اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211077789523776
در دسترس نیست

راهنمای کامل خرید مانتو فرم اداری

کد: 140211077789523776

، تهران , (اخبار رسمی): نکات مختلفی وجود دارند که به خرید مانتو فرم متناسب با فرم بدنی و سلیقه فرد کمک می‌کنند، با در نظر گرفتن این نکات می‌توان بهترین ست اداری را خریداری کرد.

راهنمای کامل خرید مانتو فرم اداری
راهنمای کامل خرید مانتو فرم اداری

یکی از پوشش‌های کاربردی و مهم برای زنان شاغل ایرانی، مانتو اداری است. البته پوشیدن لباس فرم برای همه بانوان شاغل الزام نیست اما برخی از کارمندان با توجه به شرایط رسمی کار خود موظف هستند که در محل کار خود مانتو شلوار اداری بپوشند. زیرا علاوه بر یکپارگی و تشخیص کارمندان از ارباب رجوع، نظم و ظاهر آراسته‌ای به سازمان می‌بخشد. این لباس که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود و برای هر فصلی قابل استفاده است. باتوجه به اینکه مانتو و شلوار مهم‌ترین قسمت‌های پوشش در بدن هستند، بیشتر از سایر بخش‌ها به چشم می‌آیند، بنابراین باید به خرید نوع مناسب آن دقت نمود. نکات مختلفی وجود دارند که به خرید مانتو فرم متناسب با فرم بدنی و سلیقه فرد کمک می‌کنند، با در نظر گرفتن این نکات می‌توان بهترین ست اداری را خریداری کرد. ما در مقاله راهنمای خرید مانتو اداری به طور کامل به این نکات پرداختیم.

نکات مهمی که در خرید مانتو اداری باید در نظر داشته باشید:

بسیاری از افراد در زمان خرید مانتو فقط به طرح و رنگ آن توجه می‌کنند، در حالیکه این مسأله برای خرید اصولی مانتو کافی نیست. چه برای خرید اینترنتی مانتو اداری و چه در خرید حضوری توجه به بعضی نکات ضروری است. این نکات کمک می‌کنند که مانتوی خریداری شده کاملاً متناسب با وضعیت بدنی فرد بوده و با پوشیدن آن احساس راحتی کند. مهم‌ترین نکاتی که در خرید مانتو باید به آن‌ها توجه کرد، این موارد هستند:

  • هدف خرید مانتو اداری

اولین فاکتوری که شما هنگام خرید فرم اداری باید به آن توجه کنید، دلیل استفاده از آن است. پیش از چیز باید برای خودتان مشخص نمایید که چرا قصد خرید مانتو اداری دارید؟ آیا مدیر یک مجموعه هستید و می‌خواهید برای پرسنل خود لباس فرم تهیه کنید و یا کارمند یک شرکت هستید و برای خودتان به مانتو شلوار اداری نیاز دارید؟ هر یک از این موارد می‌توانند روی خرید شما تأثیر بگذارند. پس ابتدا هدف خود را تعیین نمایید.

  • جنس و مشخصات پارچه

جنس پارچه، از دیگر مواردی است که در هنگام خرید مانتو شلوار اداری باید بدان توجه شود. شما مدت زیادی به طور مکرر، از لباس خود در محل کار استفاده می‌کنید و حتی ممکن است چند سال آن را بپوشید، بنابراین جنس پارچه در ماندگاری کار تأثیر به سزایی دارد. انتخاب جنس با کیفیت و مقاوم می‌تواند نگرانی خانم‌ها را بابت حفظ و نگهداری از مانتو کاهش داده و در نتیجه موجب افزایش کارایی لباس فرم شود. برای مثال پارچه‌های فیونا و کرپ فاستونی دو نمونه از با کیفیت‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای تولید مانتو شلوار اداری هستند که علاوه بر دوام و ماندگاری بالا، چروک‌پذیری کم و انعطاف مناسبی هنگام حرکت دارند. برای انتخاب جنس پارچه، شما باید به شرایط آب و هوایی و محیط کار خود نیز توجه نمایید. طبیعتا فرم‌هایی که جنس پارچه ضخیمی دارند، برای فصل‌های سرد وجنس‌های خنک‌تر برای فصول گرم سال مناسب هستند. به طور کلی با شناخت پارچه‌ها می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین جنس پارچه را برای خرید انتخاب کنید.

  • انتخاب رنگ مناسب

از دیگر فاکتور‌های پراهمیت جهت انتخاب لباس فرم برای محل کار، رنگ است. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود و شرایط محیط کارتان، اقدام به خرید مانتو اداری نمایید. ترجیح اکثر خانم‌ها رنگ‌های تیره است زیرا دیرتر کثیف می‌شوند و کمتر نیاز به شستن پیدا می‌کنند. با این حال انتخاب برخی دیگر از بانوان شاغل استفاده از رنگ‌های روشن و شاد در مانتو اداری است که تنوع رنگی محدودی دارند. بنابراین حالت‌ایده‌آل این است که هر رنگی که به سلیقه شما نزدیک است را سفارش دهید. رنگ‌های متداول مانتو و شلوار فرم اداری که در بازار به راحتی یافت می‌شوند، مشکی، سورمه‌ای و طوسی هستند که ست کردن آن‌ها بسیار راحت‌تر است. البته شما با توجه به محیط کار خود می‌توانید از سایر رنگ‌ها نیز استفاده نمایید. به طور مثال در مدارس و دانشگاه‌ها پوشیدن مانتو‌های اداری کرم رنگ، ‌یشمی یا آبی تیره نیز جذاب به نظر می‌رسد.

  • طرح مانتو

علاوه بر جنس و رنگ مانتو، طراحی و مدل نیز در زمان خرید باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا مانتو تأثیر بسیار زیادی در ظاهر شما دارد. مانتو‌های اداری در طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، مناسبترین مدل را انتخاب کنید. مدل‌هایی با برش ساده و کمترین نقش برای محیط اداری مناسب هستند و انتخاب آن‌ها می‌تواند شما را با استایلی خاص و حرفه‌ای در محل کار نشان دهد. قد مانتو یا شلوار اداری نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. بهترین قد، تا زانو یا چند سانتی‌متر بالاتر از آن است. بلند بودن بیش از اندازه مانتو اداری در محل کار بسیار دست و پاگیر شدن آن می‌شود و‌ایده خوبی نیست. مناسب بودن اندازه لباس فرم در تن و راحتی آن در هنگام حرکت، اهمیت زیادی دارد. شما گاهی هشت تا ۱۲ ساعت یک ست اداری را به تن می‌کنید که تنگ یا کوتاه بودن آن برایتان آزار دهنده خواهد بود. 

  • انتخاب سایز مناسب 

از دیگر نکات مهم و قابل توجه در خرید یک ست اداری، انتخاب سایز صحیح است. اندازه مناسب در هنگام خرید مانتو شلوار اداری بیش از آن که تصور کنید، اهمیت دارد. حتی اگر مانتویی بسیار ساده داشته اما روی تن شما‌ایستایی خوبی داشته باشد، ظاهر شما بی‌نقص خواهد شد. شما باید سایز و اندازه مانتو اداری را بر اساس هیکل و درشتی یا لاغری اندام خود انتخاب کنید. معمولاً فرم‌های اداری با سایز‌ها و طرح‌های مختلف در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. پس شما می‌توانید بهترین سایز را متناسب با سایز و اندام خود تهیه کنید. اگر لاغر و ریز هستید، به خاطر داشته باشید که گشادی بیش از اندازه نه تنها لاغری شما را نمی‌پوشاند بلکه ظاهر شما را بد جلوه می‌دهد. اگر قد کوتاهی دارید، سعی کنید، سراغ مانتو‌های کوتاه نروید و بالعکس اگر قد کشیده و بلندی دارید، مانتو‌های بلند مناسب شما نیست. فرم‌های اداری که در محل کار و ادارجات مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر است حالت آزاد و راحت‌تری داشته باشد تا شما به اندازه کافی آزادی عمل داشته باشید.

  • دوخت شیک و باکیفیت

دوخت لباس نیز یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب مانتو شلوار است. زمانی که شما در محیط کار هستید، باید کاملاً آراسته، ظریف و شیک به نظر برسید و این موضوع تا حد زیادی به دوخت لباس شما بستگی دارد. تولیدی‌های بسیار زیادی مانتو‌های اداری متنوعی را عرضه می‌کنند که از نظر نحوه دوخت با یکدیگر متفاوت هستند. پس بهتر است فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که مانتو اداری را با دوخت کاملاً تمیز، شیک و باکیفیت ارائه دهند.

  • ست کردن

مقنعه بیشترین کاربرد را در پوشش‌های رسمی محیط کار دارد. پس بهتر است یک مقنعه اداری با جنس خوب و قد مناسب برای فرم اداری خود تهیه کنید. پس از تهیه مانتو شلوار اداری، خرید کفش نیز مهم است. کفش‌های چرمی و رسمی و یا اسپرت بهترین انتخاب هستند ولی استفاده از آن‌ها اجباری ندارد. برخی از خانم‌ها تمایل به استفاده از کفش‌های پاشنه بلند دارند اما توجه کنید که پوشیدن طولانی کفش با پاشنه‌های تیز و بلندتر از سه سانتی‌متر پای شما را اذیت می‌کند.

  • نحوه شست‌وشوی لباس

در هنگام سفارش و خرید لباس فرم باید نحوه شست‌وشوی لباس موردنظر خود را نیز به‌طور کامل از فروشنده بپرسید تا میزان راحتی شرایط نگهداری لباس را بسنجید. مانتو اداری و لباس فرم به دلیل استفاده مداوم نیاز به شست‌و‌شوی زیادی هم پیدا می‌کند، بنابراین باید مانتویی را انتخاب کنید که شرایط شست‌وشوی آن آسان باشد. به خاطر داشته باشید که دستورات نگهداری یک لباس را همیشه باید به‌دقت رعایت کنید تا با شست‌وشوی نادرست یا اتوکشی اشتباه به بافت پارچه آسیب نزنید. به‌عنوان مثال، ممکن است فروشنده توضیح دهد که بعضی از لباس‌ها را فقط با مایع‌های لباسشویی و برخی دیگر را با پودرهای دستی بشویید. به‌علاوه، حتی این امکان وجود دارد که دمای مورد نیاز برای شستن بعضی از لباس‌ها نیز متفاوت باشد.

  • قیمت مانتو اداری

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در انتخاب و خرید هر لباسی از جمله مانتو اداری زنانه، قیمت است. قیمت مانتو بر اساس فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود. عواملی که بر قیمت فرم اداری مؤثرند، جنس پارچه، طراحی و مدل مانتو، برند تولید‌کننده، میزان مصرف پارچه، متریال و میزان کارشدگی آن هستند. اگر شما به دنبال خرید مانتو اداری ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مراکز یا فروشگاه‌هایی خرید کنید که قیمت مناسب را در کنار کیفیت مطلوب به شما عرضه می‌کنند. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که لباس‌های باکیفیت، معمولاً قیمت بالاتری دارند و به هیچ عنوان نباید تنها به خاطر قیمت ارزان یک کالا، آن را خرید. در مانتو آی سن شما می‌توانید مدل‌های متنوع مانتو فرم زنانه را در رنگ‌بندی‌های گوناگون با کیفیت عالی بخرید. ما با عرضه مستقیم و بدون واسطه لباس فرم اداری زنانه باکیفیت، سعی داریم تا استایل کاری شیک و حرفه‌ای را با قیمت مناسب در اختیار خانم‌های شاغل قرار دهیم. 

سخن پایانی

همانطور که می دانید خرید مانتو اداری با چالش‌های خیلی زیادی همراه است و به همین علت هم شما باید برای این‌که مطمئن شوید هزینه موردنظر شما برای یک ست مانتو شلوار فرم مناسب و باکیفیت صرف می‌شود، به تمام این موارد توجه داشته باشید. هر یک از این موارد موجب می‌شوند که شما بتوانید یک استایل اداری شیک و منحصربه‌فرد در محیط کار داشته باشید. فراموش نکنید که استایل و ظاهر شما در محیط کار باید حرفه‌ای و رسمی باشد. با خرید از فروشگاه اینترنتی آی سن، می‌توانید مطمئن باشید که باکیفیت‌ترین لباس‌های اداری در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانتو آی سن

واحد تولیدی مانتو آی سن با برند mantoaysen دارای مجوز رسمی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک متخصص در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری با بیش از 30 سال سابقه است که آماده پذیرش مشتریان گرامی از سراسر ایران است. خرید از مجموعه ما شروع یک رابطه همکاری است. ویژگی‌های مانتو آی سن: نوآوری در طراحی مانتو استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت دوخت تمیز و با کیفیت قیمت مناسب و مطلوب تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات و تعهدات پس از فروش فروش به صورت تکی و عمده پیش از خرید می‌توانید در خصوص سایز مانتو، جنس پارچه، رنگ و هر نوع اطلاعات دیگر از کارشناسان ما مشورت بگیرید. در مانتو آی سن این امکان برای شما فراهم شده است که تغییرات مد نظرتان روی سفارش شما اعمال شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس