اطلاعات تماس
  • 091630*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209077704123948
در دسترس نیست

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص عروق

کلینیک جراحی عروق و واریس دکتر ایرج نظری

کد: 140209077704123948

، (اخبار رسمی): دکتر ایرج نظری متخصص جراحی عمومی می باشند. ایشان دارای فلوشیپ جراحی عروق و متخصص جراحی عمومی هستند و یکی از بهترین دکتر واریس در ایران و اهواز به شمار می روند. بیماران گرامی از سراسر کشور و اهواز میتوانند با مراجعه به دکتر ایرج نظری درمان شوند.

کلینیک جراحی عروق و واریس دکتر ایرج نظری
کلینیک جراحی عروق و واریس دکتر ایرج نظری

جراحی و درمان تضمینی واریس توسط دکتر ایرج نظری

 دکتر ایرج نظری متخصص جراحی عمومی می باشند. ایشان دارای فلوشیپ جراحی عروق و متخصص جراحی عمومی هستند و یکی از بهترین دکتر واریس در ایران و اهواز به شمار می روند. بیماران گرامی از سراسر کشور و اهواز میتوانند با مراجعه به دکتر ایرج نظری درمان شوند. 

کلینیک جراحی عروق و واریس دکتر ایرج نظری که پیشرفته ترین و پربازده ترین کلینیک عروق و واریس در کشور و شهر اهواز میباشد بیماران گرامی را از سرتاسر کشور پذیرش خواهد کرد و درصورت نیاز به عمل جراحی یا درمانی دیگر توسط دکتر ایرج نظری انجام خواهد شد.

دکتر ایرج نظری متخصص جراحی عمومی می باشند. ایشان دارای فلوشیپ جراحی عروق و متخصص جراحی عمومی هستند و یکی از بهترین دکتر واریس در اهواز به شمار می روند. دکتر ایرج نظری بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی وارد دوره تخصص شدند و توانستند با موفقیت دوره تخصص را پشت سر بگذارند. افراد می توانند با مراجعه به دکتر ایرج نظری بیماری واریس را درمان نمایند.

برخی از خدمات کلینیک جراحی عروق و واریس دکتر ایرج نظری :

  • درمان واریس 
  • عمل فیستول
  • درمان گرفتگی رگ
  • عمل اند آر ترکتومی
  • اسکلروتراپی
  • درمان واریس با لیزر
  • و...

لازم به ذکر است که کلینیک جدید دکتر ایرج نظری یعنی کلینیک لیزر واریس دکتر نظری جدیدا افتتاح شده اس و خیلی از بیماران ممکن است پس از معاینه توسط دکتر نظری نیازی به عمل جراحی نداشته باشند و با بهترین و مدرنترین شیوه یعنی درمان واریس با لیزر درمان شوند.

راه های ارتباطی با کلینیک های دکتر ایرج نظری:

کلینیک دکتر ایرج نظری:

تلفن: 09051888274

تلفن2: 09034443090

تلفن پشتیبانی کلینیک: 09017344916

اینستاگرام دکتر ایرج نظری: (کلیک کنید)

سایت رسمی دکتر ایرج نظری: www.drirajnazari.ir

آدرس: اهواز،گلستان،خ فروردین،بین آبان و آذر

کلینیک لیزر دکتر ایرج نظری:

تلفن1: 09163029857

تلفن 2: 09371734110

آدرس: اهواز،کیانپارس،خ اسفند شرقی،مجتمع اسفند،طبقه 2

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک جراحی عروق و واریس دکتر نظری

 دکتر ایرج نظری متخصص جراحی عمومی می باشند. ایشان دارای فلوشیپ جراحی عروق و متخصص جراحی عمومی هستند و یکی از بهترین دکتر واریس در ایران و اهواز به شمار می روند. بیماران گرامی از سراسر کشور و اهواز میتوانند با مراجعه به دکتر ایرج نظری درمان شوند.  کلینیک جراحی عروق و واریس دکتر ایرج نظری که پیشرفته ترین و پربازده ترین کلینیک عروق و واریس در کشور و شهر اهواز میباشد بیماران گرامی را از سرتاسر کشور پذیرش خواهد کرد و درصورت نیاز به عمل جراحی یا درمانی دیگر توسط دکتر ایرج نظری انجام خواهد شد.

اطلاعات تماس
  • 091630*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان