اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211147802023776
در دسترس نیست

راهنمای انتخاب رنگ مانتو شلوار اداری

کد: 140211147802023776

، تهران , (اخبار رسمی): در هنگام انتخاب یک مانتو فرم اداری مناسب می توانید زیبایی و اثر معجزه وار رنگ ها را نیز در نظر بگیرید تا اثر مثبت آن را در کارتان ببینید. 

راهنمای انتخاب رنگ مانتو شلوار اداری
راهنمای انتخاب رنگ مانتو شلوار اداری

به عقیده بسیاری از مردم اصلی ترین فاکتورها در هنگام انتخاب یونیفرم اداری پارچه، راحت بودن و دوام آن است؛ درحالیکه رنگ آن نادیده گرفته می شود. تا به حال درباره روانشناسی رنگ ها چیزی خوانده اید؟ باور کردنش سخت است، اما بدانید که رنگ لباس می تواند شما را چیزی فراتر از آنچه هستید نشان دهد. کافیست رنگی زیبا که چشم را به خود جذب کند بپوشید، اولین عکس العملی که از سمت دیگران خواهید دید برقراری دوستی با شماست. در درجه اول این لباستان است که شما را به دیگران معرفی می کند؛ پس در انتخاب آن دقت نمایید. رنگ لباس زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که در اماکن شلوغ باشید. جایی که بیشترین ارتباط را با دیگران دارید و چه جایی بهتر از محل کارتان؟ رنگ لباس در یونیفرم اداری بیشتر خود را نشان می دهد. انتخاب رنگی که مناسب محل و ماهیت کارتان باشد یک حرکت هوشمندانه است. زیرا رنگ مانتو شلوار اداری می‌تواند تاثیر زیادی در ظاهر، شخصیت و خوش‌ پوش بودن شما داشته باشد. بسیاری از ادارات و شرکت ها به دلایل مختلف از جمله یکپارچه‌سازی کارمندان، استفاده از مانتو اداری با رنگ‌های خاص را در دستور کار خود داده اند. اگر شما شخصی باشید که به ترکیب رنگ‌ها برای ست کردن مانتو شلوار اداری خود اهمیت می‌دهید. عموما داشتن یک مانتو شلوار رسمی مشکی کمک خوبی به حساب می‌آید؛ چرا‌که هر کدام را می‌توان به تنهایی با مانتو و شلوار خود در سایر رنگ‌ها استفاده کرد. متداول ترین ترین رنگ ها برای فرم اداری خانم‌ها، رنگ های مشکی، طوسی، سورمه ای هستند. همینطور یک مانتو شلوار اداری شیک می‌تواند تک رنگ باشد و یا با دو رنگ متفاوت کار شود.

چه رنگ‌هایی برای مانتو اداری وجود دارد؟
علاوه بر رنگ‌هایی که به آن‌ها اشارهشد از رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، بنفش، آبی تیره، قرمز تند، سبز تیره یا همچنین رنگ‌های مانند صورتی، آبی روشن و زرد نیز می‌توانند برای مانتو اداری انتخاب شوند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که رنگ‌هایی که برای مانتو اداری انتخاب می‌شوند، باید شیک، حرفه‌ای و با محیط کار هماهنگ باشند.

هر رنگ برای یونیفرم اداری نماد چیست؟
حرفه شما هر چه که باشد باید به رنگی که می پوشید دقت کنید. شغل شما موجب برقراری ارتباطتان با غریبه ها می شود. کسی که شما را نمی شناسد در درجه اول جذب ظاهرتان شده و با آن قضاوتتان خواهد کرد. پس اگر می خواهید در شغلتان موفق بوده و ارباب رجوع را به خود جذب و حتی ارتقاء یابید، تاثیر رنگ را در مانتو اداری تان نادیده نگیرید. می دانیم که هر رنگ نمادی خاص در روانشناسی رنگ هاست. در اینجا شما را با چند رنگ رایج در محیط های کاری و نماد آنها آشنا می کنیم. 

  • مشکی: نماد پختگی و قدرت. برعکس تصور عموم از این رنگ که نماد غم و ناراحتی شناخته می شود، مشکی نماد قدرت و جذابیت است. در بسیاری از بانک های قدرتمند در سطح جهانی یا شرکت هایی با پروژه های کلان، یونیفرم اداری کارکنانشان مشکی است. مشکی حس قدرت را در ذهن بیننده ایجاد می کند. تا به حال فیلم هایی که درباره افراد قدرتمند ساخته شده را دیده اید، این افراد بیشتر از رنگ مشکی استفاده می کنند تا در نگاه بیننده مرموز و البته قدرتمند به نظر آیند. البته اگر کارفرما هستید و به این رنگ علاقه مندید به شما توصیه می کنیم که از استفاده مداوم و بیش از حد از این رنگ بپرهیزید. استفاده از این رنگ در دراز مدت می تواند موجب پایین آمدن بهره وری کارمندانتان شود. کمی تغییر در رنگ ها لازم است.
  • سورمه ای: همانطور که می‌دانید رنگ سرمه‌ای در دسته رنگ‌های سرد قرار می‌گیرد و در وهله اول باید بگوییم که این رنگ قادر است حس اعتماد و صمیمیت را در افراد افزایش دهد. رنگ سرمه ای را رنگ بسیار شیک و با اصالتی می‌دانند و اغل سازمان ها از آن برای یونیفرم کارمندان استفاده می‌کنند. رنگ سرمه‌ای نشانه قدرت و ثبات است می‌تواند تاثیر عمیقی در نگاه دیگران بگذارد. رایج ترین رنگی که در شرکت ها و سازمان های بزرگ استفاده می شود رنگ سورمه ای است. این رنگ هم به روز بوده و هم مورد پسند بیشتر خانم هاست. رنگ آبی تیره یا سورمه ای بهترین انتخاب برای کارهای تیمی بوده و گزینه مورد انتخاب نود درصد کارفرمایان است. بسیاری از مشاغل این رنگ را ترجیح می دهند؛ چراکه تصویری دوستانه و بازتر ارائه می دهد و محیط کاری را پر از آرامش نشان می دهد. 
  • قهوه ای: نماد موفقیت و دانش بالاست. اگر می خواهید در دید مخاطبتان یک فرد باهوش و دانا به نظر برسید این رنگ احتمالا خواسته شما را برآورده خواهد کرد. دوران مدرسه را به خاطر دارید؟ بیشتر معلم ها از این رنگ برای مانتو اداری شان استفاده می کردند. قهوه ای رنگ محبوب اساتید دانشگاه نیز هست. حال اگر تن تیره آن را دوست ندارید به شما رنگ قهوه ای شتری را پیشنهاد می کنیم. این رنگ معجزه کننده است. به راحتی دیگران را به شما جذب می کند و در نظر آنان فردی قابل اعتماد به نظر خواهید رسید. شاید به همین خاطر است که افراد علمی بیشتر این رنگ را می پسندند. پس حتما استفاده از این رنگ را نیز برای یونیفرم اداری کارکنانتان مد نظر قرار دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. 
  • طوسی: طوسی رنگی جدی است و برخلاف رنگ‌هایی مانند قرمز، هیچ افراطی در آن دیده نمی‌شود. ترکیب طوسی با هر رنگ تعادلی منطقی ایجاد می‌کند. رنگ طوسی با خردمندی و تجربه در ارتباط است، از آن نوعی که با افزایش سن به دست می‌آید و در کنار موهای خاکستری، جلوه‌ای زیبا از فرد به نمایش می‌گذارد.  لباس‌های طوسی و خاکستری شیک هستند و می‌توانند شخصیت حرفه‌ای یا جدی فرد را نشان دهند. معمولا افرادی که صاحب کسب‌وکار تجاری هستند بیشتر به‌دنبال لباس‌های رنگ طوسی هستند. ازآنجاکه هیجان چندانی در این رنگ وجود ندارد، کاملا با محیط کسب‌وکار سازگار است. همان‌طور که می‌دانید رنگ‌ها از نظر جسمی و روحی بر ما تأثیر می‌گذارند. اثرات رنگ طوسی در مقایسه با سایر رنگ‌ها کمتر است، بااین‌حال می‌تواند هم روی خلق‌وخوی ما و هم بر رنگ‌های دیگری که در اطراف‌مان داریم اثر تعدیل‌کننده‌ای داشته باشد. طوسی کاملا خنثاست و می‌تواند ته‌رنگ‌های روشن‌تر را تعدیل کند. به‌طورکلی لباس‌های رنگ طوسی آرامش و خونسردی به همراه می‌آورند، اما می‌توانند گاهی دلگیرکننده باشند.

۳ رنگ پر فروش مانتو اداری

  • مانتو شلوار اداری مشکی

رنگ مشکی، رنگ کلاسیکی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه استایلی خاص و جسورانه را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما کارمندی منظم، جسور، با اعتماد به نفس هستید و اهمیت دادن به مد و لباس برای شما انکار ناپذیر است، پیشنهاد مانتو آی سن برای رنگ فرم اداری شما، بدون کوچک‌ترین شکی، مشکی است. مانتو شلوار اداری مشکی با مقنعه مشکی به راحتی ست می‌شود و همان استایلی را می‌سازدکه در نظر شماست. می‌توان مشکی را به عنوان یکی از سه رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری معرفی نمود.

  • مانتو شلوار اداری طوسی

رنگ طوسی از ترکیب مشکی و سفید به دست می‌آید. این رنگ طیف‌های متنوعی دارد که با افزودن رنگ سوم به مشکی و سفید تهیه می‌شوند. طوسی در روانشناسی رنگ‌ها، نماد عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است. اگر شما قصد دارید در محل کار جدید خود استخدام شوید پیشنهاد من یک مانتو شلوار اداری طوسی به همراه مقنعه مشکی است، این همان استایلی است که نوید شغل جدیدتان را به شما می‌دهد.

  • مانتو شلوار اداری سورمه‌ ای

رنگ سرمه‌ای، سرد و صلح جو است. این رنگ با تمام سردی خود به راحتی با اغلب رنگ‌ها ست می‌شود و حس اعتماد و صمیمت را ایجاد می‌کند. شاید علت اینکه اکثر دبیران و پرستاران نیز، این رنگ را برای لباس فرم خود می‌پسندند، القای همین حس اعتماد و صمیمیت است. مانتو شلوار کارمندی سرمه‌ ای همان گزینه‌ای است که باید در کمد تمام خانم‌های شاغل باشد، تا همراه مقنعه مشکی یا سورمه‌ای، استایل یک کارمند قابل اعتماد را به شما بدهد.

علت استفاده از رنگ های‌ تیره برای تولید مانتو شلوار اداری
۱. رنگ تیره مانتو فرم، استایل شما را جذاب ترو شیک‌تر نشان می‌دهد.
۲. چنین رنگ‌هایی دیرتر لکه می‌شوند و در نتیجه نیاز به شست و شوی کمتری دارند.
۳. لباس‌های فرم تیره، به دلیل شست و شوی کمتر نسبت به رنگ‌های روشن‌تر، عمر طولانی‌تری دارند.
۴. این رنگ‌ها راحت‌تر از سایر رنگ‌ها ست می‌شوند.
۵. مانتو‌های اداری تیره رنگ، اندام شما را کشیده‌تر و قدتان را بلندتر نشان می‌دهند.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که هیچگاه تاثیر رنگ بر ذهن مخاطبتان را نادیده نگیرید. رنگ ها با ما حرف می زنند. یک معلم با پوشیدن مانتو اداری با رنگ روشن به راحتی متوجه تمرکز دانش آموزانش بر کلاس خواهد شد. رنگ یونیفرم شما باید بر اساس محل کارتان باشد. یک کارمند ایرانی در ادارات رسمی شاید نتواند از رنگ های قرمز و زرد استفاده کند؛ اما لزومی بر پوشیدن همیشگی رنگ تیره نیز وجود ندارد. می تواند با یونیفرم اداری به رنگ آبی، سبز یا قهوه ای روشن تنوع و زیبایی را به محیط کارش بیاورد. رنگ لباسی که به تن دارید ذهنیت اطرافیان به شما و حسی که به خودتان دارید را شکل می دهد. در هنگام انتخاب یک مانتو مناسب می توانید زیبایی و اثر معجزه وار رنگ ها را نیز در نظر بگیرید تا اثر مثبت آن را در کارتان ببینید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانتو آی سن

واحد تولیدی مانتو آی سن با برند mantoaysen دارای مجوز رسمی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک متخصص در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری با بیش از 30 سال سابقه است که آماده پذیرش مشتریان گرامی از سراسر ایران است. خرید از مجموعه ما شروع یک رابطه همکاری است. ویژگی‌های مانتو آی سن: نوآوری در طراحی مانتو استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت دوخت تمیز و با کیفیت قیمت مناسب و مطلوب تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات و تعهدات پس از فروش فروش به صورت تکی و عمده پیش از خرید می‌توانید در خصوص سایز مانتو، جنس پارچه، رنگ و هر نوع اطلاعات دیگر از کارشناسان ما مشورت بگیرید. در مانتو آی سن این امکان برای شما فراهم شده است که تغییرات مد نظرتان روی سفارش شما اعمال شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس