کد: 140210127753925102
در دسترس نیست

معرفی جین وست و طرح های فروش ویژه

کد: 140210127753925102

، تهران , (اخبار رسمی): برند استرالیایی جین وست به صورت خاص در ایران فعالیت میکند و بیش از 40 شعبه در سراسر ایران دارد.

معرفی جین وست و طرح های فروش ویژه
فروشگاه مد و فشن

برند استرالیایی جین وست اولین شعبه و فروشگاه خود را در سال 1972 میلادی در شهر پرت استرالیا تاسیس کرد. در ابتدا هدف آنها از تاسیس  این شرکت فروش شلوار جین معمولی با قیمت های مناسب بود اما با گذشت زمان و افتتاح شعب دیگر در استرالیا و سراسر جهان فعالیت خود را گسترش داد و انواع مختلف لباس و کفش زنانه، مردانه و بچه گانه را به بازار عرضه کرد. در حال حاضر این برند بیش از  200 شعبه در سراسر استرالیا و نیوزلند دارد.
کارها و محصولات جین وست چه هستند؟
جین وست به طور فست فشن فعالیت می کند. شرکت های فست فشن به تولید محصولات اقتصادی با اقتباس از طرح های ارائه شده در فشن شو ها و برندهای لوکس می باشد. جین وست انواع مختلف لباس  و پوشاک روزمره مردانه، زنانه، بچه گانه و کیف و کفش را تولید و به  بفروش میرساند.
به طور کلی محصولات جین وست از نوع کژوال بوده و حالتی اسپرت دارند در نتیجه عمده مخاطب این بند جوانان و افرادی که به دنبال خرید لباس های روزمره با کیفیت و مطابق با طراحی روز دنیا باشد، هستند.

آدرس فروشگاه های و نمایندگی های جین وست؟
در حال حاضر جین وست بیش از 40 شعبه در سراسر ایران دارد. برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن شعب جین وست می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید

اگر تمایل به خرید اینترنتی محصولات این کمپانی دارید می توانید به وب سایت رسمی آنها مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری محصولات مورد نظر خود را بخرید. لازم به ذکر است از نظر تنوع و قیمت اجناس هیچ تفاوتی میان فروشگاه های حضوری و آنلاین جین وست وجود ندارد.

تخفیف جین وست به چه صورت است؟
جین وست طرح های فروش ویژه و جشنواره فروش فوق العاده متعددی در مناسبت های مختلف برگزار میکند و تخفیف های خوبی حتی تا 70 برای اجناس خود در نظر میگیرد.
آنها در زمینه دادن تخفیف و فراهم آوردن فرصت های خرید برای مشتریان بسیار فعال هستند و یکی از پیشتازان ارائه کد های تخفیف و برگزاری حراج می باشد.
ما در مجموعه دیجی فرصت کدهای تخفیف جین وست را برای اطلاع کاربران خود در وب سایت و اپلیکیشن خود قرار داده تا بتوانند خرید های بهتر و مقرون به صرفه تری را تجربه نمایند.
همچنین ما همیشه فرصت های خرید و جشنواره های فروش ویژه این برند استرالیایی را به کاربران خود اطلاع رسانی می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فرصت

دیجی فرصت با بررسی مداوم و پیوسته فروشگاه های آنلاین فرصت های خرید یا تخفیف های که توسط آن فروشگاه های در مواقع خاص در نظر گرفته می شود را به اطلاع کاربران خود می رساند. کاربران میتوانند برای اطلاع از تخفیف دیجی کالا، تخفیف دیجی استایل، تخفیف جین وست و فروشگاه اینترنی معتبر به دیجی فرصت سر بزند. یکی دیگر از خدمات ما یافتن افت قیمت های و یا به عبارتی تخفیفات مخفی کالاهای موجود است. سیستم ما قیمت تمام اجناس فروشگاه های را به صورت روزانه استخراج کرده و افت قیمت ها را به کاربران اطلاع رسانی میکند.

منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | حراج و تخفیف