اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209047699119216
در دسترس نیست

کارت گارانتی چیست و چرا باید روی PVC چاپ شود؟

کد: 140209047699119216

، تهران , (اخبار رسمی): کارت گارانتی ضمانتی است که به واسطه آن مشتری با دل قرص خرید کند. به واسطه این کارت، فروشنده متعهد می‌شود که برای مدت زمان مشخصی از محصول خود پشتیبانی نماید و در صورت خرابی یا به وجود آمدن برخی از مشکلات که در هنگام "چاپ کارت گارانتی" روی سطح آن درج شده به مشتری خدمات ارائه نماید.

کارت گارانتی چیست و چرا باید روی PVC چاپ شود؟
کارت گارانتی چیست و چرا باید روی PVC چاپ شود؟

کارت گارانتی کارتی است که داخل بسته‌بندی محصول قرار می‌گیرد و یا همراه باآن به خریدار ارائه می‌شود که علاوه بر تضمین اصالت کالا، زمانی را برای خدمات پس از فروش یا تعمیرات رایگان محصول به مشتری می‌دهد.

در این مقاله قصد داریم در مورد چاپ کارت گارانتی پی وی سی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

کارت گارنتی چیست؟
کارت گارانتی، کارتی است که داخل بسته بندی محصول قرار می‌گیرد و یا همراه با آن به خریدار ارائه می‌شود که علاوه بر تضمین اصالت کالا، زمانی را برای خدمات پس از فروش یا تعمیرات رایگان یا کم هزینه محصول به مشتری می‌دهد. کارت گارانتی از نوع کارت هایی است که برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است. زیرا ممکن است برای محصولی که خریداری شده، ایراداتی پیش آید که با دریافت کارت از تولید کننده می توان بدون هزینه یا هزینه کمتر مشکل را رفع نمود. کارت گارانتی معمولا برای لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی، کامپیوتر و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

چرا کارت گارانتی باید روی کارت PVC چاپ شود؟
کارت‌ های گارانتی یا ضمانت نامه معمولا چند ماه یا چند سال اعتبار دارند، بنابراین دارنده آن جهت استفاده از خدمات پس از فروش باید تا پایان تاریخ اعتبار کارت آن را نزد خود نگه دارد. از آنجایی که ماندگاری کارت گارانتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بهتر است برای چاپ آن‌ها روی کارت‌ هایی مستحکم و با ماندگاری بالا انجام گیرد تا از مخدوش شدن یا از بین رفتن آن‌ها جلوگیری شود. چاپ کارت PVC سالهاست که به دلیل جنس با دوام و کیفیت بالای PVC محبوب تر از چاپ کارت با سایر متریال هاست. استفاده از این نوع پلی وینیل کلراید برای چاپ کارت در عین کیفیت و دوام بالا بسیار به صرفه است. یکی از مهم‌ترین مزایای چاپ کارت PVC مقاومت این نوع کارت ها در برابر خم شدن و شکستن است، از طرف دیگر ضد آب بودن کارت پی وی سی و آسیب ناپذیری آن در برابر حرارت و فشار از ویژگی های بسیار مثبت و کاربردی کارت پی وی سی قلمداد می‌شوند. بنابراین کارت‌ های پی وی سی به دلیل خصوصیاتی که دارند بهترین گزینه برای چاپ کارت گارانتی بلند مدت هستند و می‌توان اطمینان داشت که کارت مورد نظر برای مدت زمان طولانی در اختیار مشتری قرار دارد.

انواع کارت PVC برای چاپ کارت گارانتی
کارت‌ های PVC در انواع مختلفی یافت می‌شوند و از نظر ضخامت، نوع و نحوه چاپ با یکدیگر متفاوتند. اما می‌توان آن‌ها را به دو دسته کارت پی وی سی ساده و کارت پی وی سی هوشمند تقسیم‌بندی نمود که هر یک رنگ بندی‌های متنوع و ضخامت‌های گوناگونی دارند.
کارت گارانتی می‌تواند روی کارت پی وی سی ساده سفید، طلایی متالیک، نقره‌ای متالیک با ضخامت‌های ۳۰۰ میکرون، ۵۰۰ میکرون و ۷۶۰ میکرون چاپ شود. کارت‌‌های هوشمند (مجهز به تکنولوژی مگنت یا RFID) نیز به دلیل خصوصیات ذاتی خود امکان استفاده به عنوان کارت گارانتی را دارند. چاپ کارت گارانتی هوشمند به نوعی به مشتری کمک می‌کند تا اطلاعات محصول خریدارای شده را راحت‌تر به دست بیاورد. اما قیمت بالای این کارت باعث شده که نسبت به کارت‌ های ساده کاربرد کمتری داشته باشد. اما معمولا کارت گارانتی روی کارت‌‌های ساده و در دو رنگ طلایی و نقره‌ای و در برخی موارد همراه با هولوگرام چاپ می‌شود. امکان شخصی‌سازی‌ این کارت‌‌ها وجود دارد اما نمی‌توان اطلاعاتی داخل آن‌ها ذخیره نمود، زیرا فاقد حافظه هستند. اما در صورت نیاز می‌توان روی آن‌ها بارکد، کد مشتری یا شماره سریال چاپ زد.

دستگاه های چاپ کارت گارانتی پی وی سی
کارت های گارانتی معمولی عموما توسط دستگاه مخصوصی به چاپ می رسند. با توجه به اینکه متریال اصلی کارت گارانتی از مواد پی وی سی می باشد لذا لازم است تا دستگاه‌های چاپ مخصوصی این کارت ها را  به چاپ برساند. معمولاً چاپخانه‌ها با در اختیار داشتن امکانات کافی می‌توانند کارت های گارانتی را به خوبی چاپ کنند. نکته مهمی که در زمینه کارت گارانتی مورد توجه می باشد متفاوت بودن اطلاعات موجود بر روی هر کارت است. در اکثر موارد کارت گارانتی حاوی اطلاعاتی است که به صورت منحصر به فرد برای هر دستگاه به چاپ می رسد. لذا بهتر است در این زمینه از دستگاه های مخصوصی استفاده شود. چاپ کارت معمولاً توسط دستگاه چاپ افست صورت می گیرد. در این حالت کارت  با تیراژ بالا به چاپ می رسد. اما به جهت اینکه چاپ کارت گارانتی پی وی سی به صورت منحصر به فرد می باشند و هر کارت دارای اطلاعات مخصوصی است  لذا  لازم است از دستگاه دیجیتال جهت چاپ استفاده شود. دستگاه های دیجیتال به جهت طرز کار ویژه ای که دارند میتوانند برای چاپ کارت گارانتی پی وی سی به صورت جداگانه چاپ داشته باشند.

برخی تولیدکنندگان بر اساس تمایل خود اقدام به خرید دستگاه های مخصوص چاپ کارت گارانتی پی وی سی می کنند. لازم است در رابطه با خرید این دستگاه بررسی های اولیه صورت گیرد. در برخی موارد ممکن است اقدام به چاپ این نوع کارت ها با دستگاه های چاپ دیجیتال چندان به صرفه نباشد.  بهتر است تا پیش از اقدام به خرید دستگاه و پرداخت هزینه های وابسته به آن با چاپخانه مشاوره های لازم صورت گیرد. زیرا ممکن است این اقدام تنها باعث ضرر زدن به تولید کننده شده و نتیجه ی مطلوب نیز حاصل نگردد.
جمع‌بندی
در این مقاله در مورد چاپ کارت گارانتی پی وی سی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دادیم. شرکت کارت پرداز مفتخر است که می‌تواند خدمات نوین چاپی را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی