اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210277777717728
در دسترس نیست

انواع محصولات سنگی

کد: 140210277777717728

، (اخبار رسمی): سنگ های ساختمانی تنوع بسیار بالایی دارند. این سنگ ها با توجه به ویژگی هایی که دارند در بسیاری از محصولات به کار می روند. زیبایی، مقاومت بالا و تنوع فوق العاده باعث شده تا محصولات بسیار زیادی از این سنگ ها تولید شوند. چندین محصول مختلف با استفاده از سنگ ساختمانی تولید می‌شود

انواع محصولات سنگی
انواع محصولات سنگی

سنگ های ساختمانی تنوع بسیار بالایی دارند. این سنگ ها با توجه به ویژگی هایی که دارند در بسیاری از محصولات به کار می روند. زیبایی، مقاومت بالا و تنوع فوق العاده باعث شده تا محصولات بسیار زیادی از این سنگ ها تولید شوند. چندین محصول مختلف با استفاده از سنگ ساختمانی تولید می‌شود. برخی از این محصولات عبارتند از:

1. کفپوش های سنگی: سنگ‌های طبیعی مانند مرمر، گرانیت، تراورتن و سنگ آهک برای ساخت کفپوش‌های سنگین و مقاوم در استفاده در فضاهای داخلی و خارجی استفاده می‌شوند. گرانیت مروارید مشهد یکی از بهترین کفپوش های سنگی است.

2. نرده های سنگی: یکی از محصولات فوق العاده کاربردی که از سنگ های ساختمانی ساخته می شود نرده سنگی است. نرده های سنگی با انواع سنگ ها و در طرح های بسیار متنوع ساخته می شود.

3. پله‌ های سنگی: سنگ‌ های مختلف برای ساخت پله‌ها و پله‌نهاده‌های داخلی و خارجی استفاده می‌شوند. این پله‌ها می‌توانند به صورت تک قطعه یا ترکیبی از چندین قطعه سنگ ساخته شوند.

4. نمای ساختمان و دیوار سنگی: سنگ‌های مختلف برای ساخت نماها و دیوارهای سنگی در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. این سنگ‌ها می‌توانند به صورت تک قطعه یا به صورت پوشش سنگی بر روی سطح دیوار استفاده شوند.

5. سنگ‌های تزئینی: سنگ‌های طبیعی و مصنوعی برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌شوند. این سنگ‌ها می‌توانند برای ساخت فرش‌های سنگی، تابلوها، آبنماها، مجسمه‌ها و تزئینات دیگر استفاده شوند.

6. لوازم دکوراسیون داخلی: سنگ‌های طبیعی و سنگ‌های تولیدی به عنوان آبنما، میز و صندلی‌های سنگی، تاپ‌ها و وسایل دکوراسیون داخلی دیگر استفاده می‌شوند.

7. روشویی های سنگی: روشویی های بسیار زیبایی با انواع سنگ های ساختمانی ساخته می شود. قیمت روشویی سنگی جدید در مقایسه با بسیاری از روشویی های دیگر ارزان تر است.

این تنها چند مثال از محصولاتی هستند که با استفاده از سنگ ساختمانی ساخته می‌شوند. با توجه به وسعت و گوناگونی استفاده از سنگ در صنعت ساختمان، هنوز محصولات دیگری نیز وجود دهستند که با استفاده از سنگ ساختمانی ساخته می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان