اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211107795122972
در دسترس نیست

بهترین روش شستن لباس های زمستانی

کد: 140211107795122972

، (اخبار رسمی): بهترین راه برای نگهداری از لباس های زمستانی شستن آن ها قبل از جمع کردن است. حتی اگر لباس شما تمیز است قبل از جمع کردن آن را بشویید زیرا یک عرق کردن ناچیز و بسیار کمی که روی آن نشسته میتواند راهی برای جذب موریانه ها باشد، علاوه بر آن باعث میشود لباس بوی بدی بگیرد.

بهترین روش شستن لباس های زمستانی
بهترین روش شستن لباس های زمستانی

نحوه شستن لباس ها

شستن لباس ها شاید در ظاهر کار مشکلی نباشد اما نکاتی دارد که اگر به آن ها توجه نشود ممکن است به بافت لباس ها و رنگ لباس ها آسیب وارد کند. در این مطلب به نحوه شستن لباس ها در در ماشین لباس شویی و  طرز شستن لباس های زمستانی می پردازیم. اولین مرحله جدا کردن رنگ لباس ها از یک دیگر است. لباس ها به سه دسته از جمله لباس های رنگی، لباس های سفید و لباس های مشکی تقسیم می شوند. برای مواقعی که لباس های رنگی را در ماشین لباس شویی قرار می دهید از پودر ماشین لباسشویی رنگی استفاده کنید. لباس های سفید را با هم و لباس های مشکی را نیز با هم در لباسشویی قرار دهید، چرا که لباس های مشکی رنگ پس می دهد. به برچسپ هایی که روی لباس ها زده شده است توجه کنید.

لباس ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

لباس ها به دو دسته سنگین و سبک تقسیم می شوند. بلاس های پشمی و پنبه از دسته سنگین هستند و لباس های پلی استر و ابریشم در دسته سبک تر قرار می گیرند. روی لباس ها  برچسپ نوع شستن با دست و یا ماشین لباسشویی وجود دارد که می توانید با نگاه کردن به برچسپ که معمولا در قسمت پشت لباس یا کناره های آن قرار دارد نگاه کنید. همچنین میزان دمای مخصوص شستن لباس هم روی همان برچسپ ذکر شده اند. بعضی از لباس ها هنگام شستن نیاز به اضافه کردن نرم کننده دارند. اگر می دانید جنس لباس هایتان کمی ضخیم است بهتر است از یک نرم کننده استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که  از نرم کننده برای لباس های ورزشکاران، لباس های آتشنشانی و دستمال ها بپرهیزید.

نحوه قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی؟

اولین مرحله جداکردن لباس ها از نظر جنس و رنگ است. لباس های رنگی، سفید و مشکی را جدا از هم در ماشین لباسشویی قرار دهید. لباس های که از جنس پنبه و پشم هستند به صورت جدا و لباس هایی که جنس آن ها از پلی استر و ابریشم است را نیز جدا به لباسشویی بیندازید. در مرحله ی بعدی دمای آب لباسشویی را انتخاب کنید. سومین مرحله انتخاب اندازه بار است. باید به میزان دقیقی که برای لبلسشویی شده است توجه کنید. مورد چهارم اضافه کردن مواد شوینده به ماشین لباسشویی است. درب مخزن را باز کرده و مقدار مورد نظر را در مخزن بریزید. بعد از آن لباسشویی را روشن و تا اتمام کار به آن دست نزنید.

نحوه شستن لباس های زمستانی؟

برای شستن لباس های زمستانی باید به دستورالعمل درج شده روی لباس توجه کنید. بعضی از لباس ها را نباید با ماشین لباسشویی شست و فقط مخصوص شستن با دست هستند. لباس هایی که پشمی و خزدار هستند به خشکشویی برده شوند. لباس های چرمی را با شوینده های مخصوص لباس چرم بشویید و به کمک یک اسفنج لکه ها را پاک کنید. همیشه برای شستن لباس های زمستانی از دور کم ماشین لباسشویی استفاده کنید. اجازه دهید لباس ها در هوای آزاد خشک شوند.لباس های زمستانی نباید ب آب داغ شسته شوند، آب داغ باعث وا رفتن و گشاد شدن لباس های زمستانی می شوند.

بهترین روش  شستن لباس زمستانی  در ماشین لباسشویی انداختن لباس ها در کیسه نخی است. لباس های زمستانی به دلیل بافتی که دارند دیرتر خشک میشوند بنابراین باید آن ها رادر معرض نور خورشید قرار دهید.شستن کاپشن ها و بارانی ها کار خیلی سختی نیست و می توانید آن ها را هم با دست و هم به وسیله  لباسشویی بشویید. اما باید قبل از شستن حتما به برچسپ زده شده روی لباس ها توجه کنید، و بعد به شستوشو بپردازید. بهتر است برای شستوشوی کاپشن ها از شوینده ملایم استفاده شود و از آبی که درجه حرارت بالایی دارد خودداری کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس