اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210047740824055
در دسترس نیست

افتتاح فروشکاه مبلمان اداری دکوچین در حسن آباد

آغاز به کار فروشکاه مبلمان اداری دکوچین در حسن آباد فروشگاهی برای همه

کد: 140210047740824055

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه مبلمان اداری دکوچین با ارائه بهترین و بروزترین محصولات اداری از آذر 1402 بطور رسمی فعالیت خود را در صنف مبلمان اداری آغاز کرد و به دو صورت آ«لاین و حضوری اقدام به فروش انواع صندلی اداری، مبل اداری ، میز اداری و... کرده است.

آغاز به کار فروشکاه مبلمان اداری دکوچین در حسن آباد فروشگاهی برای همه
نمای داخلی فروشگاه مبلمان اداری دکوچین

افتتاح فروشگاه مبلمان اداری دکوچین در حسن آباد با ارائه گسترده انواع ملزومات اداری شامل : صندلی اداری، میز اداری، مبل اداری، گاوصندوق ضد سرقت و ...

به گزارش روابط عمومی مبلمان اداری دکوچین، اول آذر ماه 1402، فروشگاه آنلاین دکوچین اقدام به رونمایی از فروشگاه محلی خود را برای عرضه گسترده‌تر ملزومات اداری کرد. این فروشگاه با شورومی حدود 350 متر انواعی از ملزومات اداری را در معرض دید مراجعین قرار داده است.

بر اساس این گزارش، فروشگاه دکوچین با دسترسی محلی آسان از هر نقطه از تهران قابل دسترسی است. اگر مایلید با وسایل نقلیه عمومی از این فروشگاه بازدید نمائید متروی ایستگاه حسن آباد تنها چند قدم با این فروشگاه فاصله دارد.

مبلمان اداری دکوچین با نیاز سنجی بازار محصولات متنوعی را در حوزه ملزومات اداری در اختیار مردم عزیز تهران قرار داده است. این مجموعه که فعالیت خود را در ابتدا به شکل آنلاین آغاز کرده بود هم اکنون بشکل محلی و حضوری نیز در خدمت هموطنان گرامی است.

بر پایه این اطلاعات، فروشگاه دکوچین با دسترسی به تولید کنندگان دست اول انواع صندلی اداری، میز اداری و مبل اداری را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. عرضه محصولات برندهای معتبری چون نیلپر، لیو، کاسیاصنعت، بامو و آرتمن تنها بخشی از فعالیتهای فروش این مجموعه است.

طبق گفته حمیدرضا بنایی مدیرعامل مبلمان اداری دکوچین، مجموعه دکوچین با بیش زمینه 20 سال فعالیت مشترک در حوزه فروش محصولات اداری مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار داده است. وی ضمن تاکید بر رعایت حق مصرف کننده اعلام کرد امکان ارسال کلیه کالاها به سراسر ایران نیز فراهم است.

وی در ادامه بیان کرد: همه مردم فارق از اینکه در کدام شهر ساکن باشند می‌توانند سفارشات خرید آنلاین مبلمان اداری خود را ذر سایت دکوچین ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنند.

امکان دیگری که این مجموه برای مشتریان خود فراهم کرده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید است. کارشناسان دکوچین با علاقه به سئوالات بازدید کنندگان سایت پاسخ داده و آنها را در انتخاب بهترین محصول اداری تنها نمی‌گذارند.

مجموعه دکوچین با بهره‌گیری از دانش روز اقدام به بکارگیری نیروهای متخصص در حوزه مبلمان اداری کرده است. لذا خریداران گرامی قبل از فرایند خرید می‌توانند بصورت رایگان خدمات مشاوره دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان اداری دکوچین

مبلمان اداری دکوچین با بیش از ۱۵ سال فعالیت در زمینه فروش مبلمان اداری و ملزومات اداری، مفتخر است که امکان خرید جدیدترین صندلیهای اداری، میزهای اداری، مبلمان اداری و ملزومات اداری را بصورت آنلاین برای هموطنان گرامی در سراسر ایران فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل