اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209287733024039
در دسترس نیست

شرایط و روشهای ارسال بار به کانادا

کد: 140209287733024039

، (اخبار رسمی): خیلی از افرادی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند یکی از مهمترین دغدغه های آنها ارسال بار مسافری و لوازم منزل خود به کانادا است . از آنجایی که هر فردی می تواند به یک اندازه بار به همراه خود داشته باشد و هواپیمایی بیش از آن اجازه نمی دهد .

شرایط  و روشهای ارسال بار به کانادا
شرایط و روشهای ارسال بار به کانادا
شرایط  و روشهای ارسال بار به کانادا
شرایط و روشهای ارسال بار به کانادا

لذا نیاز است اضافه بار توسط کارگو و یا از طریق کشتی به کانادا ارسال شود. 

در این خصوص شرکت خدمات بار ایرسا ایمن بار می تواند راهنمای شما برای فریت بار به کانادا باشد . تجربه چندین ساله ما این امکان را به ما داده است برای ارسال بار مسافری و لوازم منزل شما به کانادا بهترین خدمات و ایمن ترین راه را پیشنهاد دهیم  .

برای کسب اطلاع از شرایط و روند ارسال بار به کانادا چه به صورت هوایی و چه به صورت دریایی با کارشناسان ما در ایرسا ایمن بار تماس بگیرید  ما روش ایده آل بر اساس میزان بار شما پیشنهاد خواهیم داد :

شماره های تماس و راه های ارتباط با ایرسا ایمن بار :

09122391613  ,   09126027515  ,     02156421613

ایمیل : [email protected]

آدرس وب سایت : https://airsaeimenbar.com

روند فریت بار به کانادا توسط شرکت ایرسا ایمن بار

شرکت ایرسا ایمن بار صفر تا صد کار ارسال اضافه بار و لوازم منزل مسافر را به کانادا انجام می دهد بدین صورت که بعد از تماس شما با ایرسا ایمن بار و تایید ارسال بار , تیم متخصص پکینگ به تمامی تجهیزات بسته بندی به منزل شما اعزام می شود و شروع به بسته بندی لوازم می کنند .

بسته بندی بار مسافری و لوازم منزل

تجربه طولانی مدت ما در زمینه فریت بار و ارسال بار با کشتی این تخصص را در تیم ما فراهم کرده است که با دقت بالا و ایمنی بالا با استفاده از ابزارهای بروز و تجهیزات مدرن تمامی وسایل را بسته بندی کنیم .

بسته بندی لوازم منزل و لوازم شخصی با هم فرق می کند لذا تیم پکینگ به صورت صحیح تمامی لوازم را از هم جدا می کنند و در کارتن های بسته بندی قرار می دهند  و در صورت لزوم از جعبه های چوبی طراحی شده توسط تیم ایرسا ایمن بار برای پک لوزام استفاده می کنند بعد از اتمام بسته بندی کارتن ها را روی یک پالت پلاستیکی سبک فیکس می کنند و با تسمه محکم بسته می شود . و در نهایت بار مسافر برای فریت به کانادا آماده می شود .

پکینگ لیست چیست ؟

پکینگ لیست لیست تک تک وسایل موجود در بسته ها و پالت ها  است که ریز به ریز توسط کارشناس پکینگ نوشته می شود و در نهایت با چک کردن توسط مسافر و تایید به وی تحویل داده می شود تا بر اساسا این پکینگ لیست در مقصد بار خود را تحویل بگیرید .

حمل و نقل

سیستم حمل و نقل ایرسا ایمن بار متشکل از انواع کامیونت , و وانت و ون مخصوص باربری است که بسته به نیاز و میزان بار هرکدام به محل بارگیری بسته های ارسال منتقل می شوند و با استفاده از تجهیزات باربری که شامل پالت تراک و ... می شود بار را به کامیونت یا وانت منتقل می کنیم .

انبارداری

بارهایی که مسافران می خواهد در تایم مد نظر خودشان به فرودگاه مقصد در کانادا ارسال شود و خودشان تحویل بگیرند بعد از بسته بندی با کامیونت به انبار شرکت منتقل می شوند تا کارهای مسافر برای پرواز انجام شود . و بر اساس در خواست مسافر در زمان مشخص بار به مقصد ارسال می شود .

کارهای گمرکی به چه صورت انجام می شود ؟

برای انجام کارهای گمرکی ارسال بار به کانادا کارشناس گمرک شرکت ایرسا ایمن بار مدارک را به همراه تمامی ملزومات به مامورین گمرک تحویل می دهد تا روند کار را انجام دهند و در نهایت مسافر برای تایید و دریافت بارنامه از شرکت در محل گمرک فرودگاه حاضر می شود .

ارسال بار به کانادا با کشتی چگونه انجام میشود ؟

شرکت ایرسا ایمن بار زمینه ارسال بار های زیاد به ویژه لوازم منزل که شامل مبلمان نیز می باشد را در صورت درخواست مسافر با کشتی به کانادا ارسال می کند . به این صورت که از دو نوع کانتینر استاندارد 20 و 40 فوت بسته به میزان بار یکی را اجاره می کند یا اگر بار به اندازه کافی نباشد به همراه بارهای مسافرین دیگر در یک کانتینر اجاره ای فضایی را اجاره می کند و در نهایت ارسال می شود .

توجه داشته باشید که در حمل و نقل دریایی دو نوع استاندارد کانتینر وجود دارد که حتما باید از این دو نوع استفاده شود . کانتینر های 40 فوت که بزرگتر هستند و کانتینر های 20 فوت که کوچکتر هستند .

اگر میزان بار شما به اندازه هر کدام از این دو کانتینر باشد به تنهایی یک کانتینر اجاره میشود و لی اگر بار شما کمتر از هر کدام از این موارد باشد باید به همراه بار مسافرین دیگر در یک کانتینر فضا اجاره شود .

ایرسا ایمن بار بهترین روش را برای ارسال دریایی به کانادا برای شما پینهاد خواهد کرد . لذا بدون هیچ نگرانی می توانید ارسال بار مسافری و لوازم منزل و حتی بار تجاری خود را به ما بسپارید .

برتری ارسال بار با هواپیما به نسبت ارسال بار با کشتی چیست ؟

بارزترین برتری ارسال بار هوایی به کانادا زمان رسیدن بار و ایمنی بار است که در هواپیما خیلی بهتر است . البته که ما هر دو روش را با صد در صد ایمنی انجام می دهیم چرا که بسته بندی کاملا تخصصی ارائه می کنیم .

لذا برای مشاوره روند ارسال بار به کانادا توسط شرکت ایرسا ایمن بار می توانید با مشاورین و کارشناسان ما تماس بگیرید تا بر اسا میزان بار و مقصد شما در کانادا راهنمایی دقیق را ارائه کنند برای این کار  می توانید از شماره ها و راه های زیر اقدام کنید :

بدون نگرانی ارسال بار های خود را به ما بسپارید

ایرسا ایمن بار

09122391613  ,   09126027515  ,     02156421613

ایمیل : [email protected]

آدرس وب سایت : https://airsaeimenbar.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید