اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209277730214784
در دسترس نیست

سیم بکسل افشان

معرفی سیم بکسل افشان و کاربری آن در صنایع

کد: 140209277730214784

، تهران , (اخبار رسمی): سیم بکسل افشان در واقع یک ساختار خاص از سیم بکسل ها می باشد که با ساختار 7X7 تولید می شود. از سیم بکسل افشان هم بعنوان مغزی سیم بکسل های 6X19 استفاده می شود و هم در سایز های ریز بصورت سیم بکسل استیل مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی سیم بکسل افشان و کاربری آن در صنایع
سیم بکسل افشان

سیم بکسل افشان با ساختار 7X7 تولید شده و اغلب در گرید های فولادی با تنسایل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل افشان در گرید استیل 316 نیز تولید می شود.

سیم بکسل افشان یکی از کاربردی ترین و اولیه ترین ساختار های سیم بکسل محسوب می شود. سیم بکسل افشان هم در گرید های فولادی و هم در گرید های استنلس استیل تولید می شود و در سایز های بسیار ریز از 1 میلیمتر تا سایز های بزرگتر حتی تا 22 میلیمتر نیز تولید می شود. سیم بکسل افشان دارای ساختار مکانیکی 7X7 بوده یعنی خود دارای یک مغزی بصورت یک استرند 7 مفتول می باشد که 6 عدد استرند دیگر نیز به دور این مغزی پیچیده شده اند. سیم بکسل افشان دارای کاربری های مختلفی بوده که می توان به کاربری بعنوان سیم ترمز، برای اتصال آینه های خودرو ها، تولید اسلینگ های سیم بکسل سبک، فنس های سیم بکسلی، درب های گاراژ، آویز تابلو های شهری و ... نام برد. بازرگانی جنرال بکسل وارد کننده سیم بکسل افشان 7x7 در سایز های میلیمتری و بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد در ایران است.

سیم بکسل افشان در گرید فولادی اغلب با تنسایل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع و بصورت ریز بار تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. در سایز های 0.5 الی 2 میلیمتر سیم بکسل افشان دارای انعطاف بسیار بالایی بوده و از این رو محبوبیت فوق العاده ای دارد. بر عکس در سایز های بالاتر به سبب افزایش قطر مفتول ها به تدریج از انعطاف آن کاسته شده بگونه ای که در سایز های بالاتر از 6 میلیمتر انعطاف در آن به حداقل می رسد. سیم بکسل های افشان بصورت گالوانیزه و در گرید های دریایی عرضه می شوند. سیم بکسل افشان در سایز 2 mm به ازای هر 1000 متر دارای 15 کیلوگرم وزن بوده و MBL برابر با 2.54 کیلو نیوتن دارد. در سایز 3 میلیمتر هر 1000 کیلوگرم از سیم بکسل افشان 35 کیلوگرم وزن داشته و حداقل نیروی شکست 5.72 KN را دارد. در مغزی سیم بکسل های فولادی با کاربری های مختلف مانند سیم بکسل حفاری و آسانسوری از سیم بکسل افشان در سایز های مختلف بر حسب سایز استفاده می شود. سیم بکسل افشان 7x7 بر روی قرقره های 1000 متری همراه با پلاک دارای مشخصات مکانیکی در سایز های ریز بار اغلب بر روی قرقره های پلاستیکی و در سایز های بزرگتر بر روی قرقره های چوبی به بازار عرضه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید