اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209237727123902
در دسترس نیست

خدمات ویژه صافکاری بدون رنگ در تویوتا سنتر

کد: 140209237727123902

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به برسی خئمات صافکاری بدون رنگ میپردازیم که با هزینه بسیار پاین تر نسبت به روش های سنتی جایگزین مناسبی برا فرورفتگی های سطح خودرو است.

خدمات ویژه صافکاری بدون رنگ در تویوتا سنتر
صافکاری PDR در تویوتا سنتر

هدف pdr استفاده از تکنیک های پیشرفته، محصولات تخصصی و توجه به جزئیات، اصلاح عیوب، بازگرداندن درخشش و محافظت از رنگ موجود است که در نهایت به جذابیت کلی زیبایی شناختی و طول عمر بیرونی خودرو کمک می کند.

‏خدمات ویژه صاف کردن بدون رنگ به طیف وسیعی از تکنیک ها و فرآیندهایی اشاره دارد که با هدف بهبود ظاهر و وضعیت سطوح بیرونی خودرو بدون اعمال رنگ جدید انجام می شود. این خدمات بر اصلاح عیوب، بازگرداندن درخشش و جوان سازی رنگ موجود از طریق روش های تخصصی تمرکز دارند.

این فرآیند شامل دستکاری ماهرانه فلز از پشت پانل آسیب‌دیده، با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های تخصصی برای ماساژ دادن و تغییر شکل فلز به شکل اولیه‌اش است.

. تعمیرگاه تویوتا سنتر با تکنسین های معتبر که در کار بر روی خودروهای تویوتا و لکسوس تخصص دارند. تعمیرگاه برای حفظ کیفیت و عملکرد وسیله نقلیه شما به قطعات اصلی دسترسی دارد.

مزایای صافکاریPDR  نسب به روش های سنتی :

صاف کردن PDR مزایای متعددی را نسبت به روش‌های سنتی تعمیر فرورفتگی ارائه می‌کند، از جمله حفظ رنگ اصلی، کارایی هزینه، کارایی زمانی، حفظ ارزش خودرو، تطبیق پذیری، پایداری محیطی و مزایای بالقوه بیمه. این عوامل در مجموع PDR را به عنوان یک راه حل ترجیحی برای رسیدگی به فرورفتگی‌ها و فرورفتگی‌های جزئی روی پانل‌های بدنه خودرو قرار می‌دهند و یک رویکرد جامع و سودمند برای تعمیر فرورفتگی خودرو ارائه می‌دهند.

لوازم و ابزارهای مورد نیاز در صافکاری PDR

میله PDR

دستگاه صافکاری

تگرگ کش

نیش گیر

نگهدارنده

چسب تفنگی

خشک کن رنگ موضعی

محافظ پنجره

سوراخ صاف کن

کیسه هوا صافکاری PDR

پنل نور صافکاری PDR

قاپک صافکاری

 PDR رنگ اصلی خودرو را حفظ می کند، زیرا شامل سنباده، پرکننده یا رنگ آمیزی مجدد نیست. این یکپارچگی رنگ کارخانه را حفظ می کند و در نتیجه تعمیر یکپارچه بدون ناهماهنگی رنگ یا مشکلات ترکیبی که ممکن است با روش های سنتی رخ دهد، می شود.

سایر خدمات تویوتا سنتردر مرکز تهران:

- اجراء سرویس های دوره ای(5000 هزار و 40 هزار ) خودروهای برحسب استانداردهای ذکر شده در دفترچه سرویس و نگهداری خودروهای TOYOTA و LEXUS

- خطا یابی تخصصی با دستگاه عیب یاب تویوتا برحسب نقشه های برقی و راهنمای خطا یابی (TOYOTA)

- خطا یابی تخصصی خودروهای هیبرید ( Hybrid ) تویوتا و لکسوس گام به گام برحسب با دفترچه راهنما تعمیراتی شرکت TOYOTA

- سرویس شستشوی انژکتور و دریچه گاز ، سوپاپ ها ، محفظه احتراق(Combustion chamber) و باک با محلول شست و شوی BG بوسیله دستگاه انژکتورشور BG

- بازرسی و تعمیر سیستم جلوبندی وسیستم تعلیق(Suspension) عقب خودرو

- تعمیر تخصصی موتور و گیربکس اتوماتیک برحسب راهنمای تعمیراتی شرکت ( Toyota Motor Corporation)

- خدمات جلوبندی، بالانس و تنظیم فرمان

- انواع خدمات بدنه، نقاشی، صافکاری(PDR)

- انواع خدمات صفرشویی خودرو با مواد نانو

- بازسازی و چک کردن کنترل یونیت ایربگ و کمربندها

- فراهم کردن قطعات یدکی و مصرفی اصلی و لوازم جانبی شرکت TOYOTA

- ارتقای سیستم صوتی و نصب مانیتور بزرگ

- صفرشویی، شیشه دودی، خدمات اسپرت( Car tuning)

تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر در روز های کاری هفته از صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.​

ادرس ما:

شعبه 1: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا

شعبه2:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1

با مدیریت مهندس کریم پور

09129734626

09123772052

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه تویوتا سنتر

مجتمع تویوتا با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن سه شعبه در شمال شرق(نیاوران)،مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر می باشند. تعمیرگاه تویوتا سنتر با استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است و تاکنون در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان عمل نموده است. کادر این مجموعه از ماهرترین و کارآزموده ترین افراد هستند و به شما این اطمینان را میدهند که خودرو شما با همان استانداردی که تولید میشود، تعمیر و نگهداری نیز می شود. ادرس ما: شعبه1:نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج شعبه 2: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا شعبه3:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1 ، با مدیریت مهندس کریم پور 09129734626 09123772052

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید