کد: 140210247771125163
در دسترس نیست

نظارت هوشمند و متمرکز بر دارایی‌های غیرمنقول

نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات

کد: 140210247771125163

، تهران , (اخبار رسمی): دارایی‌های غیرمنقول سرمایه‌های ارزشمند سازمان‌های خصوصی و دولتی مانند شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، وزارتخانه‌ها، اداره اوقاف، بانک‌ها و ... هستند. تغییر شرایط ملک و قوانین حوزه اراضی این دارایی‌های سازمان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، پس باید از نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات برای مدیریت آنها استفاده شود.

نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات
نرم افزار املاک و مستغلات محاسبان - حساب رایان پارس

مدیریت املاک و مستغلات با نرم افزار محاسبان، نگرانی شما را از مشکلات احتمالی با سیستم عامل ویندوز از بین می‌برد. این نرم افزار تحت وب امنیت اطلاعات، دسترسی آسان و رضایت کاربری شما را افزایش می‌دهد.

دارایی‌های غیرمنقول سرمایه‌های ارزشمند سازمان‌های خصوصی و دولتی مانند شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، وزارتخانه‌ها، اداره اوقاف، بانک‌ها و ... هستند. تغییر شرایط ملک و قوانین حوزه اراضی این دارایی‌های سازمان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، پس باید از نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات برای مدیریت آنها استفاده شود.

امور مختلفی در ارتباط با مدیریت املاک موضوعیت پیدا می‌کنند که فنآوری‌های نوین می‌توانند آنها را تسهیل نمایند. برای مثال، می‌توانیم به فراهم‌آوری بستری مطلوب برای انجام موارد زیر اشاره کنیم.

  • درج مشخصات کلی و ثبتی املاک
  • نظارت عددی و ریالی بر کلیه املاک
  • جانمایی املاک بر روی نقشه
  • محاسبات مکرر ملک
  • مدیریت اجاره و سرقفلی
  • ارزیابی استهلاک و صدور خودکار اسناد حسابداری
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی ساختمان‌ها و صدور گزارش‌های تفکیکی و تجمیعی
  • امور مربوط به مدیریت املاک و مستغلات

انجام امور بالا به صورت سنتی هزینه‌های مادی و زمانی فراوانی برای هر سازمانی به دنبال دارد. بنابراین، می‌توانیم استفاده از نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات را به عنوان ضرورتی فنی و اقتصادی برای به‌حدأقل‌رساندن اشتباهات محاسباتی و کاهش هزینه‌ها تلقی کنیم.

ضرورت هوشمندسازی مدیریت املاک و مستغلات

امروزه هر سازمان خصوصی یا دولتی که چند ملک را در سطح کشور، استان یا شهر در مالکیت دارد، باید خود را برای مدیریت و رصد پیشرفته املاک تحت تصرف توانا سازد. اگر سازمان شما هم در این ردیف قرار دارد، می‌توانید بهره کافی را از مزایای هوشمندسازی این فرایند ببرید؛ برای مثال:

  1. ثبت و دسترسی بی‌درنگ به اطلاعات املاک
  2. تسهیل و بهبود ارتباط میان مالک و مستأجرین
  3. نظارت و بازرسی سریع ملک
  4. کاهش امور غیرضروری مدیریتی
  5. افزایش امنیت اطلاعات محرمانه
  6. تسریع و افزایش دقت در فرایند تحلیل داده
  7. بایگانی دیجیتال تمام اسناد و مدارک
  8. ثبت تهاتر املاک
  9. اتصال به سایر سیستم‌های سازمانی و صدور اسناد مالی در بخش‌های مختلف

مدیریت هوشمند املاک و مستغلات امکان‌های فراوان دیگری هم در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال، می‌توانیم به برگزاری و مدیریت مزایده‌های ملکی، ثبت پرونده‌های حقوقی و قضایی ملک، گزارش‌گیری پویا مطابق نیازهای کاربر و غیره اشاره کنیم.

به کمک نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات می‌توانید ارتباطی منسجم با سیستم حسابداری هم برقرار سازید و اسناد دارایی، استهلاکی و هزینه‌بر مرتبط با هر ملک را در یک نظام مالی ثبت کنید. به این صورت، نه تنها احتمال مفقود شدن اطلاعات را به صفر می‌رسانید، بلکه حسابرسی امور مربوط به املاک را تسهیل می‌نمایید.

نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات محاسبان؛ شالوده بیشترین بهره‌وری شرکت حساب رایان پارس یکی از برترین تولیدکنندگان نرم افزارهای یکپارچه مالی و اداری است که بهترین تجربه را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد. این شرکت گام‌های سازنده‌ای در راستای هوشمندسازی و ارائه کیفیت سطح جهانی برای پیشرفت تمام سازمان‌های خصوصی و دولتی کشورمان برداشته است.

از وجوه تمایز نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات محاسبان می‌توان جامعیت، کاربری آسان و ویژگی‌های ممتاز را نام برد. این نرم افزار شرکت حساب رایان پارس با تضمین امنیت کامل اطلاعات مالی، بهینه‌سازی بیشینه وقت و هزینه‌ها، امکان تهیه گزارش‌های جامع و افزایش حدأکثری بازدهی شالوده‌ای حیاتی را برای بیشترین بهره‌وری فراهم می‌آورد.

وقتی که مدیریت املاک و مستغلات خود را با استفاده از نرم افزار محاسبان انجام می‌دهید، دیگر نگران مشکلات احتمالی با سیستم عامل ویندوز نخواهید بود. نرم افزار مدیریت املاک این شرکت به صورت تحت وب تولید شده است که تأثیر فراوانی بر افزایش امنیت اطلاعات، دسترسی آسان و کاربرپسندی آن دارد.

از آنجایی که این نرم افزار روی سرور اینترنتی نصب می‌شود، می‌توانید از طریق هر رایانه‌ای و تنها با اتصال به اینترنت امور خود را انجام دهید. این نرم افزار، همچنین، به شما اجازه می‌دهد از طریق سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، ماک، اندروید یا غیره به اینترنت متصل شوید و بهره لازم را از امکانات نرم افزار ببرید.

در پایان لازم به یادآوری است که تعداد زیادی از سازمان‌های خصوصی و دولتی کشور در حال استفاده از مزایای نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات محاسبان هستند. در صورتی که بخواهید گامی ضروری در راستای مدرن‌سازی مدیریت املاک سازمان خود بردارید، این محصول حساب رایان پارس یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما است. این شرکت مشاوره و دموی نرم افزار املاک و مستغلات را به صورت رایگان انجام می‌دهد، پس بهتر است برای آشنایی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته این نرم افزار با حساب رایان پارس تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محاسبان

حساب رایان پارس یک شرکت تولیدکننده نرم افزار با رویکرد ERP است که خدمات خود را به شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی، دولتی و نیمه‌خصوصی ارائه می‌دهد.