اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211207811714784
در دسترس نیست

معرفی بلبرینگ SKF

انواع و مشخصات مکانیکی بلبرینگ SKF

کد: 140211207811714784

، تهران , (اخبار رسمی): بلبرینگ SKF محصول کشور سوئد بوده و طبق استاندارد های کیفی اتحادیه اروپا تولید می شود. سختی سطحی آلیاژ فولاد بکار گرفته شده در تولید بلبرینگ برند SKF در برخی موارد به بالای 57 راکول نیز می رسد. محصولات SKF در انواع بلبرینگ، رولبرینگ، نیدل برینگ و یاتاقان عرضه می شوند.

انواع و مشخصات مکانیکی بلبرینگ SKF
بلبرینگ SKF

بلبرینگ SKF برای تعلیق بار های شعاعی در انواع بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای و بلبرینگ خود تنظیم و برای تعلیق بار های محوری بصورت بلبرینگ کف گرد تولید می شود.

رولبرینگ و بلبرینگ SKF دارای استاندارد کیفی صنعتی اروپا CE و برندی سوئدی تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ است. بلبرینگ SKF که اغلب با استاندارد متریک یعنی با سایز و ابعاد جهانی میلیمتری عرضه می شود یکی از شناخته شده ترین برند ها در سطح جهانی می باشد که محصولات خود را با دقت بسیار بالا و در رده های مختلف با درجه لقی مختلف برای انواع صنایع عرضه می کند. رولبرینگ و بلبرینگ  SKF اس کا اف که در بسته بندی هایی به رنگ آبی در بازار عرضه می شود با بکارگیری کتریال و آلیاژ های فولادی بسیار مستحکم و با کیفیت بسیار ایده آلی عرضه می شود. روند فراوری فلزات شامل عملیات حرارتی پیچیده بکار گرفته شده در تولید بلبرینگ  سبب بالا بودن طول عمر و دوام این قطعه صنعتی شده است.

بلبرینگ کف گرد SKF

بلبرینگ کف گرد SKF اس کا اف Thrust ball bearing یکی از انواع بلبرینگ با کاربری ویژه و البته محدودتر نسبت به دیگر انواع بلبرینگ بالاخص در مقایسه با کاربری بسیار عمده و گسترده بلبرینگ شیار عمیق می باشد. در ساختار بلبرینگ کف گرد SKF اس کا اف ساچمه های کروی شکل تماما در یک سطح از ارتفاع و به دور یک دایره بر روی قفسه نگهدارنده که دارای شکلی شبیه به یک واشر تخت است قرار دارند. بلبرینگ اس کا اف  در حالت کف گرد برای تعلیق بیشترین میزان باری محوری که طبیعتا با توجه به زاویه قرار گیری شافت که وزن شافت را نیز بر پیکر بلبرینگ کف گرد وارد می آورد قرار دارد. شکل و طراحی بلبرینگ کف گرد SKF اس کا اف بگونه ای است که خروج روان کننده از سیستم نسبت به دیگر انواع بلبرینگ دشوار تر بوده و از این رو می توان از روغن برای روان کننده استفاده نمود. همچنین اغلب سرعت زاویه ای کمی در دوران شافت و در نتیجه بر روی بلبرینگ اس کا اف SKF کف گرد وارد می آید.

رولبرینگ بشکه ای SKF

رولبرینگ بشکه ای اس کا اف SKF که در واقع اولین تولید کننده این سری از رولبرینگ ها در سطح دنیا نیز محسوب می شود در شکل های مختلفی تولیدی می شود. بلبرینگ اس کا اف SKF که محصولات آن بصورت قطعه OE بر روی بسیاری از ماشین آلات سنگین صنعتی بالاخص ماشین آلات اروپایی با استاندارد متریک نصب می شود برای غلبه بر مشکلات تعلیق بار بلبرینگ ها و اصطکاک بالای حرکتی رولبرینگ ها به تولید انواع رولبرینگ بشکه ای  مبادرت نمود. رولبرینگ بشکه ای SKF هم با قفسه های نگهدارنده فولادی که به رنگ نقره ای دیده می شوند و هم با قفسه های برنزی تولید می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید