اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210177762425136
در دسترس نیست

ارسال بار هوایی به کانادا

کد: 140210177762425136

، (اخبار رسمی): لازمه‌ انجام فرآیند فریت بار ، کسب مجوز‌های لازم جهت حمل بین‌المللی از سازمان هواپیمایی کشور مبدا و همچنین آشنایی کامل و دقیق از قوانین و ضوابط گمرکی و استانداردهای حمل هوایی بین‌المللی دو کشور مبدا و مقصد است

ارسال بار هوایی به کانادا
ارسال بار هوایی به کانادا
ارسال بار هوایی به کانادا
ارسال بار هوایی به کانادا

این شرایط را برای مسافران و خانواده‌های آن‌ها فراهم می‌کند تا در یک بستر امن قانونی، کالاها و محموله‌های تجاری و غیرتجاری خود را به سریع‌ترین و بهترین شیوه و همچنین کم‌ترین میزان تشریفات گمرکی حمل و ارسال کنند.

فرآیند و پروسه ارسال بین‌المللی محموله به روش فریت بار در همه‌ کشور‌ها قابل انجام است در ادامه ، به شرایط و روشه های فریت بار به کانادا و نحوه انجام این حمل و نقل بین‌المللی توضیح داده می‌شود.

شرکت خدمات بار هوایی  ایمن کارگو

به دو روش بار را به کانادا ارسال می کند اولین روش که سریعترین راه است فریت بار هوایی به کانادا است . روش دیگه ارسال بار با کشتی به کانادا است . برای اینکه اطلاعات کافی در این مورد کسب کنید می توانید با کارشاسان ما تماس بگیرید :

راه های ارتباطی با ایمن کارگو شماره تماس : 02156421613     و  09122391613

ایمیل : [email protected]

شماره واتساپ : 09122391613

آدرس وب سایت : https://eimencargo.com/

فریت بار چیست؟

فریت‌بار به فرآیند فیزیکی حمل و نقل و جا به جایی کالاها و محموله‌های مختلف از کشوری به کشور دیگر گفته می‌شود. اصطلاح فریت بار از کلمه لاتین Freight مشابه Cargo به معنای بار گرفته شده است که در حوزه‌ی حمل و نقل، به خصوص حمل و ارسال کردن بار به شیوه‌های مختلف مانند هوایی، دریایی و زمینی انجام می‌شود. فریت بار در ابتدا در اصل به حمل‌و‌نقل از طریق دریا گفته می‌شد، اما امروزه به صورت حمل و نقل زمینی یا ریلی نیز انجام می‌شود.

فریت به محصولات ، کالاها یا محموله‌هایی اشاره دارد که به وسیله کشتی، قطار، هواپیما، کامیون یا ون حمل می‌شوند. وسیله‌های ارسال شده به شیوه فریت بار، از محل گمرکات مستقر در فرودگاه‌ها به دیگر مناطق دنیا انجام می‌شود. به عبارت بهتر، اصطلاح فریت به معنای همان بار است و هنگامی که محموله به زمین می‌رسد، توسط حامل‌های درایاژ به مقصد منتقل می‌شود.

فریت بار به کانادا به صورت هوایی
همان طور که در بخش ابتدایی مطلب توضیح داده شد ، فریت بار از اصطلاحات مرتبط به حمل و نقل یک کالا می‌باشد که به روش‌های ارسال بار و محموله‌های مختلف از کشور مبدا به خارج از کشور اشاره دارد. برای حمل بار، فریت بار به شیوه هوایی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین شیوه حمل و نقل بین المللی یک کالا است.

البته راه‌های دیگری برای حمل بار به صورت بین المللی مانند فریت بار زمینی، فریت بار ریلی و فریت بار ریلی نیز وجود دارد. شیوه ارسال کالا به روش فریت بار، در تمامی کشورهای جهان مانند کشور کانادا  و فریت بار به شهرهای آن قابل اجرا است. کانادا کشوری است که برای هیچ کس نامش پوشیده نیست و مقصد خیلی از ایرانی هایی است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند .

پایتخت کانادا اتاوا است و تقریبا می توان گفت که بالای 80 درصد جمعیت کانادا در شهرهای ادمونتون , اتاوا , کلگری , ونکوور و شهرهای نزدیک به مرز ایالات متحده زندگی می کنند .

برای ارسال بار و حمل و نقل بار از ایران به کانادا ، فریت بار مسافری و یا تجاری و غیر تجاری را می‌توان از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا شهرهای کانادا از جمله ونکوور , ادمونتون , کلگری , اتاوا  و ... انجام داد.

چه کسانی از فریت بار به کانادا استفاده می کنند ؟

افرادی که تصمیم به مهاجرت به کشور کانادا  را دارند، قطعا نیاز به فریت کردن بار و لوازم شخصی و حتی لوازم منزل خود به کشور کانادا را دارند.

علاوه بر این، شرکت‌ها و کارخانجاتی که با شرکت‌ها و کمپانی‌های خارجی در کشور کانادا اگه مراوده دارند و قصد دارند بار تجاری یا نمونه‌هایی از محصولات تجاری خود را به شهرهای مختلفی از کشور کانادا ارسال کنند نیز از از طریق ارسال بار هوایی می توانند انجام دهند.

همچنین، جدای از مسافران و شرکت‌های بین‌المللی، خانواده‌ها، دوستان، آشنایان و به طور کلی افرادی که فردی را دارند که در شهرهای کانادا سکونت دارد ، در صورتی که قصد داشته باشند تا برای دوست و یا آشنایان خود در آنجا اقلام مختلفی مانند هدیه، سوغات و غیره ارسال کنند نیز از فریت بار استفاده می‌کنند.

با انتخاب شرکت‌ فریت معتبر مانند ایمن کارگو ، امکان ارسال بار و کالاهایی در وزن‌های مختلف ممکن است و هیچ منعی برای ارسال بار به کانادا وجود ندارد. در فریت بار، لوازم و وسایل شخصی و لوازم منزل، تحت عنوان Used personal effects  یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به کشور مقصد ارسال می‌شوند. یکی از نکات مهم در فریت بار، نحوه بسته‌بندی است. به این دلیل که در صورت عدم رعایت و عدم وجود استانداردهای کافی در بسته بندی، امکان آسیب رسیدن به بار و محموله‌ها وجود دارد که در این صورت، ترخیص در مقصد نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

 برای جلوگیری از این موضوع و بسته بندی مناسب بارها، باید از شرکت‌های فریت بار با کادری مجرب و با تجربه بهره بگیرید. ایمن کارگو این امکان رابرای شما فراهم کرده است می توانید با کارشناسان بخش بسته بندی ما در شرکت خدمات بار هوایی ایمن کارگو تماس بگیرید برای این کار از اطلاعات تماس در انتهای متن استفاده کنید.

نتیجه گیری
همانطور که گفتیم، فریت‌بار به فرآیند فیزیکی حمل و نقل و جا به جایی کالاها و محموله‌های مختلف از کشوری به کشور دیگر گفته می‌شود. اصطلاح فریت بار از کلمه لاتین Freight مشابه Cargo به معنای بار گرفته شده است که در حوزه‌ی حمل و نقل، به خصوص حمل و ارسال کردن بار به شیوه‌های مختلف مانند هوایی، دریایی و زمینی انجام می‌شود. کشور نروژ کشوری در اروپا است که پایتخت آن شهر اسلو است که برای ارسال بار و حمل و نقل بار از ایران به نروژ، می‌توان از فریت بار اسلو استفاده کرد.

راه های ارتباطی با ایمن کارگو

شماره تماس : 02156421613     و  09122391613

ایمیل : [email protected]

شماره واتساپ : 09122391613

آدرس وب سایت : https://eimencargo.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار