اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209287732823961
در دسترس نیست

دستگاه‌ بلوک زن سقفی، دیواری و تیغه ای

کد: 140209287732823961

، تبریز , (اخبار رسمی): امروزه پیشرفت تکنولوژی، شرایط مناسبی را برای ساخت بلوک‌های باکیفیت فراهم کرده است. انواع مختلفی از دستگاه‌های بلوک‌سازی در بازار هستند که می‌توانند طبق نیاز شما بلوک تولید کنند. در این مقاله قصد داریم انواع این دستگاه‌ها را بررسی کنیم تا در نهایت مناسب‌ترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید.

دستگاه‌ بلوک زن سقفی، دیواری و تیغه ای
دستگاه‌ بلوک زن سقفی، دیواری و تیغه ای

بهتر است قبل از توضیح در مورد انواع مختلف دستگاه‌ بلوک زن ، ابتدا با انواع بلوک آشنا شویم.

بلوک‌ها از مواد مختلفی مثل؛ بتن، سفال، یونولیت و ... تولید می‌شوند؛ برای تولید آن‌ها نیز از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود.   ما در این مقاله در مورد بلوک‌های تولید شده از بتن صحبت خواهیم کرد.

انواع بلوک‌های سیمانی

  •  بلوک سقفی
  •  بلوک دیواری
  •  بلوک تیغه ای  

پس از آشنایی با انواع بلوک، به بررسی دستگاه‌های ساخت هر یک از این بلوک‌ها می‌پردازیم.

دستگاه بلوک زن سقفی

دستگاه بلوک زن سقفی، در دو نوع دستی و نیمه اتوماتیک، وجود دارد و جهت تولید انواع بلوک‌های سقفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوع دستی این دستگاه، با توجه به سخت و قدیمی بودن فرآیند تولید بلوک، منسوخ شده و زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. اما نوع نیمه اتوماتیک آن بنا به دلایلی مانند؛ سهولت فرآیند تولید، دقیق بودن ابعاد و اندازه بلوک‌ها، سرعت بالای تولید، نیروی انسانی کم و ... بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته با توجه به تنوع دستگاه‌ های بلوک زن سقفی در بازار، بهتر است در هنگام خرید به مشخصات فنی دستگاه توجه داشته باشید؛ زیرا نوع دستگاهی که تهیه می‌کنید بر کیفیت بلوک‌های تولیدی تاثیر مستقیم دارد. توصیه می‌کنیم، به هنگام خرید دستگاه بلوک زن حتما به مواردی مثل؛ نوع بلبرینگ، نوع الکتروموتور و میزان تحمل دستگاه در برابر حرارت توجه داشته باشید.

قیمت دستگاه بلوک زن سقفی   

با توجه به این که تعداد زیادی دستگاه های بلوک زن سقفی در بازار وجود دارد و تقریبا تمام آن‌ها از نوع هیدرولیک (نیمه اتومات) هستند. با این حال، این کیفیت قطعات مصرفی، ظرفیت تولید بلوک در هر شیفت کاری و استحکام و مقاومت دستگاه است که قیمت بلوک ‌زن سقفی را مشخص می‌کند. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید حتما کیفیت محصول را در نظر داشته باشید؛ تا بتوانید سال‌های زیادی از آن استفاده و بلوک‌های باکیفیت تولید کنید.   

دستگاه تولید بلوک دیواری

دستگاه تولید بلوک دیواری، دستگاهی بسیار کاربردی است که جهت تولید بلوک‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه، یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در صنعت ساختمان است و توانایی تولید بلوک دیواری، در اندازه‌های مختلف را دارد. توجه داشته باشید که به هنگام خرید دستگاه حتما از شرکت‌های معتبر خرید کنید، دستورالعمل استفاده از دستگاه را مطالعه کنید و در نهایت مجموعه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که خدمات پس از فروش دارد و مجموعه‌ای با تجربه و متخصص است.

نکته مهم: توجه داشته باشید که برای تولید انواع بلوک سیمانی نیازی به خرید چند دستگاه (دستگاه بلوک  زن سقفی، دستگاه تولید بلوک دیواری و....) نیست. در واقع می‌توانید با خرید یک دستگاه که قابلیت تولید بلوک سبک، بلوک سقفی و بلوک دیواری را دارد؛ محصول مدنظر خودتان را تولید کنید.

دستگاه تولید بلوک تیغه ای

بلوک تیغه‌ای، همانطور که از نامش پیداست، در تیغه چینی، برای جداسازی دیوار‎‌های غیر باربر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع بلوک نیز ابعاد، اندازه و شکل‌های متنوعی دارد که از آن در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. دستگاه تولید بلوک تیغه ای نیز، مانند دو دستگاه گفته شده، در صنعت ساختمان بسیار کاربردی است. البته نیازی به تهیه دستگاه مخصوص، جهت تولید بلوک تیغه‌ای نیست؛ شما می‌توانید با تهیه یک دستگاه باکیفیت و تنها با عوض کردن قالب‌ها بلوک مورد نظر خودتان را تولید کنید.

شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز، در حوزه تولید ماشین‌آلات قطعات بتنی، فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌ی بیش از 40 سال در این حوزه، توانسته رضایت کامل مشتریان خود را جلب کند. دستگاه‌های این شرکت در دو دسته‌بندی متحرک (تخم‌گذار) و ثابت هستند و می‌توانند انواع مختلف بلوک، جدول، سنگفرش و فلاورباکس را تولید کنند. استفاده از قطعات مصرفی بادوام، باکیفیت و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در تولید دستگاه‌ها باعث شده تا مشتریان، سالیان طولانی با کمترین مشکل و خرابی، انواع متنوعی از بلوک‌ها را تولید کنند.

چنانچه شما هم قصد خرید دستگاه بلوک زن سقفی یا دیواری دارید و به دنبال خرید بلوک زنی باکیفیت هستید؛ می‌توانید از محصولات این شرکت بازدید کنید.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسیان ماشین سازان تبریز

شرکت دانش بنیان پارسیان ماشین سازان تبریز (سهامی خاص) یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ماشین آلات قطعات بتنی (جدول بتنی، بلوک سیمانی، کفپوش بتنی، فلاورباکس، آبرو و آبراه) در خاورمیانه بوده و این شرکت باسابقه ای بیش از ۳۰ سال در ساخت انواع ماشین آلات قطعات بتنی، نامی آشنا در صنعت ماشین سازی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید