اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209207722523334
در دسترس نیست

زیر و بم خرید پرینتر بر اساس تجربه

مهمترین اصول خرید پرینتر

کد: 140209207722523334

، تهران , (اخبار رسمی): کافیست سری به بازار بزنید و با انواع پرینترها با برندهای مختلف روبرو شوید. تعجب برانگیز تر اینکه چاپگر های با نشان تجاری یکسان قیمت های مختلفی دارند که گاها بسیار چشمگیر هستند. اما به کدام می شود اعتماد کرد؟ پرینترهای کانن و اچ پی مهمترین برندهای بازار هستند که هر دو کارایی بالایی دارند.

مهمترین اصول خرید پرینتر
آنچه در خرید انلاین و حضوری پرینتر مهم است

ابتدا برای خرید پرینتر مطمئن شوید که دستگاه پلمپ شده در ایران نباشد زیرا احتمالا ریفر یا مرجوعی بوده و تعمیرکاران آن را مجدد راه اندازی کرده اند.

مدارس و ادارت یکی از مهم ترین دغدغه هایشان خرید چاپگر براساس نیاز و با قیمتی مناسب است. کافیست سری به بازار بزنید و یا آنلاین نرخ ها را چک کنید و با انواع پرینترها با برندها وقیمت های مختلف روبرو شوید. تعجب برانگیز تر اینکه چاپگر های با نشان یکسان قیمت های مختلفی دارند که گاها بسیار چشمگیر هستند. اما به کدام می شود اعتماد کرد؟

در این مقاله به مهم ترین نکات برای خرید پرینتر می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید:

چاپگرهای زیادی در بازار موجود هستند و جدای از بحث برند موضوع بسیار مهم دیگری به نام پرینتر اورجینال با قطعات اصلی مطرح است. متاسفانه در بازار پرینتر های ریفر و یا قطعات دست دوم و تعمیری کم نیستند.

سوای اینکه پرینتر ها در بازار ایران گارانتی های رسمی ندارند اما می شود به برخی از گارانتی های شرکتی داخلی اعتماد کرد. نه از بابت خدمات پس از فروش بلکه از این جهت که قطعات داخل بسته بندی اورجینال باشند.

ابتدا برای خرید پرینتر مطمئن شوید که دستگاه پلمپ شده در ایران نباشد زیرا احتمالا ریفر یا مرجوعی بوده و تعمیرکاران آن را مجدد راه اندازی کرده اند.

سپس به سراغ برند و بحث کارایی بروید.

هنگام انتخاب چاپگر، مهم است که کارایی را در نظر بگیرید. پرینترهای کانن و اچ پی مهمترین برندهای بازار هستند که هر دو کارایی بالایی دارند، اما چاپگرهای کانن کیفیت چاپ بهتر و سرعت چاپ بالاتری نسبت به پرینترهای HP دارند.

کیفیت چاپ فاکتور مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. چاپگرهای کانن به دلیل فناوری های پیشرفته چاپ بهترین کیفیت را ارائه می دهند، اما چاپگرهای اچ پی نیز چاپ هایی با کیفیت بالا تولید می کنند که برای چاپ تصاویر و اسناد با جزئیات دقیق مناسب هستند.

هزینه چاپ و نگهداری دستگاه نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که هنگام انتخاب چاپگر باید در نظر گرفته شود. خرید و نگهداری پرینترهای HP نسبت به پرینترهای کانن معمولاً ارزان‌تر است. با این حال، چاپگرهای کانن به دلیل چاپ با کیفیت و عملکرد برتر از نظر ارزش بهتر هستند.

پرینترهای کانن پیچیده تر از پرینترهای HP هستند که ساختار ساده تری دارند و نیاز به نگهداری و تعمیر کمتری دارند. اگر به دنبال چاپگر اقتصادی تر برای استفاده روزمره هستید، HP گزینه خوبی است.

توضیحات بیشتر در آر تی جی سنتر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]