اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209207722816118
در دسترس نیست

تعمیر کولر گازی جنرال

تعمیر کولر گازی جنرال با ضمانت 6 ماه

کد: 140209207722816118

، (اخبار رسمی): تعمیر کولر گازی جنرال با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره و درخواست خدمات 02166593368-02144284743-02177241505-02155795334-02177241505

تعمیر کولر گازی جنرال با ضمانت 6 ماه
تعمیر کولر گازی جنرال

تعمیر کولر گازی جنرال با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره و درخواست خدمات 02166593368-02144284743-02177241505-02155795334-02177241505

تعمیر کولر گازی جنرال (General air conditioner repair) یکی از پر درخواست ترین خدمات فصل تابستان در مجموعه تهران سرویس آنلاین می باشد ،چرا که با توجه به گرم شدن هوا و استفاده مداوم کولر گازی احتمال خرابی و بروز انواع ارور گازی بیشتر می شود، شود ما با آموزش تعمیر کولر گازی جنرال قصد داریم ،که شما عزیزان رفع ارورها و اقدام لازم هنگام بروز مشکلات رایج در کولر گازی جنرال آموزش دهیم تا صورت لزوم خودتان برای رفع این مشکلات اقدام کنید.پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

شما میتوانید در صورت نیاز به تکنسین کولر گازی جنرال با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و یا فرم درخواست خدمات را برای ما ارسال کنید .

تعمیر کولر گازی جنرال در تهران :

کولر گازی جنرال یکی از برندهای محبوب در بین مردم عزیز ما محسوب می شود ، که تعمیر آن نیازمند تخصص و مهارت بالایی است.اگر قصد تعمیر کولر گازی جنرال خود را دارید به متخصصان تهران سرویس آنلاین اعتماد کنید، چرا که تعمیرکاران مجموعه ما علاوه بر دانش، مهارت و سابقه کاری بالای ۷ سال با ارائه ضمانت نامه 6ماهه برای تمامی خدمات کولر گازی جنرال خاطر شما را از بروز هرگونه مشکل احتمالی دیگر در کولر گازی آسوده خواهد کرد.

تهران سرویس آنلاین تنها شرکت تخصصی تعمیر کولر گازی است،که برای تمامی تعمیرات خود از قطعات اصلی همان برند استفاده میکند.

به یاد داشته باشید، شما با دریافت کد اشتراک مجموعه تهران سرویس آنلاین میتوانید از تخفیف ۱۰ درصدی بر روی تمامی خدمات دریافتی خود از شرکت ما ما از شرکت ما بهره مند شوید.

برای دریافت کد اشتراک کافیست کلمه عضویت را به همراه نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را برای ما ارسال کنید ،پس از دریافت کد اشتراک تمامی خدمات شما شامل ۱۰ درصد تخفیف خواهد بود.

سرویس کولر گازی جنرال در تهران :

مهمترین فاکتور در در مورد کولر گازی نحوه نگهداری صحیح از آن است، ما به کرات در مقالات خود به اهمیت سرویس کولر گازی اشاره کرده ایم. چرا که سرویس کولر گازی با هزینه کم شمارا از پرداخت هزینه های بالای تعمیرات باز می دارد.

سرویس کولر گازی جنرال شامل:

شتشوی پنل داخلی

شتشوی پنل خارجی

تست آمپر دستگاه

تست مقدار گاز

انجام شارژ گاز کولر گازی در صورت نیاز است .

کشور سازنده کولر گازی جنرال:

کولر گازی جنرال یکی از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از کشور چین است ، که با توجه به تنوع مدل و کیفیت بالای این برند بسیار مورد توجه مصرف کنندگان عزیزمان در داخل کشور قرار گرفته است.

این برند در ابتدای زمان کاری خود در آمریکا تاسیس و پیشرفت بسیار چشم گیری در زمینه تولیدات محصولات خود بدست آورد ،ما با گذشت زمان در راستای پایین آوردن قیمت نهایی محصولات خود اقدام به تاسیس و تولید محصولات خود در کشور های مالزی و چین کرده است .

این برند در چندین سال پیاپی عنوان پرفروش ترین برند خاورمیانه را به خود اختصاص داد.

خدماتی که تهران سرویس آنلاین به شما ارائه خواهد داد:

نصب کولر گازی جنرال:

تهران سرویس آنلاین نصب کولر گازی جنرال ،نصب کولر پنجره ای جنرال و نصب کولر گازی ایستاده جنرال را در سراسر تهران با کمترین نرخ برای شما انجام خواهد داد.

برای انجام تمامی خدمات نصب کولر گازی از جمله:

لوله کشی

سیم کشی

داکت کشی

تخلیه آب

پمپ درین

میتوانید از ما کمک بخواهید .

تمامی خدمات این مجموعه بر اساس نرخ نامه اتحادیه بوده و هزینه اضافی از شما عزیزان دریافت نمیشود.

سرویس کولر گازی جنرال:

سرویس کولر گازی جنرال شامل موارد ذکر شده در بالا برای تمامی کولر گازی جنرال شامل اسپیلت جنرال،کولر گازی پنجره ای جنرال و کولر گازی ایستاده جنرال با بهترین تکنیسین های تهران انجام خواهد گرفت.

تعمیر کولر گازی جنرال:

تعمیر کولر گازی جنرال با ضمانت 180 روزه برای تمام مدل های کولر گازی جنرال اعم از اسپیلت،ایستاده و پنجره ای صورت خواهد گرفت.اعزام تعمیرکار در کمتر از یک ساعت در سراسر تهران خواهد بود.

شارژ گاز کولر گازی جنرال:

شارژ گاز کولر گازی جنرال بعد از تشت یابی برای شما انجام خواهد شد ،تعمیرکارت تهران سرویس آنلاین از بهترین برند گاز موجود برای شارژ گاز دستگاه شما استفاده خواهند کرد.

برای شارژ گاز کولر گازی ابتدا با گیج میزان کسری شارژ برسی شده و بعد از رفع عوامل نشتی و سرویس دو یونیت داخلی و خارجی شارژ گاز تکمیلی برای شما عزیزان انجام خواهد گرفت.

تعمیر برد کولر گازی جنرال:

برد به عنوان مغز این سیستم الکتریکی اگر دچار مشکل شود،سیستم کولر گازی شما کار نخواهد کرد .الویت اول تهران سرویس آنلاین تعمیر برد شما و در صورت لزوم جایگزینی آن با با برد سالم دیگر از همان برند خواهد بود.

سوالات رایج درباره تعمیر کولر گازی جنرال :

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال چقدر است ؟

در پاسخ به این سوال مشتریان عزیز باید بگوییم، که هزینه تعمیرات کولر گازی جنرال به عوامل متعددی از جمله نوع قطعات کولر گازی علت خرابی و مدل و ظرفیت کولرگازی بستگی دارد، برای همین به تمامی مشتریان عزیز نمیتوان یک قیمت ثابت را بیان کرد، برای اطلاع دقیق است هزینه تعمیرات کولر گازی جنرال خود کافیست با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین این تماس حاصل نمایید.

برای ثبت درخواست تعمیرکار کولر گازی خود چگونه باید اقدام کنیم ؟

ثبت درخواست تعمیرکار کولر گازی با دو شیوه تماس با با یکی از شعب مجموعه و یا ارسال فرم درخواست خدمات امکان پذیر می باشد .

زمان مناسب برای سرویس کولر گازی جنرال چه موقعی است ؟

اگر شما از کولر گازی جنرال خود برای گرمایش و سرمایش استفاده میکنید، باید کولر گازی خود را در دو نوبت یکی قبل از شروع فصل گرما ما و قبل از شروع فصل سرما سرویس نمایید.

اما اگر تنها در فصل گرما است کولر گازی خود استفاده می کنید ،میتوانید یکبار و آن هم قبل از شروع تابستان برای سرویس آن اقدام کنید .

تعمیر کولر گازی جنرال در شمال تهران :

تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است .کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید .

تعمیر کولر گازی جنرال در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات مجموعه ما با ضمانت 6 ماه بهرمند شوند.

تعمیر کولر گازی جنرال در شرق تهران :

مجموعه ما تعمیر کولر گازی را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با 77241505

تعمیر کولر گازی جنرال در مرکز تهران :

متخصصان شرکت ما در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر کولر گازی مشتریان عزیز مینمایند. ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تلفن شعبه مرکزی 66593368

تعمیر کولر گازی جنرال در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب کولر گازی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید