید کننده سیم بکسل در سطح دنیا و بزرگترین مرکز تولید فولاد در کشور صنعتی کره جنوبی محسوب می شود. سیم بکسل کیس وایر کره تا سایز 64 میلیمتر و در گرید های 1570 الی 2160 نیوتن بر میلیمتر مربع تولید می شود.

معرفی سیم بکسل کیس وایر کره (Kiswire)
سیم بکسل کیس وایر کره

سیم بکسل کیس وایر کره KISWIRE با گرید 1560 N/mm2 برای کاربری های آسانسور و در گرید 1770 N/mm2 برای تولید سیم بکسل های نتاب تاور کرین ها تولید می شود.

کسی وایر کره یکی از معتبر ترین تولید کنندگان انواع سیم بکسل در دنیا می باشد. سیم بکسل کیس وایر کره در بافت های بسیار متنوعی از سیم بکسل های آسانسوری، نتاب و مهاری تولید شده و محصولات کیس وایر به بیش از 75 کشور دنیا در حال حاضر صادر می شود. شرکت کیس وایر کره به اندازه ای در زمینه تولید سیم بکسل و انواع وایر های فولادی قدرتمند می باشد که بعنوان بزرگترین تولید کننده صنایع فولاد کشور کره جنوبی که خود یکی از بزرگترین و توسعه یافته ترین کشور های صنعتی در دنیا محسوب میشود می باشد. دفتر مرکزی سیم بکسل کیس وایر  در شهر بوسان Busan کره واقع شده و این شرکت در آخرین استعلام بوجود آمده حدود 1018 کارمند و تکنسین در زمینه تولید داشته است.

سیم بکسل کیس وایر با دارا بودن مدرن ترین ماشین آلات حال حاضر دنیا در زمینه تولید انواع سیم بکسل های ساده، سیم بکسل چپگرد و راست گرد، سیم بکسل لنگ، سیم بکسل کمپکت با ساختار های مختلف و تولیدات فولادی دیگری چون PC وایر که برای بهبود مقاومت کششی بتن مورد استفاده قرار می گیرد، انواع مفتول های فولادی و مفتول تولید فنر، سیم مهاری برای پل سازی ها و مهار وزن دکل ها و سیم های آلات موسیقی فعالیت دارد. سیم بکسل کیس وایر با در اختیار داشتن مدرن ترین ماشین آلات تست محصولاتی با کیفیت و همراه با سرتیفیکت بصورت تست شده به بازار عرضه می کند. سیم بکسل کیس وایر کره KISWIRE با گرید 1560 N/mm2 برای کاربری های آسانسور و در گرید 1770 N/mm2 برای تولید سیم بکسل های نتاب تاور کرین ها تولید می شود.

سیم بکسل کیس وایر KISWIRE در ساختار های 8X19 با مغزی فولادی و کنفی برای اتصال کابین آسانسور، ساختار های 6 رشته مانند 6X19 بعنوان سیم بکسل حفاری و جرثقیل، ساختار 19X7 بصورت سیم بکسل تاور کرین در سایز های 8 الی 24 میلیمتر و برای تولید اسلینگ در لیفتینگ با ساختار 6X37 که در اتصال جرثقیل های ماشینی نیز بکار گرفته می شود تولید می شود. در تولید سیم بکسل کیس وایر از آلیاژ های فولاید بصورت Alloy steel با درصد بالای کربن استفاده شده که طی عملیات سخت کاری حرارتی تنسایل و سختی سطحی آنها بالا رفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید