اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210067745816401
در دسترس نیست

لیست رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد

رشته های شناور کارشناسی ارشد

کد: 140210067745816401

، (اخبار رسمی): آیا می دانستید در کنکور کارشناسی ارشد می توانید 2 رشته را انتخاب کنید؟ در این مقاله از مشاوران برتر به توضیحات مفصلی در این باره پرداخته ایم.

رشته های شناور کارشناسی ارشد
رشته های شناور کارشناسی ارشد

یکی از اصلی ترین سوالات متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد این است که آیا امکان ثبت نام در دو رشته تحصیلی در کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد؟ پاسخ این سوال، بله می باشد. شما عزیزان می توانید علاوه بر رشته اصلی، ثبت نام یکی از لیست رشته های شناور کارشناسی ارشد را انجام دهید. در این مقاله رشته های شناور کنکور ارشد را به اطلاعتان خواهیم رسانید. 

متقاضیان برای ثبت نام در رشته اصلی و شناور آزمون کارشناسی ارشد بایستی دو کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند و در واقع هزینه دو ثبت نام را پرداخت کنند. 

لیست رشته های شناور کارشناسی ارشد 1403

آزمون کارشناسی ارشد سالیانه یک مرتبه و با هدف جذب دانشجو برای مقطع تحصیلات تکمیلی برگزار می شود. همزمان با آغاز زمان ثبت نام کنکور ارشد با سوالات متداولی در خصوص رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد مواجه هستیم. رشته های شناور در واقع رشته امتحانی دوم کنکور کارشناسی ارشد می باشد و داوطلبان می توانند علاوه بر رشته اصلی در رشته دوم نیز شانس خود را برای ورود به دانشگاه امتحان کنند. 

برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد روش های مختلفی همچون موارد زیر وجود دارد:

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

چنانچه قصد شما ورود به مقطع ارشد از طریق کنکور کارشناسی ارشد باشد، می توانید ثبت نام دو رشته (اصلی و شناور) را به صورت همزمان انجام دهید. لازم به ذکر است که زمان برگزاری کنکور رشته های شناور ارشد هیچ تداخلی با زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد رشته های اصلی ندارد و شما با سهولت و بدون هیچ نوع نگرانی می توانید در هر دو مجموعه امتحانی نام نویسی کنید و با برنامه ریزی آزمون کارشناسی ارشد و تهیه و مطالعه منابع آزمون برای رقابت با سایرین آماده شوید. در جدول زیر می توانید رشته های شناور آزمون کارشناسی ارشد را مشاهده نمایید.

منبع: رشته های شناور کارشناسی ارشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش