اطلاعات تماس
  • 092104*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211097794223545
در دسترس نیست

خرید دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز

کد: 140211097794223545

، (اخبار رسمی): همیشه این دیزل ژنراتورهای خارجی نیستند که حرف اول را در صنایع مختلف می‌زنند و برای خریدن ژنراتور گازسوز و… سفارش‌های متعددی برای آن‌ها ثبت می‌شود. بلکه شرکت‌های اصیل ایرانی هم توانسته‌اند با تکیه بر نیروهای متخصص و توانمندی که دارند تجهیزات کارآمدی را برای استفاده‌های صنعتی، تجاری و … تولید...

خرید دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز
خرید دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز

همیشه این دیزل ژنراتورهای خارجی نیستند که حرف اول را در صنایع مختلف می‌زنند و برای خریدن ژنراتور گازسوز و… سفارش‌های متعددی برای آن‌ها ثبت می‌شود. بلکه شرکت‌های اصیل ایرانی هم توانسته‌اند با تکیه بر نیروهای متخصص و توانمندی که دارند تجهیزات کارآمدی را برای استفاده‌های صنعتی، تجاری و … تولید و روانه بازار کنند. یکی از این محصولات دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز است. برای اطلاع از قیمت و خرید دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز با نمونه‌های خارجی موجود در بازار رقابت می‌کند و کسانی که به دنبال خرید محصولاتی مانند موتور برق بنزینی یا گازوئیلی داخلی با قیمت رقابتی هستند می‌توانند روی این نمونه از ژنراتورها حساب باز کنند.

دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز
موتورسازان تبریز از سال ۱۳۷۱ شروع به کار کرد و عمده فعالیت این شرکت تأمین موتورهای شرکت تراکتورسازی تبریز بود. در حال حاضر این شرکت ایرانی دارای انواع گواهینامه و استانداردهای بین المللی است که با برندهای خارجی در بازار جهانی رقابت می‌کند. این شرکت دارای گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت ایزو ۹۰۰۲ از دو موسسه معتبر بین المللی DNV و SGS دریافت کند و در سال ۱۳۸۰ توانست گواهینامه استاندارد زیست محیطی ایزو ۱۴۰۰۰ را کسب کند.

در ادامه برنامه‌های اصلاح و توسعه سیستم‌های مدیریتی این شرکت در سال ۸۱ توسعه پیدا کرد و گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (OHSAS 18001) را دریافت کرد. به علاوه شرکت موتورسازان تبریز گواهینامه استاندارد ISO\TS16949 را نیز دریافت کرده و موفق به اخذ استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ و رسیدگی به شکایت مشتریان از موسسه توف نورد “TUV NORD” آلمان شد.

شرکت موتورسازان تبریز در حال حاضر در زمینه تولید ۵۰ نوع موتور دیزلی برای مصارف کشاورزی، صنعتی و خودرویی در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و همین امر باعث گسترش سهم این شرکت از بازار داخلی و جهانی شده است. در این شرکت تمام قوانین و استانداردهای جهانی در تولید دیزل ژنراتورها رعایت می‌شود.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور موتورسازان
موتورهای تولید شده توسط این شرکت ایرانی چه مشخصه‌های خاصی دارند که باید به جای محصولاتی مانند دیزل ژنراتور کاترپیلار یا دیزل ژنراتور اسکانیا آن‌ها را سفارش دهیم؟ اغلب خریدارانی که تا به حال از محصولات خارجی استفاده می‌کرده‌اند و حالا می‌خواهند محصولات داخلی مشابه را استفاده کنند با این سوال مواجه هستند. برای اینکه بهتر بتوانید برای خرید انواع دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز برنامه‌ریزی کنید، در ادامه بعضی از مشخصه‌های فنی این محصولات را برایتان ارائه کرده‌ایم.

دارا بودن گواهینامه استاندارد بین‌المللی ۹۰۰۲ ISO مدیریت کیفیت ایزو
دارا بودن گواهینامه های معتبر بین المللی DNV و SGS
دارا بودن گواهینامه ۱۴۰۰۰ ISO استاندارد زیست محیطی
دارای سیستم خنک‌کنندگی موتور با آب
دارای سیستم تنفس طبیعی
فروش دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز
شرکت موتورسازان تبریز در زمینه تولید دیزل ژنراتور یکی از موفق‌ترین برندهای کشور است که انواع ژنراتور را در شدت جریان ۴۳ تا ۲۰۰ آمپر و توان ۳۰ تا ۱۴۰ کاوا تولید می‌کند. میزان ولتاژ دیزل ژنراتورهای موتورسازان تبریز ۲۳۰ تا ۳۵۰ کیلوولت است و موتورهای ۲ ، ۴ و ۶ سیلندر به صورت چیدمان خطی تولید می‌کند.

وزن دیزل ژنراتورهای موتورسازان بدون کادوپی بین ۵۵۰ تا ۱۴۵۰ کیلوگرم و دستگاه‌های با کادوپی بین ۶۸۰ تا ۱۶۵۰ کیلوگرم است.

انواع دیزل ژنراتور موتورسازان
هر کدام از دیزل ژنراتورهای موتورسازان تبریز ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و برای استفاده در محیط‌های خاصی طراحی شده‌اند؛ بنابراین قبل از خرید این محصولات حتماً درباره انواع دیزل ژنراتور موتورسازان تحقیق کنید و مدلی را که با نیازهایتان سازگار است برای خرید در نظر بگیرید. در ادامه ویژگی‌های چند مدل از محصولات این برند ایرانی را برای شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

فروش دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز مدل ۳.۱۵۲
یکی از بهترین مدل‌های دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز دیزل پرکینز مدل مدل ۳.۱۵۲ است که برای مصارف با توان ۱۵ الی ۲۰ کاوا در حالت دائم طراحی شده است. خرید این محصول پاسخگوی تأمین برق مصرفی در بازه زمانی مشخص و استاندارد است و خریداران می‌توانند ۸ ساعت در ۲۴ ساعت از این محصول استفاده کنند. این ژنراتور توان ۲۰ کاوایی در حالت پرایم دائم دار.د حداکثر توان آن ۳۰ کاوا است. این محصول کوپله شده با ژنراتور استمفورد پاور مدل SLG184G نیز می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092104*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان