اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211047787014784
در دسترس نیست

برند های معتبر پرشر سوئیچ

پرشر سوئیچ با چه برندی خریداری کنیم؟

کد: 140211047787014784

، تهران , (اخبار رسمی): پرشر سوئیچ ها یک کیت الکتریکی هستند که بعنوان حسگر از یک دیافراگم استفاده می کنند. دیافراگم پرشر سوئیچ قابلیت ارتجاعی داشته و با انبساط و انقباض خود کاهش یا افزایش فشار هیدرولیک را نشان می دهد. یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده پرشر سوئیچ در سطح دنیا برند کروم شرودر می باشد.

 پرشر سوئیچ با چه برندی خریداری کنیم؟
پرشر سوئیچ

پرشر سوئیچ کروم شرودر KROMSCHROEDER محصول کشور آلمان و یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده تجهیزات هیدرولیک و تاسیساتی می باشد.

همانطور که از نام آن مشخص است یک حسگر یا سلونوئید افزاینده یا کاهنده فشار در سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی است. پرشر سوئیچ یک کیت الکترونیکی می باشد که در هنگام افت فشار جریان هیدرولیک با وصل کردن اتصال برق سبب به حرکت در آمدن پمپ هیدرولیک و جبران افت فشار می شود. پرشر سوئیچ ها نقش دمپر را نیز در سیستم های هیدرولیکی بازی می کنند بدین مفهوم که با افزایش فشار جریان هیدرولیک با قطع کردن اتصال برق سبب ایستادن پمپ و کاهش فشار در سیستم هیدرولیک شده و از ایجاد ترکیدگی در سیستم های هیدرولیکی ممانعت می کنند.

پرشر سوئیچ ها یک کیت الکتریکی هستند که بعنوان حسگر از یک دیافراگم استفاده می کنند. دیافراگم پرشر سوئیچ قابلیت ارتجاعی داشته و با انبساط و انقباض خود کاهش یا افزایش فشار هیدرولیک را نشان می دهد. در ساختمان پرشر سوئیچ به منظور قطع یا وصل کردن جریان از یک فنر تحت نام فنر انطباق Adjustment spring استفاده می شود که این امکان را برای اپراتور و تکنسین فراهم می کند تا حد بالا و حد پایین فشار هیدرولیک را برای عمل کرد پرشر سوئیچ مشخص نماید. پرشر سوئیچ ها بر حسب نوع طراحی اغلب از یک دکمه برای فعال یا غیر فعال کردن کلی سوئیچ نیز استفاده می کنند که در مرحله نصب و جداسازی این کیت مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی پرشر سوئیچ کروم شرودر KROMSCHROEDER

پرشر سوئیچ ها مانند دیگر اجزای هیدرولیکی دارای اطلاعات فنی مختلفی هستند. این مشخصات مکانیکی گاهی در سیستم SI مطابق با استاندارد های بین المللی و گاهی با دیمانسیون های فوت-پوند در دستگاه انگلیسی آمریکایی مشخص می شوند. امکان مقایسه مشخصات مکانیکی و فنی پرشر سوئیچ ها عملا برای تمامی کاربران میسر نبوده و از این رو در اغلب موارد خرید این قطعه بر حسب برند تولید کننده یکی از راه های اطمینان خاطر کاربران می باشد.

پرشر سوئیچ کروم شرودر KROMSCHROEDER محصول کشور آلمان و یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده تجهیزات هیدرولیک و تاسیساتی می باشد. این محصول مطابق با بالاترین استاندارد های اتحادیه اروپا تولید شده و دارای استاندارد امنیتی CE اروپا است. پرشر سوئیچ کروم شرودر KROMSCHROEDE در سری های مختلف با مشخصات مکانیکی مختلفی تولید شده و قابل اتصال بر روی انواع سیستم های مشعل گاز سوز و گازوئیل سوز می باشد. این برند از پرشر سوئیچ ها برای عملکرد در فشار های مختلف از 0.5 میلی بار الی 500 میلی بار و حتی بالاتر در رده های مختلفی طراحی و تولید می شود. فشار ورودی و بازه کنترل پرشر سوئیچ کروم شرودر KROMSCHROEDE بر روی یک گیج بر روی سطح بدنه این محصول نمایش داده می شود.

از پرشر شوئیچ بر روی چه سیستم هایی استفاده می شود؟

پرشر سوئیچ بعنوان یک کلید حسگر هم در تماس با سیالات فاز مایع و هم در تماس با سیالات فاز گازی مورد استفاده قرار می گیرد. از این منظر پرشر سوئیچ ها را هم در سیستم های هیدرولیکی با سوخت مایع گازوئیل و هم در سیستم های پنوماتیکی با سوخت فاز گازی می توان یافت. در واقع اغلب سیستم های بالاخص هیدرولیکی که از پمپ بر روی خط جریان و یک مدار بسته استفاده می شود از پرشر سوئیچ نیز استفاده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید