اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209187719117076
در دسترس نیست

تاثیر رندر گرفتن از مدل سه بعدی در تبلیغات

رندرینگ چیست؟

کد: 140209187719117076

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از Rendering، کارفرما می تواند در زاویه دلخواه و با حذف برخی از قطعات و اجزا محصول، تصویر رندر شده را برای تبلیغات بکار ببرند. به عنوان مثال امروزه بسیاری از شرکتهای بزرگ تولید کننده گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی و قطعات صنعتی، از عکس رندر شده برای تبلیغات خود استفاده می کنند.

رندرینگ چیست؟
رندر از مدل سه بعدی

رندرینگ یک روش مقرون به صرفه و سریع برای تهیه تصاویر مناسب کاتالوگ، بنر و به صورت کلی تصاویر تبلیغاتی از روی مدل سه بعدی است که بسیاری از دشواری های عکاسی صنعتی را ندارد.

رندرینگ مدل سه بعدی یعنی چه؟ اگر شما در حوزه تبلیغات و طراحی کار می کنید احتمالا بارها واژه "رندر" یا "رندرینگ" را شنیده اید. در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم معنی رندرینگ در حوزه مدلسازی کامپیوتری چیست.

پیش از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که رندر در حوزه های مختلف، معانی متفاوتی دارد. برای نمونه رندر صفحات وب یا رندر ویدئو هم در حوزه های برنامه نویسی و تدوین فیلم رایج هستند اما تمرکز ما بر مفهوم رندرینگ در طراحی(معماری، صنعتی، مکانیک) و با تکیه بر مدل سه بعدی است.

رندر گرفتن(رندرینگ) یک روش مقرون به صرفه و سریع برای تهیه تصاویر مناسب کاتالوگ، بنر و به صورت کلی تصاویر تبلیغاتی از روی مدل سه بعدی است که بسیاری از دشواری های عکاسی صنعتی را ندارد.

رندر بیشتر برای محصولاتی استفاده می شود که ابعاد بسیار بزرگ یا خیلی کوچک داشته و یا جزئیات غیر قابل نمایش در تصویر صنعتی دارند. به صورت کلی هزینه رندر مدل سه بعدی محصول از عکاسی صنعتی کمتر است و سرعت انجام آن بیشتر از عکس صنعتی است.

با استفاده از Rendering، کارفرما می تواند در زاویه دلخواه و با حذف برخی از قطعات و اجزا محصول، تصویر رندر شده را برای تبلیغات بکار ببرند. به عنوان مثال امروزه بسیاری از شرکتهای بزرگ تولید کننده گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی و قطعات صنعتی، از عکس رندر شده برای تبلیغات خود استفاده می کنند.

البته باید توجه کنیم که روش رندرینگ در بعضی از موارد نمی تواند جایگزین عکس صنعتی یا تبلیغاتی باشد. بهترین نمونه این مساله، محصولات غذایی و ارگانیک است که تقریبا در تمام موارد برای تبلیغات از عکاسی استفاده می کنند. امروزه شرکت های بزرگی مانند اپل و سامسونگ هم از عکس رندر شده برای تبلیغ محصول استفاده می کنند

در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که امکان تهیه رندر از مدلهای سه بعدی ساخته شده توسط نرم افزار کتیا و سایر نرم افزارهای مهندسی نیز با این روش وجود دارد. بدین ترتیب پس از انجام مدلسازی و مهندسی معکوس، به قسمتهای مختلف مدل سه بعدی، متریال تخصیص داده می شود. همچنین جهت انجام پروژه رندر گرفتن نیاز به تنظیم نورپردازی بر روی مدل است. با انجام این مراحل و بررسی نتایج اولیه می توان به انجام رندرینگ در نرم افزار سالیدورک و با کمک موتور رندرینگ نرم افزار Solidworks Photoview 360 اقدام نمود. علاوه بر این شما می توانید از سایر موتور های رندر جهت رندر گرفتن از فایلهای تهیه شده در سالیدورکز استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رندرینگ با ما تماس بگیرید : 09124780268

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آراکو

تمرکز ما در شرکت آراکو بر روی خدمات مهندسی معکوس، بومی سازی، طراحی صنعتی و بهینه کردن ماشین آلات و خط تولید است. علاوه بر این موارد به صورت تخصصی هموژنایزر روتور استاتور برای صنعت رنگ، مواد غذایی، سم و کود، مواد دارویی و محصولات آریشی بهداشتی تولید می کنیم. ما در زمینه نرم افزار سالید ورک با سابقه ای بیش از 10 سال پروژه های مختلفی را انجام دادهایم که نمونه بعضی از این پروژه ها در وبسایت شرکت آراکو قابل مشاهده است. در زمینه طراحی و ساخت قالب های فایبرگلاس و کامپوزیت بخصوص فن نیز سوابق خوب و درخشانی داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید