اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211047787122972
در دسترس نیست

راهنمای خرید انواع اتو بخار و نکاتی که باید درباره ی آن بدانیم

کد: 140211047787122972

، (اخبار رسمی): شاید برایتان پیش آمده باشد که فرصت اتو کردن لباس را نداشته باشید یا به دلیل در دسترس نبودن اتو با لباس چروک به بیرون یا به مهمانی رفته باشید، در این صورت قطعا احساس خوبی نداشته اید. اتو بخار نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد. اتو بخار از وسایلی است که معمولا در همه ی خانه ها پیدا می شود.

راهنمای خرید انواع اتو بخار و نکاتی که باید درباره ی آن بدانیم
راهنمای خرید انواع اتو بخار و نکاتی که باید درباره ی آن بدانیم

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

انواع مدل های اتو لباس

۱-اتو پرسی ۲-اتو بخار ۳-اتو مخزن دار ۴-بخارگر

۱-اتو پرسی : اتو پرسی بیشترین محبوبیت را در بین مردم دارد. از این نوع اتو برای اتو کردن انواع ملحفه، پارچه، شلوار های لی و پارچه ای استفاده می شو. این اتو مزایای زیادی دارد که میتوان به سرعت بالای اتو کشی، دارا بودن انواع صفحات با اندازه های متنوع و قدرت بالای صاف کنندگی اشاره کرد. تنها عیب این نوع اتو این است که فضای نسبتا زیادی را اشغال می کند.

۲- اتو بخار : ا ز این نوع اتوها بیشتر در منازل استفاده می شود. استفتده ی آسان و سریع از علت های پر طرفدار شدن این نوع اتو است. به راحتی قابل تنظیم در دماهای مختلف برای انواع لباس هستند.

۳- اتو مخزن دار : این اتو ها مخزن آب جدا دارند به همین دلیل بخار بیشتری نسبت به اتو های دیگر تولید می کنند. به دلیل اینکه مخزن آن ها بزرگتر است نیاز نیست هر بار آن را پر از آب کنید.

۴- بخار گر : از بخار گر ها می توان به صورت عمودی استفاده کرد. برای اتو کردن لباس های حساس، پرده و حتی لباس هایی که به تن دارید مناسب است.

نکات مهم در هنگام خرید اتو بخار

کفی اتو از مواردی است که باید در هنگام خرید خیلی به آن توجه شود. اتوهایی که کفی آن ها سرامیکی است بیشتر از کفی های استیل مورد استفاده قرار می گیرند. احتمال چسپندگی در کفی های استیل بیشتر از کفی سرامیکی است. کفی های استیل برای لباس غیر نخی و نایلونی مناسب نیست.

دکمه های تنظیم دما: اتوهایی که دکمه تنظیم دما دارند در بین خریداران از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. شاید این موضوع زیاد برایتان مهم نباشد اما وجود دکمه های تنظیم حرارت در اتو اهمیت زیادی دارد.

مهمترین ویژگی های اتو بخار

از ویژگی های مهم یک اتو بخارخوب این است که اتو دارای قابلیت ضد رسوب باشد. وزن آن طوری باشد که فرد را خسته نکند. قابلیت سلف کلین داشته باشد تا اتو بتواند به طور اتوماتیک تمیز شود. دسته های آن منعطف و راحت باشد. برای دترسی به بعضی از نقاط لباس که دسترسی به آن سخت است بهتر است گوشه های اتو  باریک باشد. دارای سیستم خاموشی خودکار باشد تا زمانی که فراموش می شود اتو را خاموش کنیم اتو به طور خودکار خاموش شود.قابلیت ضد چکه داشته باشد. طوری باشد که بتوان به راحتی مخزن آن را پر آب کرد. ظول سیم آن باشد و سی به گونه ای باشد که در هم نپیچد.

توان مصرفی و داشتن برچسب انرژی

توان مصرفی و داشتن برچسب انرژی از گزینه هایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. چرا که اتو یک وسیله پر مصرف است و برای بالا بردن دمای آب و کفی  انرژی زیاد مصرف میکند. توان مصرفی یک اتو حداقل باید ۴۰۰ وات باشد.

خاموش کن خودکار فاکتور مهم برای خرید اتو بخار 

خاموش شدن اتومات اتو بخار یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید داشته باشد. با داشتن این ویزگی اگر اتو بخار بیشتر از زمانی که برای آن معین شده است بر روی لباس بماند و یا یادتان برود آن را خاموش کنید اتو به طور خودکار خاموش می شود.  اتو هایی که جدیدا ساخته می شوند قابلیت این را نیز دارند که اگر در حالت ایستاده یا خوابیده قرار بگیرند و کار نکند خاموش می شود و باعث جلوگیری از خطرات ناشی از سوختگی می شود.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار