اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210247772425168
در دسترس نیست

10 مکان دیدنی هند

کد: 140210247772425168

، (اخبار رسمی): هند ترکیبی از همه چیز؛ از فرهنگ های مختلف گرفته تا ماجراجویی های هیجان انگیز و زیبایی های طبیعی مانند سواحل زیبا است. هند به دلیل وسعت زیادی که دارد، مکان های تویستی زیادی نیز دارد.

10 مکان دیدنی هند
10 مکان دیدنی هند
10 مکان دیدنی هند
10 مکان دیدنی هند
10 مکان دیدنی هند
10 مکان دیدنی هند
10 مکان دیدنی هند
10 مکان دیدنی هند

بنابراین Tpttravel.io قصد دارد تا در این مقاله 10 جاذبه دیدنی و معروف گردشگری هند را به شما معرفی نماید.

پس اگر قصد سفر به این کشور با تور هند را دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید و مکان های آن را از دست ندهید.

1.     آگرا

قلعه سرخ آگرا در سال 1565 توسط امپراطور اکبر به عنوان یک سازه نظامی ساخته شد. این سازه ترکیبی جالب از تأثیرات مذهب هندو و مسلمانان است.

آگرا یک ساختمان زیبا است که در نزدیکی تاج محل بوده و با سنگ مرمر سفید ساخته شده است. این بنا نمونه ای از معماری دوران مغول است. در این ساختمان، چندین بنای تاریخی نیز وجود دارد که آن را به یکی از پربازدیدترین مکان های هند تبدیل کرده است. همچنین برای علاقمندان به خوردنی ها، آگرا مکانی عالی برای خوردن غذاهای فوق العاده مغولی است.

2.     گوا

گوا با 51 ساحل در امتداد خط ساحلی، یکی دیگر از بهترین مکان های توریستی هند است. درختان نخل زیبا، سواحل شنی سفید و غذاهای ساحلی خوشمزه، گوا را به یک منطقه توریستی فوق العاده در هند تبدیل کرده اند.

زمستان بهترین فصل برای بازدید از گوا است. اگرچه ممکن است هزینه های این شهر در این فصل کمی بالاتر باشد اما ارزشش را دارد.

3.     امریتسار

امریتسار در سال 1577 تأسیس شده که پایتخت معنوی مذهب سیک محسوب می شود. معبد طلایی در مرکز این شهر قدیمی واقع شده و درواقع مقدس ترین محل مذهب سیک است.

معابد آکال تاخات و ماتا از دیگر مقاصد محبوب این منطقه هستند. دو غذای Lassi و مرغ tikka از محبوب ترین غذاهای این منطقه می باشند.

4.     شیملا

شیملا یک تالار شهر در مرکز خود دارد که  منظره خیره کننده ای از هیمالیا را به گردشگران ارائه می دهد.

لژ ویسرگال، کلیسای مسیح و قلعه گورتون از جاذبه های این منطقه هستند. در طول زمستان نیز می توانید از کوه های برفی و کوچه های باریک این منطقه بازدید کرده و سفری جذاب را تجربه کنید.

5.     آلپی

طبق گزارش National Geographic Traveler، آلپی یکی از 10 مکان زیبای جهان است. در ساحل مالابار آلپی می توانید آب‌ های پس ‌آب کرالا را ببینید که زیبایی واقعی طبیعت را به نمایش گذاشته انذ.

ماساژهای آیورودا نیز متعلق به آلپی هستند که امروزه در سراسر جهان معروف شده اند. از غذاهای دوست‌داشتنی کرالا می توان به کاری مرغ مالابار و پوتو اشاره کرد.

6.     اوتی

Udhagamandalam که همچنین به عنوان Ooty نیز شناخته می شود، آب و هوای مطبوعی دارد و از مکان های دیدنی تور هند است.

جاذبه های اوتی شامل موارد زیر است:

  •        مزارع چای
  •        باغ های سرسبز
  •        خانه های ییلاقی متعلق به دوران بریتانیا
  •        غذاهای تند
  • اوتی در گذشته یک شهر کوچک بود اما امروز یک مرکز توریستی نسبتا پر رفت و آمد در تمام طول سال است.

    7.     جیپور

     جیپور که پایتخت راجستان است، در میان مردم محلی به عنوان "شهر صورتی" شناخته می شود. این شهر یکی از مقاصد گردشگری و آموزشی در هند است. در هند تنها چند شهر هستند که تاریخ غنی این کشور را به نمایش می گذارند که جیپور یکی از آنهاست.

    مقاصد محبوب این منطقه شامل موارد زیر است:

  •        هاوا محل
  •       قصر شهر
  •        جانتار مانتار
  •        قلعه آمبر
  • در قلعه آمبر می توانید میراث سلطنتی و معماری هند را ببینید. همچنین نمایش صدا و نور در قلعه آمبر توسط آقای آمیتاب باچان روایت می شود که برای گردشگران از سرتاسر دنیا، بسیار جذاب است.

    8.     لاداخ

    لاداخ در بخش‌های شرقی جامو و کشمیر واقع شده است. لاداخ با دریاچه‌های بکر، یخچال‌های طبیعی، بادهای سرد و تپه‌های شنی شناخته می شود.

    معروف ترین جاذبه های گردشگری لاداخ عبارتند از:

  •       دریاچه پانگونگ
  •       دریاچه تسو موریری
  •       کاخ له
  • اگر اهل ماجراجویی هستید، رفتینگ در آب های سفید یا کوهنوردی و پیاده روی در این منطقه را از دست ندهید.

    9.     میسور

    میسور نام های زیادی دارد. به طورمثال میسور به نام های شهر باغ، شهر یوگا، شهر قصر و شهر عاج نیز  شناخته می شود.

    در مرکز این شهر، یکی از پربازدیدترین بناهای تاریخی هند تحت عنوان کاخ میسور واقع شده است که به نام کاخ آمبا ویلاس نیز شناخته می شود. این کاخ هنوز هم معماری و فرهنگ غنی گذشته هند را حفظ کرده است.

    10. دارجلینگ

    مناظر مسحورکننده و مشاهده طلوع زیبای خورشید از پشت یکی از بلندترین قله‌های جهان (کوه کانچن جونگا)  این منطقه را به یکی از بهترین مکان‌های گردشگری هند تبدیل کرده است.

    دارجلینگ در ارتفاع 2050 متری سطح دریا قرار دارد. در این محل می توانید باغ های چای زیبا در دامنه کوه را ببینید. تماشای قطارهای اسباب بازی فوق العاده و همچنین تجربه غذاهای لذیذ تبتی از دیگر جاذبه های این مکان است.

    تور کشور هند

    مسلما رفتن به تمام مکان های هند بدون داشتن یک راهنما که به زبان اصلی این کشور مسلط باشد، دشوار است. اما شما می توانید در تمام طول سال با استفاده از تور هند به راحتی به این کشور سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن دیدن نمایید. با تور کشور هند می توانید در بهترین اقامتگاه های این کشور را رزرو کرده و سفری شاد، آسان و لذت بخش را تجربه کنید.

    تی پی وی تی تراول

    تی پی تراول یک شرکت گردشگری است که ارائه دهنده تورهای داخلی و خارجی می باشد. هدف ما ارائه بهترین خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. با تی پی تی تراول به راحتی می توانید بدون دانش زبانی خاصی، به کشورهای مختلف سفر کنید و تجربه دلنشینی را برای خودتان رقم بزنید.

    تیم تی پی تی تراول با ارائه خدمات گسترده در زمینه سفرهای داخلی و خارجی، انواع تورهای کشورهای مختلف را با ویژگی های متفاوت عرضه می کند. بنابراین شما می توانید بدون دغدغه مالی یا زمانی، بهترین تور کشور هندوستان متناسب با ویژگی های موردنیازتان را انتخاب کرده و به راحتی به انبوه گردشگران این کشور بپیوندید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    گردشگری و میراث فرهنگی