کد: 140210257772925160
در دسترس نیست

شرکت چکاوک شهر ( گزارش عملکرد سالانه)

کد: 140210257772925160

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی شرکت چکاوک شهر، باجذب و استخدام بصورت کار آموزی، پروژه ای افراد علاقمنددر حوزه طراحی سایت و سئو سایت، این شرکت توانسته تا بیش از 300 نفر جذب و اشتغال زایی نماید. در حال حاضر با گسترش فعالیت های وب سایت ها بسیاری از افراد برای استخدام شرکت چکاوک شهر تلاش می کنند.

شرکت چکاوک شهر ( گزارش عملکرد سالانه)
شرکت چکاوک شهر ( گزارش عملکرد سالانه)

به گزارش خبرگزاری به نقل از روابط عمومی چکاوک شهر ، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه توانسته جذب بیش از 110 نفر در حوزه های طراحی سایت و سئو ، را در این سال محقق کند.

بر اساس این گزارش همچنین  موفق به دریافت مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای در حوزه فناوری اطلاعات  از اهم دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود.
(مهندس علیرضا مخمری )، مدیرعامل چکاوک شهر ، با تایید این مطلب درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل این رشد فرصت دادن به علاقمندان برای ورود به بازار کار در حوزه طراحی سایت و سئو سایت که با هدف استخدام شرکت چکاوک شهر آموزش های لازم به آنها ارائه شد و هم اکنون با بهرمندی از توانایی های آنها این خانواده رشد و توسعه پیدا کرده است و حمایت از جوانان یکی از اهداف این شرکت  بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: ما در چکاوک شهر معتقدیم تجارت یک مهارت است و با آموزش‌های اصولی و برنامه‌ریزی می‌توان به درآمدهای بالایی دست یافت. از این‌رو این مجموعه با تشکیل تیم‌های مختلف در زمینه مشاوره کسب و کار، طراحی سایت، منتورینگ، بهینه سازی و سئو، آموزش‌های مهارت محور و مارکتینگ حامی توسعه کسب و کارهای ایرانی و سرمایه گذار ایده‌های نوین می باشد. برای رسیدن به این هدف در تلاشیم تا در کنار راهکارهای به‌روز و کاربردی، خدمات و امکانات مورد نیاز را برای تسهیل تجاری سازی و مهارت‌آموزی، هر روز بهتر از گذشته فراهم کنیم.

وی در زمینه برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده افزود: ما با فراهم سازی بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و آموزش های تخصصی توانسته ایم‌ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات حوزه وب و شرکت خلاق شناخته شده و به عنوان یکی از رهبران این بازار بزرگ در عرصه رقابت حضور یابیم. در سال آینده با توسعه فعالیت های خود در استان های ایران و کشور های همجوار شعب های شغلی و آموزشی بنا نماییم
مهندس علیرضا مخمری ، درباره روندهای صنعت خدمات وب سایت (طراحی سایت و سئو سایت ) در سال آینده نیز گفت: با توسعه روز افزون حوزه فناوری اطلاعات، آموزش های تخصصی یکی از راه های موفقیت در این عرصه می باشد، و در سال های آتی جزء لیست شغلی پر درآمد کشور به شمار می آید

گفتنی است شرکت چکاوک شهر   فعالیت خود را با تمرکز بر آموزش تخصصی و انجام دقیق نیاز های کسب و کارها،  آغاز کرد. 

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس chakavakshahr.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف