اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211047788123837
در دسترس نیست

با کرم ضد چروک با پیری خداحافظی کنید

کد: 140211047788123837

، (اخبار رسمی): فواید بیشمار یک کرم ضد پیری را کشف کنید تا بتوانید پوست خود را درخشان و جوان نگه دارید!

با کرم ضد چروک با پیری خداحافظی کنید
فواید بیشمار یک کرم ضد پیری را کشف کنید تا بتوانید پوست خود را درخشان و جوان نگه دارید!

مزایای یک کرم و سرم موثر مراقبت از پوست ضد پیری شامل حفظ استحکام پوست، صاف کردن رنگ پوست، کاهش ظاهر پوست است.

شما هم  از اهمیت استفاده محصولات و کرم های ضد پیری برای پوست خود آشنا هستید.همچنین  شما احتمالا با این واقعیت آشنا هستید که استفاده از مرطوب کننده در شب (و در طول روز) یکی از ضروریات هر روتین مراقبت از پوست موثر است.  این درمان های قدرتمند و هدفمند به مبارزه با علائم پیری کمک می کند و در عین حال رطوبت پوست را در هنگام خواب تامین می کند. پوست تا صبح جوان به نظر می رسد و برای محافظت از خود در برابر عوامل خارجی پیری که در طول روز با آن مواجه می شود مجهزتر است. سردرگم؟ نگران نباش. ما هر آنچه را که باید بدانید در زیر آورده ایم.

کرم های ضد چروک چیست؟

در زمینه زیبایی پوست، کرم های ضد چروک فرمول هایی هستند که خطوط ثابت و پویا را که در نتیجه پیری پوست ظاهر می شوند، چه به تنهایی و چه به عنوان بخشی از درمان های گسترده تر، کاهش می دهند.

بدیهی است که گذشت زمان (که به پیری ذاتی یا chronoaging معروف است) بخشی از طبیعت است. با این حال، به اصطلاح "پیری بیولوژیکی پوست" مجموعه ای از عوامل ژنتیکی و اپی ژنتیکی (خارجی، محیطی و رفتاری) است که می توان آنها را متوقف کرد.

شما می خواهید فواید مختلف کرم های ضد پیری مختلف را بدانید تا بتوانید تعیین کنید کدام محصول به بهترین وجه نگرانی های شما را برطرف می کند. مزایای یک کرم و سرم موثر مراقبت از پوست ضد پیری شامل حفظ استحکام پوست، صاف کردن رنگ پوست، کاهش ظاهر پوست است.

بارزترین تظاهر این نوع پیری پوست، البته چین و چروک است. اما موارد دیگری نیز وجود دارد، مانند:

  • از دست دادن درخشندگی
  • از دست دادن استحکام
  • ظاهر شدن چین و چروک
  • از دست دادن تراکم.

این اثرات به تدریج در طول زندگی ظاهر می شوند و اگر از محلول پوستی با عملکردهای خاص مناسب استفاده کنیم، می توانیم مستقیماً روی هر یک از آنها تأثیر بگذاریم. یا می‌توانیم با انجام یک درمان جامع و شخصی‌شده ضد پیری که توسط متخصصان ارائه می‌شود، همه آنها را به یکباره برطرف کنیم.

شناسایی مزایای کرم ضد پیری

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک کرم ضد چروک خوب دارای ترکیبی برای مبارزه با یک یا چند مورد از این اثرات است.

اولین پدیده مرتبط با پیری پوست ، از دست رفتن درخشندگی آن است. با کاهش اسیدهای آمینه و پروتئین ها و از دست دادن آب از طریق پوست، پوست کدر می شود. در این موارد جلوگیری از انتشار رادیکال های آزاد از طریق آنتی اکسیدان ها حائز اهمیت است. شلی پرچم قرمز بزرگی است که ما را وادار می کند مراقبت از پوست خود را شروع کنیم: ظرفیت فیبروبلاست ها برای سنتز کاهش می یابد و سطح کلاژن و الاستین کاهش می یابد. برای بازسازی عناصر تشکیل دهنده درم، مانند پپتیدها، به مواد سفت کننده گیاهی نیاز داریم.

متابولیسم پوست و بازسازی سلولی کند می شود و چین و چروک ها دیگر خطوط بیان نیستند... ما باید پوست را بازسازی کنیم، زوال سلولی را کاهش دهیم و تمایز کراتینوسیت ها را تقویت کنیم، که به نظر می رسد رتینول یک راه حل مناسب برای آن باشد. کرم های ضد پیری برای بهبود ظاهر پوست با کاهش چین و چروک و خطوط ریز طراحی شده اند و در عین حال پوست شما را سفت و تقویت می کنند. ترکیبات مختلفی در کرم‌های ضد پیری یافت می‌شود، اما برخی از رایج‌ترین آنها شامل رتینول، پپتیدها، اسید هیالورونیک و آنتی‌اکسیدان‌ها است.

این مواد دارای خواص زیر هستند:

عناصر

رتینول نوعی ویتامین A است که برای تقویت گردش سلولی و تحریک تولید کلاژن استفاده می شود که می تواند به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک کند.
پپتیدهازنجیره‌ای از اسیدهای آمینه که می‌توانند به تحریک تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کنند.
اسید هیالورونیکیک ماده طبیعی در پوست است که می تواند تا 1000 برابر وزن خود آب را نگه دارد که می تواند به آبرسانی و حجیم شدن پوست کمک کند.
آنتی اکسیدان هااینها شامل ویتامین های C و E، چای سبز و رسوراترول و غیره است که می تواند به محافظت از پوست در مقابل آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند.

هنگام انتخاب کرم ضد پیری، مهم است که کرمی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد. اگر پوست خشک یا حساسی دارید، به دنبال کرمی باشید که مخصوص آن نوع پوست ها طراحی شده باشد. برای بهترین نتیجه، کرم ضد پیری خود را دو بار در روز بعد از پاکسازی و قبل از استفاده از مرطوب کننده بمالید.

از چه زمانی استفاده از کرم ضد چروک را شروع کنیم؟

باز هم زمان شروع استفاده از کرم های ضد چروک به مرحله پیری پوست بستگی دارد. بنابراین، هیچ قانون جهانی وجود ندارد، همانطور که توسط تجربه روزانه ما ثابت شده است. یک فرد سی ساله ممکن است قبلاً دارای پای کلاغی باشد، در حالی که یک فرد پنجاه ساله هنوز پوستی صاف و روشن دارد.

 شواهد به ما نشان می دهد که، به طور کلی، یک توالی در ظاهر درجات مختلف پیری پوست وجود دارد. در این توالی از دست دادن درخشندگی پوست معمولاً قبل از از دست دادن سفتی است که به نوبه خود قبل از ظاهر شدن چین و چروک های عمیق و از دست دادن تراکم پوستی رخ می دهد.با این حال، بخش بزرگی از این علائم پیشرونده هستند. یعنی در مراحل اولیه کمرنگ ظاهر می شوند و با گذشت زمان بدتر می شوند. به عنوان مثال، تعریف بیضی صورت: در دهه سی تا شصت سالگی کمتر قابل توجه است، اما علائم خستگی مکانیکی، کاهش حجم و کاهش خاصیت ارتجاعی آشکار خواهد شد.

کلام آخر از زبان پاییزان شاپ

پس برای چی منتظری! برو روی کرم ضد پیری سرمایه گذاری کن و از همه فوایدش بهره ببر. بیشتر با افزایش سن استفاده می شود، زیرا پوست ما شروع به نشان دادن علائم ساییدگی و پارگی می کند. خطوط و چین و چروک های ظریف ظاهر می شوند و پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. برای مبارزه با این اثرات پیری، بسیاری از افراد به کرم های ضد پیری روی می آورند. به یاد داشته باشید که کرم ضد پیری توسط افراد در هر سنی و انواع پوست استفاده می شود!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی