اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211047787925248
در دسترس نیست

راهنمای خرید بهترین انواع مبلمان منزل برای داشتن دکوراسیونی شیک و مدرن

یکی از بخش‌های اصلی طراحی داخلی برای هر خانه، انتخاب مبلمان است

کد: 140211047787925248

، (اخبار رسمی): یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دکوراسیون هر خانه‌ای به مبلمان مورد استفاده در آن اختصاص دارد. با توجه به اینکه مبلمان وسایلی کاملا کاربردی هستند و شبیه به آیتم‌های دکوری تنها برای تزئین استفاده نمی‌شوند، باید دقت زیادی در زمان خرید و انتخاب آن‌ها به خرج بدهید.

یکی از بخش‌های اصلی طراحی داخلی برای هر خانه، انتخاب مبلمان است
یکی از بخش‌های اصلی طراحی داخلی برای هر خانه، انتخاب مبلمان است
یکی از بخش‌های اصلی طراحی داخلی برای هر خانه، انتخاب مبلمان است
یکی از بخش‌های اصلی طراحی داخلی برای هر خانه، انتخاب مبلمان است
یکی از بخش‌های اصلی طراحی داخلی برای هر خانه، انتخاب مبلمان است
یکی از بخش‌های اصلی طراحی داخلی برای هر خانه، انتخاب مبلمان است

یکی از بخش‌های مهم در هر منزلی هم سالن پذیرایی یا نشیمن است که با توجه به سپری شدن بیشترین ساعات روز در آن و اینکه اولین قسمت بعد از ورودی منزل است، باید مبلمانی مناسب را برای این فضا انتخاب کنید. در ادامه به شما می‌گوییم که کدام مبلمان را برای باید برای داشتن دکوراسیونی شیک در منزل خریداری کنید.

با انتخاب این مبلمان، حال و هوایی متفاوت به منزل خود بدهید

سالن پذیرایی در واقع عمومی‌ترین بخش منزل است که بسیاری از المان‌های مورد استفاده در آن بزرگ و جاگیر به شمار می‌آیند و چگونگی ایجاد هماهنگی میان این المان‌ها باعث می‌شود تا دکوراسیونی زیبا در منزل خود داشته باشید. اصلی‌ترین المان مورد استفاده برای سالن پذیرایی مبل است که به نوعی می‌توان گفت تعیین‌کننده‌ترین و مهم‌ترین وسیله‌ای است که روش چیدمان مدل دیگر اجزای دکوراسیون را هم به خوبی تعیین خواهد کرد. در ادامه این بخش انواع مبلمان رایج برای منزل را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع مبلمان راحتی تنوع بسیار بالایی دارند

در طی سال‌های اخیر مبلمان راحتی به دلیل طیف وسیع مدل‌ها، محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. این مدل از مبلمان به علت شکل مدرن و ساده‌ای که دارد به سادگی می‌تواند در کنار سایر وسایل نیز مورد استفاده قرار بگیرد و خود را در متنوع‌ترین مدل‌های دکوراسیون ظاهر کند. این دسته از مبلمان معمولا اندازه‌ای کوچک دارند و برای فضاهایی با متراژ پایین بهترین گزینه به شمار می‌روند.

مبل‌های راحتی معمولا از یک کاناپه اصلی و دو مبل تکی تشکیل شده‌اند که می‌توانید به جای مبل تکی از صندلی‌هایی با طرح‌های متفاوت استفاده کنید. اگر در منزل خود فضایی کافی برای قرار دادن دو دست مبلمان دارید می‌توانید با تفکیک فضا محیطی راحت و خصوصی با مبلمان راحتی داشته باشید.

مبلمان ال ظاهری مدرن به دکوراسیون داخلی منزل شما می‌دهند

مبلمان ال از مدل‌های محبوب مبل‌های راحتی مدرن است که به علت راحتی در استفاده و شکیل بودن در چیدمان منزل طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه واقع شده است. این دسته از مبلمان به علت شکل خاص و زاویه 90 درجه‌ای که دارند، برای محیط‌های کوچک انتخاب خوبی هستند و با قرار گرفتن در کنار دیوار و استفاده از نقاط پرتی فضا، سبب می‌شوند تا بتوانید چیدمانی ساده و با استفاده حداکثری از فضای مفید منزل ایجاد کنید.

مبلمان نوع ال در حالت کلی شکلی ساده دارند که این مساله به شما کمک می‌کند بتوانید با استفاده از اکسسوری‌های متفاوت، دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای طراحی دکوراسیون با مبلمان ال و خرید مدل‌های مختلف این نوع از مبلمان می‌توانید به صفحه خرید مبل ال مراجعه کنید.

مبل چستر سلایق مختلف را به خوبی پوشش می‌دهد

مبل چستر یکی از زیباترین مدل‌های مبلمان است که می‌تواند سلایق مختلف را به راحتی پوشش دهد. این مبل به علت استحکام بالا و مدل ویژه دوختی که دارد، عمر بیشتری در مقایسه با دیگر مدل‌های مبلمان دارد و در طولانی‌مدت به سادگی شکل و فرم خود را از دست نمی‌دهد و هیچ‌گاه نیز دفرمه نمی‌شود. در صورتی که فضای کافی به منظور استفاده از ست کامل مبل چستر را ندارید می‌توالنید با یک کاناپه سه نفره چستر زیبایی سبک آن را در منزل خود داشته باشید. برای آشنایی با خصوصیات بی‌نظیر مبل چستر و خرید مدل‌های مختلف آن می‌توانید به صفحه مبل چستر مراجعه کنید.

مبلمان استیل پارچه‌هایی باکیفیت و دوخت‌هایی مخصوص دارند

مبلمان استیل یا همان سلطنتی به مدل خاصی از مبلمان گفته می‌شود که معمولا با چوب‌هایی منبت کاری شده، پارچه‌هایی باکیفیت و همینطور دوخت‌هایی مخصوص شناخته می‌شوند. این مدل از مبلمان همانطور که از نام آن پیدا است ظاهری سلطنتی دارد و می‌تواند حال و هوایی مجلل به خانه شما بدهد. این دسته از مبلمان بر خلاف ظاهر بسیار زیبایی که دارند، برای استفاده مداوم راحتی چندانی برای کاربران ندارند و به طور کلی نمی‌توانید ساعات زیادی از روز را به سادگی روی آن‌هال بنشینید.

مبلمان کلاسیک برای داشتن فضایی ساده و رسمی، گزینه مناسبی است

مبلمان کلاسیک به مدل ساده‌تری از مبل استیل می‌گویند که دسته‌های آن ساده‌تر است و به اندازه مبلمان استیل مجلل و کار شده نیست. مبلمان کلاسیک با ظاهر ساده و در عین حال شیک خود گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی هستند که می‌خواهند دکوراسیون داخلی ساده اما در عین حال رسمی داشته باشند.

در بسیاری از مدل‌های مبلمان کلاسیک بخش‌های پشتی و نشیمن قابل جابه‌جایی هستند که وجود همین قابلیت نیز منجر به این می‌شود که نظافت و تعویض رویه مبلمان کلاسیک به سادگی صورت بگیرد. به همین منظور گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی است که علاقه بسیاری به تغییر دکوئراسیون به ویژه بازی با رنگ‌ها دارند.

اگر متراژ منزل شما پایین است به سراغ خرید مبلمان تختخواب شو بروید

یکی دیگر از انواع مبلمانی که آن را برای خرید به شما به پیشنهاد می‌کنیم، مبلمان تختخواب شو هستند. در صورتی که فضای منزل شما متراژ پایینی دارد و یا اینکه به دنبال استفاده از المان‌هایی چند کاره در منزل خود هستید، این دسته از مبلمان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

مبلمان تختخواب شو در طبقه‌بندی مبلمان راحتی قرار می‌گیر که می‌تواند با تغییر حالت خود کاربرد یک تخت خواب را نیز داشته باشد. نکته بسیار مهمی که باید در خصوص این مبلمان به یاد داشته باشید این است که کیفیت بدنه این نوع از مبلمان اهمیت بسیاری دارد. چرا که تغییر حالت مداوم آن‌ها در شرایطی که کیفیت بدنه بالا نباشد منجر به ایجاد خرابی شده و باعث می‌شود که بیشتر از یک حالت نتوانید از آن استفاده کنید. به طور کلی این مدل بیشتر مناسب افرادی است که قصد دارند از حداقل فضا حداکثر استفاده را داشته باشند.

بهترین انواع مبلمان برای منزل را از ویترا مبل بخواهید

یکی از معتبرترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید برای خرید اینترنتی مبل به آن مراجعه کنید، ویترا مبل است. این مجموعه سابقه بسیار درخشانی در زمینه عرضه انواع مبلمان دارد. از جمله مزایای انتخاب ویترا مبل برای تهیه مبلمان منزل می‌توان به خرید بدون واسطه و مستقیم از تولیدکنندگان، کیفیت بسیار بالای محصولات، تنوع بالا محصولات، قیمت مقرون‌به‌صرفه و همینطور امکان دریافت مشاوره رایگان و ارسال سریع اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل