اطلاعات تماس
  • 021367***** - 091996*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211237813825346
در دسترس نیست

عایق پلی یورتان چیست؟

عایق پلی یورتان چیست؟

کد: 140211237813825346

، تهران , (اخبار رسمی): عایق پلی یورتان را می توانیم نوعی فوم جامد و سرد معرفی کنیم که در صنعت ساخت و ساز و بسیاری دیگر از صنایع استفاده می شود.

عایق پلی یورتان چیست؟
عایق پلی یورتان

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت و خرید انواع عایق پلی یورتان مورد نیاز خود تنها کافیست با شماره 02136735322 تماس حاصل نمایید.

عایق پلی یورتان را می توانیم نوعی فوم جامد و سرد معرفی کنیم که در صنعت ساخت و ساز و بسیاری دیگر از صنایع استفاده می شود. کاربرد این متریال در بهینه کردن مصرف انرژی است و با صرفه جویی در مصرف انرژی به کاهش هزینه های مربوط به ساختمان نیز کمک می کند. عایق پلی یورتان (Polyurethane) تشکیل شده از ترکیبات ایزوسیانات و پلی ال (Polyol) و این ترکیبات باعث ایجاد فوم جامد و سرد می شوند.

فوم پلی اورتان دارای انعطاف پذیری بالایی است و پس از چند سال استفاده نیز می تواند بدون از دست دادن خاصیت خود، به عنوان یک عایق دائمی مورد استفاده قرار بگیرد. این عایق در محل هایی مثل پنجره ها و سقف ها نصب می شود و با گذشت زمان نیز کاربردهای آن در صنایع مختلف گسترده می شود.

ترکیبات پلی یورتان

ساختاری که برای این عایق در نظر گرفته دو جز داشته که نام آن ها پلی ال و دی ایزوسیانات می باشد. زمانی که این دو ماده با یک دیگر تحت فشار و دما استاندارد ترکیب شوند و پاشش آن توسط دستگاه راکتور انجام گیرد، پس از گذشتن مدت 5 الی 7 ثانیه حجم آن چندین برابر افزایش می یابد. شکل این عایق به صورت فوم فشرده ، منسجم و یکپارچه می باشد . این فوم دارای ضریب مقاومت حرارتی بالایی بوده که بهترین کارایی و عملکرد را در مقایسه با دیگر عایق های حرارتی ساختمانی دارد.

مزایای عایق پلی یورتان

این عایق دارای مزیت های بی شماری است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

عایق پلی اورتان کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه برای عایق کاری لوله ها و مخازن، در صنایع برودتی در یخچال ها، سردخانه هاو ساندویچ پنل ها، در صنعت دام و طیور برای ایزولاسیون مرغداری ها، در کشاورزی در سالن های پرورش قارچ و در صنایع حمل و نقل کشتی، هواپیما و اتومبیل و …  دارد.

این مزایا عبارتند از:

پوشش دهی تمامی سطوح بدون درز و شکاف

جلوگیری از جذب آب، رطوبت و بخار آب

بهترین عایق حرارتی، برودتی، صوتی و رطوبتی

عدم ایجاد حساسیت پوستی

خود خاموش شوندگی

سبک و حمل و نقل آسان

عدم نفوذ و جوندگی حیوانات موذی مثل موش و موریانه

مقاومت دمایی بسیار بالا در دمای 50- الی 110+ درجه سانتی گراد

جاذب صوت و مانع انتقال و ایجاد آلودگی صوتی

عدم اتلاف انرژی در ساختمان تا بیش از 90 درصد

قابلیت شست و شو با مواد ضد عفونی کننده قوی بجز اسید سولفوریک

اجرای سریع در کمترین زمان ممکن

دلایل استفاده از عایق پلی یورتان

امروزه به دلیل افزایش تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی ساختمان ها با کیفیت کمتری ساخته می شوند. به همین دلیل با گذشت زمان کمی ممکن است ساختمان مورد نظر درگیر مشکلاتی شود. برخی از مشکلاتی که می توان به آن اشاره نمود: اتلاف انرژی، نم دادن دیوارها و آلودگی صوتی است.

امروزه مجموعه های زیادی وجود دارد که در زمینه تولید و عرضه عایق های ساختمانی فعالیت می کنند. مجموعه کارا انرژی ماندگار یکی از مجموعه هایی است که در این زمینه فعالیت دارد و طی چندین سال سابقه درخشان توانسته رضایت مصرف کننده های زیادی را جلب نماید. تمامی عایق ها در این مجموعه توسط کارشناسان مجرب و متخصص تایید و تضمین می شود. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت و خرید انواع عایق پلی یورتان مورد نیاز خود تنها کافیست با شماره 02136735322 تماس حاصل نمایید.

منبع: کارا انرژی ماندگار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارا

شرکت کارا انرژی ماندگار در زمینه تولید و فروش انواع عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی و … از سال 1400 خدمات خود را عرضه و محصولات باکیفت خود را در سراسیر نفاط ایران به فروش می رساند. در حال حاضر نیز جمع کوچک کارا انرژی ماندگار به گروهی نوپا مبدل گردیده است. که به غیر از همکاران رسمی ،صدها نفر دیگر نیز در قالب مجریان مجاز شرکت و عوامل فروش در بیشتر استان های کشور با این شرکت همکاری می کنند.

اطلاعات تماس
  • 021367***** - 091996*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید