اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210237769223776
در دسترس نیست

بهترین مراکز خرید مانتو اداری در تهران

کد: 140210237769223776

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال مرکز خرید مانتو اداری در تهران هستید، توصیه می‌شود مقاله زیر را به‌طور کامل مطالعه نمایید. در این مطلب بهترین مراکز فروش لباس فرم در تهران به همراه آدرس ذکر شده‌اند.

بهترین مراکز خرید مانتو اداری در تهران
بهترین مراکز خرید مانتو اداری در تهران

خرید مانتو اداری همواره یکی از کار‌هایی است که زمان زیادی را می‌گیرد و بسیاری از خانم‌ها برای خرید لباس فرم، زمان زیادی را به جستجو در مناطق و مراکز مختلف خرید می‌گذارند. چرا که اغلب بانوان شاغل برای محل کار خود به دنبال یک ست جذاب مانتو شلوار اداری هستند که علاوه بر شیک بودن، باکیفیت و راحت نیز باشد. زیرا روزانه و مدت طولانی از لباس فرم در محل کار استفاده می‌کنند. با توجه به تحولی که در سال‌های اخیر در صنعت مد یونیفرم اداری به وجود آمده و به لطف رقابتی که میان تولید‌کنندگان این حوزه هست، هر روزه مانتو‌های اداری در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید و توسط فروشگا‌ه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. همانگونه که می‌دانید، برای خرید هر کالا مانند لباس اداری بهتر است به مراکز فروش و یا تولیدی‌های لباس فرم که معتبر و شناخته شده هستند، مراجعه نمایید.

اگر به دنبال مرکز خرید مانتو اداری در تهران هستید، توصیه می‌شود مقاله زیر را به‌طور کامل مطالعه نمایید. در این مطلب بهترین مراکز فروش لباس فرم در تهران به همراه آدرس ذکر شده‌اند.

معروف ترین مراکز خرید مانتو اداری در تهران

مراکز اصلی خرید مانتو اداری در تهران عبارتند از:

  • بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازار محصولات و کالا‌های متنوع در تهران شناخته شده است. این منطقه تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران است که روزانه جمعیت زیادی را به سمت خود می‌کشاند. در این منطقه پاساژ‌هایی نظیر پاساژ رضا و پاساژ دلگشا وجود دارد که با مراجعه به این مکان‌ها می‌توانید انواع مانتو شلوار اداری را با قیمت مناسب خریداری کنید. این بازار در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و‌ایستگاه متروی پانزده خرداد راحت‌ترین راه برای دسترسی به بازار بزرگ تهران است.

  • میدان هفت تیر تهران

این منطقه اکثر تولید‌کنندگان مانتو شلوار اداری را در دل خود جای داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در اکثر کوچه‌های این خیابان تعداد زیادی تولیدی و دفتر پخش بزرگ و کوچک وجود دارد که به صورت تخصصی مدل‌های جدید تولید می‌کنند و به صورت تک و عمده به فروش می‌رسانند. علاوه بر آن میدان هفت تیر دارای فروشگاه‌های بزرگ فروش مانتو است که انواع مانتو‌های اسپرت، مجلسی، زنانه، دخترانه و مانتو اداری را عرضه می‌کنند. این میدان از نظر دسترسی بهترین شرایط را دارد. زیرا به انواع‌ ایستگاه‌های وسیله نقلیه عمومی از جمله مترو، اتوبوس، BRT و تاکسی دسترسی دارد. حتی به دلیل بزرگ بودن میدان، ترافیک و شلوغی هم ندارد. بنابراین با وسایل نقلیه شخصی نیز می‌توان به راحتی به میدان هفت تیر رفت. نزدیک‌ترین‌ایستگاه مترو به این میدان، ‌ایستگاه شهدای هفتم تیر است.

  • خیابان جمهوری

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مرکز خرید مانتو اداری در تهران، در تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولیعصر است. به دلیل استقرار بسیاری از تولیدی‌های مانتو در خیابان جمهوری، این منطقه به یکی از قطب‌های خرید مانتو تبدیل شده است. در این خیابان می‌توانید همه نوع مانتو از جمله لباس فرم اداری زنانه را با قیمت‌های مختلف پیدا کنید. برای یافتن مدل مورد نظرتان سلیقه‌تان به دلیل تنوع بسیار زیاد مانتو‌ها در این خیابان، دستتان کاملاً باز است. قابل توجه افرادی که قصد خرید مانتو شلوار اداری دارند، از طریق متروی تئاتر شهر و یا خط بی‌آر تی راه آهن – ولیعصر به راحتی می‌توان به این خیابان مراجعه کرد.

  • بازار امام زاده حسن

امامزاده حسن یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید واقع در جنوب شهر تهران است. خرید انواع مانتو دخترانه و زنانه با قیمت پایین و کیفیت بالا در این بازار بسیار راحت است. مانتوسرا‌های موجود در این بازار بسیاری از کسانی که به خرید مانتو نیاز دارند را به سوی خود می‌کشاند. این مرکز خرید مانتو به مناطقی نظیر چهارراه یافت آباد، بازار مبل و بازار موبایل ایران، سه راه آذری و میدان آزادی نزدیک است و به راحتی قابل دسترس است.

  • فروشگاه مانتو آی سن

مانتو آی‌ سن یکی از تولید‌کنندگان مانتو اداری در تهران، بهترین و با کیفیت‌ترین فرم‌های اداری را با کمترین قیمت موجود در بازار به صورت تکی و عمده عرضه می‌کند. فروشگاه آی سن این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. عزیزانی که قصد خرید آنلاین مانتو اداری را دارند می‌توانند از طریق وبسایت به آدرس mantoaysen.ir و یا اینستاگرام به آی دی mantoaysen سفارش خود را ثبت نمایند. و آن دسته از مشتریانی که تمایل به خرید حضوری دارند می‌توانند با مراجعه به آدرس: تهران – بازار بزرگ پانزده خرداد – پاساژ دلگشا – طبقه ۲+ واحد ۱۰۷ تجربه خرید متفاوتی برای خود رقم بزنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانتو آی سن

واحد تولیدی مانتو آی سن با برند mantoaysen دارای مجوز رسمی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک متخصص در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری با بیش از 30 سال سابقه است که آماده پذیرش مشتریان گرامی از سراسر ایران است. خرید از مجموعه ما شروع یک رابطه همکاری است. ویژگی‌های مانتو آی سن: نوآوری در طراحی مانتو استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت دوخت تمیز و با کیفیت قیمت مناسب و مطلوب تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات و تعهدات پس از فروش فروش به صورت تکی و عمده پیش از خرید می‌توانید در خصوص سایز مانتو، جنس پارچه، رنگ و هر نوع اطلاعات دیگر از کارشناسان ما مشورت بگیرید. در مانتو آی سن این امکان برای شما فراهم شده است که تغییرات مد نظرتان روی سفارش شما اعمال شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس