اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211287822316118
در دسترس نیست

سرویس کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی

کد: 140211287822316118

، (اخبار رسمی): سرویس کولر گازی در تهران با ضمانت 6 ماه - آموزش تمامی نکات لازم برای سرویس انواع کولر گازی و اسپلیت را در این مقاله مطالعه کنید - سرویس انواع برند کولر گازی و اسپلیت با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران 22669196-44284743-55795334-77241505-66593368

سرویس کولر گازی
سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی در تهران با ضمانت 6 ماه - آموزش تمامی نکات لازم برای سرویس انواع کولر گازی و اسپلیت - سرویس انواع برند کولر گازی و اسپلیت با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران 66593368

سرویس کولر گازی (Air conditioner service) شاید بعضی از شما این تجربه تلخ را داشته باشید، که بازدهی کولر گازیتان در فصل گرما به یک باره کاهش یافته و دیگر خبری از آن سرمای مطبوع نباشد،دلیل این موضوع تنها عدم توجه به سرویس کولر گازی پیش از شروع فصل گرماست. برای طول عمر بیشتر و بازدهی بالای دستگاه سرویس و نگهداری کولرگازی خود را به صورت دوره ای انجام دهید.مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر گازی و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است ، پیش بیاید در سرویس دوره ای برطرف شده و نیاز به هزینه های احتمالی تعمیرات در آینده را کاهش خواهد داد.
با توجه به هزینه های بالای خرید کولر گازی مصرف کنندگان عزیز باید توجه زیادی به نگهداری و سرویس این وسیله حساس داشته باشند. سرویس کولرگازی یک امر تخصصی است ،که باید توسط کارشناس مربوطه انجام گیرد ،بسیاری از شرکت های نامعتبر در هنگام سرویس کولر تنها به شستن یونیت داخلی و خارجی کولر گازی بسنده کرده و از چک کردن سایر نکات سرباز میزنند ،که در اینجا باید به شما عزیزان متذکر شویم که شستن فیلتر های یونیت داخلی و خارجی تنها یک مورد از چک لیست سرویس کولر است.
مجموعه تهران سرویس آنلاین با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه سرویس انواع برند کولر گازی در کنار شماست تا سرویس مطمئن را با ما تجربه کنید.

سرویس کولر گازی در تهران : 

سرویس کولرگازی یکی از واجبات نگهداری از کولر گازی است، که باید هرسال توسط سرویسکار مجاز انجام گیرد.
شما عزیزان  میتوانید ، برای انجام سرویس اسپلیت و انواع برند کولر گازی خود با مجموعه تهران سرویس آنلاین در تماس باشید.
تیم تخصصی سرویس اسپلیت و کولر گازی تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از 7 سال سابقه در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشند.
اگر هزینه ی بالا و کیفیت پایین سرویسکاران غیر مجاز شما دلسرد کرده است ، کافی است یکبار از خدمات ما استفاده کرده تا کیفیت بالا را در ازای پرداخت مبلغ کمتر تجربه کنید.
مجموعه خدمات تهران سرویس آنلاین شامل تعمیر کولر گازی ، سرویس و نصب انواع برند موجود در بازار است، که به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته بدون تعطیلی در حال ارائه به مشتریان عزیز پایتخت میباشد.
خدمات سرویس اسپلیت وکولر گازی تهران سرویس آنلاین با ارائه ضمانت نامه 6 ماه و پشتیبانی آنلاین همراه خواهد بود و شما عزیزان پس از ثبت اولین درخواست و دریافت کد اشتراک مجموعه از خدمات بعدی شامل 10% تخفیف ویژه خواهید بود.
جهت ثبت درخواست خود میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس با نزدیکترین شعبه به محل سکونت خود اقدام نمایید.
همانطور که میدانید وسایل برودتی عمر کوتاهی دارند ،اما باید این نکته را به شما متذکر شویم که با رعایت نکاتی کوچک و کاربردی شما میتوانید، به راحتی عمر این وسیله را افزایش دهید.
سرویس دوره ای باعث افزایش طول عمر کولر گازی شما خواهد شد ،چرا که در سرویس کولرگازی که توسط کارشناسان تهران سرویس آنلاین انجام میپذیرد ،تمامی عواملی که باعث خرابی ،صدمه زدن به دستگاه و کم شدن عمر دستگاه شما میشود، مورد بازبینی قرار گرفته و مشکلات احتمالی برطرف خواهند شد.
برای سرویس کولرگازی خود یک برنامه منظم در نظر داشته باشید ،اگر شما عضو باشگاه مشتریان تهران سرویس آنلاین شوید ،در تاریخ های مشخصی از سال برای شما تایم سرویس تخصصی در نظر گرفته میشود و علاوه بر آن شما از تخفیف های مخصوص مشتریان طلایی تهران سرویس آنلاین نیز برخوردار خواهید شد .
برای عضویت کافیست همین حالا از چت آنلاین اقدام نمایید.
برای دانلود فایل سرویس کولر گازی اینجا کلیک کنید.

خدمات سرویس کولر گازی و اسپلیت تهران سرویس آنلاین :

سرویس کولر گازی ایستاده (تمامی برندها)

سرویس کولر گازی پرتابل (تمامی برندها)

سرویس کولر گازی پنجره ای (تمامی برندها)

سرویس کولر گازی اسپلیت (تمامی برندهای ایرانی و خارجی

تمامی خدمات ذکر شده به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته بدون تعطیلی در 5 شعبه تهران سرویس آنلاین در حال ارائه به مشتریان عزیز میباشد.برای ثبت درخواست خود همین حالا از طریق تماس با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به محل سکونت خود و یا از طریق چت آنلاین سایت اقدام نمایید.

هزینه سرویس کولر گازی و اسپلیت چقدر است؟

رایج ترین سوال در بین مشتریان عزیز تهران سرویس آنلاین این است ،هزینه ی سرویس کولر چقدر است ؟
این را باید به شما عزیزان بگوییم که هر کسی که به شما یک قیمت ثابت برای سرویس اعلام کند ، یک سرویسکار غیر حرفه ایست که تخصصی برای این کار ندارد.
چرا که سرویس اسپلیت برای هر دستگاه با دستگاه دیگر متفاوت است ،برای مثال به باید بگوییم که هزینه سرویس یک دستگاه کولر گازی که به صورت مداوم در یک طی سال سرویس میشود ، با یک کولر گازی که چندین سال سرویس نشده هزینه ای متفاوتی خواهد داشت ،و این کاملا منطقی و عقلانی است.
برای مثل کولر گازی را در نظر بگیرید، که حدودا سه سال است هیچ گونه سرویسی براش انجام نشده و در اثر گذشت زمان دچار نشتی شده است، این نشتی گاز به سایر قطعات الکترونیکی فشار وارد کرده و باعث خرابی برخی قطعات شده و از طرف دیگر از میزان سرمایش دستگاه به حد قابل توجهی کاسته شده است.
فرد تماس گیرنده با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین تقاضای سرویس اسپلیت به منظور کاهش باد سرد خروجی را دارد، اما در زمان مراجعه متخصص متوجه نشتی و خرابی در برخی قطعات دیگر نیز خواهیم بود، که این موضوع هزینه ی سرویس کولرگازی را به طرز چشم گیری افزایش میدهد.
به همین دلیل است، که همواره ما در مقالات مختلف از شما عزیزان تقاضا کرده ایم که سرویس دوره ای اسپلیت خود را هرگز به تاخیر ننداخته و به صورت سالانه آن را انجام دهید.در کل میتوان علامل تاثیر گذار بر قیمت سرویس کولر گازی را اینگونه بیان کرد:

تعداد دستگاه های منزل

ظرفیت هر کولر گازی

نیاز یا عدم نیاز به شارژ گاز

نیاز یا عدم نیاز به دمونتاژ کردن یونت داخلی

نیاز به تعویض فیلترهای کولر گازی

نیاز به تعویض قطعات

سخی کار 

مراحل ثبت درخواست سرویس کولر گازی در تهران سرویس آنلاین :

شما عزیزان میتوانید از طریق شماره تماس شعب تهران سرویس آنلاین ،فرم درخواست خدمات و یا چت انلاین که در گوشه ی تصویر سمت راست قرار داده است با تیم پشتیبانی در تماس بوده و با درخواست خود را ثبت نمایید.

بعد از ثبت درخوسات تعمیرکار از هریک از روش های بالا یک پیامک حاوی کد  اشتراک در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال شده که این کد اشتراک برای فعال سازی گارانتی ۶ ماه باید نزد شما محفوظ بماند.

قبل از حضور تکنسین در محل ک پیامک دیگر حاوی اطلاعات تکنسین برای شما ارسال شده و در همان زمان تکنسین برای تعیین زمان حضور با شما تماس گرفته و زمان حضور را با شما چک خواهد کرد.

زمان تقریبی حضور تکنسین در شرایط عادی بین ۶۰ الی ۹۰ دقیقه پیش بینی میشود، که این تایم میتواند با تایم مورد نظر شما تغییر یابد.

بعد از حضور تکنسین و انجام خدمات یک فاکتور دارای سربرگ و مهر تهران سرویس آنلاین به شما عزیزان ارائه میشود که بهتر است با درج کد اشتراک بر روی آن تا ۶ ماه گارانتی نزد شما عزیزان محفوظ بماند.

طی یک الی ۳ روز کاری پشتیبانی برای درج نظرات شما از خدمات ارائه شده با شما عزیزان در تماس خواهند بود.

نکته مهم توجه داشته باشید : از هرگونه تماس مستقیم باتکنسین خودداری نمایید، چرا که در صورت بروز این اتفاق دستگاه شما از گارانتی مجموعه خارج شده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.

چرا باید به سرویس کولر گازی اهمیت دهیم :

امروزه با توجه به افزایش قیمت خرید کولرگازی و کاهش توان خرید مردم نگهداری از وسایل برقی مخصوصا سیستم های تهویه مطبوع از اهمیت ویژه ای برخودار است ، چرا که این وسایل به نوبه ی خود عمر چندان طولانی نداشته و با مصرف نادرست شما همین طول عمر را نیز تا حد زیادی کاهش خواهید داد.
سرویس کولر گازی باید توسط سرویسکار مجاز تهران سرویس آنلاین هر ساله انجام شود.
به علاوه سرویس کولر گازی باعث کاهش هزینه های برق مصرفی و هزینه های تعمیراتی شما میشود و شما عزیزان را تا حد زیادی از حضور تکنسین در طول فصل بی نیاز میسازد.

پیش از تماس با کارشناس سرویس کولر گازی خود لطفاً موارد زیر را بررسی کرده تا بتوانید کارشناس را در پیش بینی مشکل پیش آمده بهتر راهنمایی کنید.

1- از رسیدن برق به کولر گازی اطمینان حاصل کنید.
مطمئن شوید که برق منزل قطع نیست و پریز و یا کنتوری که کولر گازی به آن وصل است دارای برق می باشد .
2- باد کولر گازی را چک کنید.
 از خروجی باد کولر گازی خود مطمئن شوید  آیا بادی از پنل داخلی خارج میشود یا خیر .
3- دمای باد خروجی را بررسی کنید: 
دمای باد را بررسی کنید و از سرد یا گرم بودن آن اطمینان حاصل کنید.
4-ریموت اسپیلت خود را چک کرده و از دمای تنظیم شده اطمینان حاصل کنید.
در بسیاری از موارد مشکل پیش آمده در کولر گازی تنها به علت تنظیم نبودن دمای صحیح توسط کاربر بوده است
5- صفحه نمایشگر کولر گازی خود را چک کرده و از نبود ارور بر روی آن مطمئن شوید.
ارور ها یا همان کدهای خطا تشکیل شده است اعداد و عبارات انگلیسی کوتاهی هستند که به صورت کاملا مختصر از بروز مشکل پیش آمده در کولر گازی به شما از این خبر می دهد در بسیاری از موارد مشکل پیش آمده با بررسی قسمتی که در ارور گفته شده قابل حل است.

شما با بررسی این ۵ نکته هنگام تماس با کارشناس کمک بسیاری در عیب‌یابی و پیش بینی مشکل ایجاد شده در کولر گازی می کنید.

تعرفه سالانه سرویس اسپلیت و کولر گازی :

شرکت های خدماتی نیز مانند سایر اصناف دارای اتحادیه های مخصوص هستند ،که هر ساله برای تمامی خدمات کولر گازی هزینه معقولی را در نظر میگیرد و تمامی شرکت های معتبر ملزم به رعایت این قیمت ها هستند .و شرکت تهران سرویس آنلاین و تمامی سرویسکاران این شرکت از این نرخ نامه تبعیت میکنند.تمامی موارد بالا جزو عوامل مهم در تعیین نرخ سرویس کولرگازی شما عزیزان است ،و مطمئنا این نرخ برای همه ی عزیزان یکسان نخواهد بود .
باید متذکر شویم که برند کولر گازی جز در قیمت قطعات تعویضی هیچ تاثیری در نرخ سرویس کولرگازی شما عزیزان نخواهد داشت.

بهترین زمان سرویس اسپلیت و کولر گازی :

بهترین زمان سرویس کولر گازی دقیقا زمانی قبل از شروع فصل سرما و گرما و قبل از فصل استفاده از کولر گازیست.
اگر بخواهیم دقیقا به شما عزیزان بگوییم این زمان برای کسانی که از کولر گازی برای سرمایش و گرمایش استفاده میکنند، فصل بهار و پاییز است.اما اگر شما تنها برای سرمایش از آن استفاده میکنید در اوایل فصل بهار به سرویس کولرگازی خود اقدام کنید.
اواخر اردیبهشت و اوایل خراد ماه با توجه به خلوتی شرکت های ارائه دهنده خدمات بهترین زمان برای ثبت درخواست سرویسکار کولر گازی است.

سرویس کولر گازی تهران سرویس آنلاین شامل چه مواردیست :

  • شستشوی پنل داخلی
  • نصب فیلتر هپا
  • نصب سایبان کولر
  • شارژ گاز کولر گازی
  • تست آمپر کولر گازی
  • شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی
  • شستشوی پنل خارجی
  • شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر
  • نشت‌یابی و شارژ گاز
  • تعویض قطعات معیوب

در صورت سرویس نکردن کولر گازی با چه مشکلاتی روبرو خواهیم شد:

کولر گازی به یکباره خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود.

در حالی که دستگاه روشن است اما کمپرسور خاموش می‌باشد.

با اینکه دستگاه روشن است و کمپرسور دستگاه نیز کار می‌کند اما کولر هوای گرم به محیط انتقال می‌دهد.

مثل همیشه خنک کننده دستگاه محیط را خنک نمی‌کند.

کولر گازی به نسبت اولین روز نصب کولر سر و صدایش بیشتر شده است.

ریموت دستگاه سرمایشی از کار می‌افتد.

وقتی از کولر گازی استفاده می‌کنید از پنل داخلی صدایی نا به هنجار به گوشتان می‌رسد.

وقتی کولر گازی روشن می‌شود، پنل پیغام خطا را می‌دهد(یا چراغ‌هایش قرمز می‌شود)

پنل داخلی دستگاه بعد از استفاده در مدت زمان طولانی یخ می‌زند.

وقتی از دکمه ریموت دستگاه را روشن می‌کنیم، کولر گازی روشن نمی‌شود.

باعث افزایش میزان مصرف برق دستگاه می شود.

زمانی که کولر را روشن می کنیم، دوده سیاه پرتاب می کند.

زمانی که کولر گازی کار می کند بوی نا مطبوعی می دهد.

پنل داخلی کولر گازی به علت مسدود شدن مسیر لوله، دچار آب ریزی می شود.

گاهی باعث سوختگی یا معیوب شدن کمپرسور کولر گازی می شود.

فاصله پرتاب باد (محدوده خنک‌ کنندگی کولر گازی) نسبت به قبل کمتر می شود.

برندهای کولر گازی تحت پوشش تهران سرویس آنلاین :

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی جنرال

کولر گازی ال جی

 کولر گازی تراست

کولر گازی میتسوپیشی

 کولر گازی تی سی ال

کولر گازی هایسنس

کولر گازی پاناسونیک

کولر گازی گری

کولر گازی هیتاچی

کولر گازی کریر

کولر گازی توشیبا

کولر گازی هایر

کولر گازی وست پوینت

 کولر گازی مدیا

کولر گازی کن وود

کولر گازی کین الکتریک

کولر گازی گالانز

کولر گازی بوش

کولر گازی تاچی ایر

کولر گازی زیمنس

کولر گازی آرچلیک

سرویس کولرگازی مک کوی

کولر گازی آکسون

کولر گازی تک وود

کولر گازی لارس

کولر گازی وستل

کولر گازی لینکس

کولر گازی جی ام

کولر گازی ترنشک

کولر گازی آی اس ال 

کولر گازی گرین

چه زمانی کولر گازی شما به سرویس نیاز دارد؟

سرویس کولر گازی مانند تعمیر آن نیست و باید پیش از بروز ارور و یا مشکل جدی هر سال به دست سرویسکار مجرب انجام گیرد.
در حقیقت سرویس کولر گازی اقدامی است، که پیش از بروز مشکل در کولر گازی انجام شده و مانع از خرابی قطعات مختلف دستگاه شما میشود.
برخی مواقع بروز برخی از مشکلات بیانگر نیاز به سرویس داشتن کولر گازی است، که در ادامه برخی از آنها را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم:
1-کولر گازی در حالتی که در به صورت مرتب مورد استفاده قرار میگیرد باید سالانه
2 مورد مورد سرویس و بازبینی قرار بگیرد.
2-بعد از جابه جایی و تغییر مکان نصب اسپلیت
3-هنگام نمایش ارور بر صفحه نمایشگر کولر گازی و اسپلیت
4-در هنگامی که کولر گازی در مواجه با گرد غبار زیادی به صورت ناگهانی قرار بگیرد.
5-ایجاد صدا های نا متعارف از دستگاه
6-کم شدن قدرت سرمایش و گرمایش کولر گازی
7-کم شدن پرتاب باد کولر گازی
8-در هنگام بروز آبریزش در کولر گازی
9-برای بهبود کارایی و طول عمر کولر گازی
10-برای صرفه جویی در هزینه های برق خود
11-برای بهبود کیفیت هوای داخلی از مشکلات تنفسی و آلرژی های پوستی جلوگیری کنید.
12-برای اطمینان از اینکه مسائل کوچک زود تشخیص داده می شوند و به مسائل بزرگ تبدیل نمی شوند.
13-تمیز کردن تهویه مطبوع از رشد میکروب ها، کپک، کپک و سایر آلاینده ها جلوگیری می کند و کیفیت هوا را بهبود می بخشد.

مهمترین دلایل سرویس به موقع کولر گازی اسپلیت را به چند دسته تقسیم کرد :

در طول این مقاله ما سعی کردیم به شما عزیزان از اهمیت سرویس به موقع کولرگازی و اسپیلت گفته و شما را از عواقب عدم انجام به موقع این امر مهم آگاه کنیم.بیشتر آن عزیز که با مشکلات متعدد در کولرگازی خود دست و پنجه نرم می‌کنند از انجام سرویس به موقع دستگاه خود لامتناع کرده و حال باید هزینه‌های بالای تعمیراتی را بپردازند.
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که انجام سرویس به موقع کولر گازی را امری بیهوده تلقی می کنید، باید به شما عزیزان بگوییم که دیر یا زود باید با کولر گازی خود خداحافظی کرده و هزینه های بالای خرید دستگاه جدید را متحمل شوید.
 تهران سرویس آنلاین به منظور کاهش هزینه های شما عزیزان برای انجام سرویس کولر گازی در این مجموعه تخفیف ده درصدی در نظر گرفته و همه شما عزیزانی که درخواست سرویس خود را ثبت می کنید می توانید با استفاده از این کد تخفیف به راحتی سرویس کولر گازی خود را انجام دهید.

۱-کاهش مصرف برق کولر گازی
۲-افزایش طول عمر در کولر گازی
۳-سریع خنک کردن در کولر گازی
۴-اطمینان از وجود گاز کافی در کولر گازی
۵-عدم وجود آمدن بوی نامطبوع در کولر گازی

کاهش مصرف برق کولر گازی:

میزان استفاده از برق برای هر کولر گازی متناسب با میزان ظرفیت است یک مقدار مشخصی تعیین شده است. مصرف بیش از اندازه برق در کولر گازی به شما عزیزان این هشدار را می‌دهد که در قسمتهای مختلف سیستم تهویه مطبوع مشکل ایجاد شده و یا در صورت عدم سرویس به موقع کولر گازی آلودگی ها و گرد و غبار های تجمع شده در قسمت های مختلف باعث بروز این مشکل در دستگاه شما شده است.
در صورتی که مصرف برق کولر گازی شما از میزان تعیین شده فراتر رفته است، سریعا با سرویسکار کولر گازی خود تماس حاصل کرده و از او بخواهید برای رفع مشکل به منزل شما مراجعه کند در صورت عدم توجه به این افزایش مصرف باید منتظر بروز مشکلات بیشتری در کولر گازی خود باشید.

تمامی سیم ها و اتصال ها را چک کرده و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

با لمس کردن موتور های کولر گازی از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.

سوپاپ های کمپرسور را چک کنید؛ اگر سوپاپ ها خراب شده اند باید کمپرسور تعویض شود.

در صورتی که فیلتر های مربوط به کندانسور و تبخیرکننده ی اسپلیت کثیف هستند، آن ها را تعویض کنید.

شارژ گاز دستگاه را چک کنید چرا که کاهش میزان گاز مبرد میتواند باعث افزایش برق مصرفی کولر گازی شما شود..

سرویس کولر گازی هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی کرد! چرا؟اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد. در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار سرویس کولر گازی کافی است اما بهتر است که سرویس پنل داخلی کولر گازی به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی کولر گازی به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود.

6 نشانه که نشان می دهد باید کولر گازی خود را تعویض کنید :

اگر کولر گازی شما بیش از 10 سال قدیمی است و مکررا خراب می شود و نیاز به تعمیرات های گران قیمت دارد، تعویض آن بهترین گزینه است.
برچسب رتبه انرژی کولر گازی خود را بررسی کنید. اگر برچسب ستاره های بالایی دارد، بازده انرژی بالاتر است. اگر واحد فعلی شما بهینه انرژی نیست، به یک مدل بهتر و کم مصرف ارتقا دهید.
واحد شما مدام خراب می شود و نیاز به تعمیرات گران قیمت دارد.
تهویه مطبوع شما اتاق را به طور موثر خنک نمی کند.
واحد شما پر سر و صدا است.
می توانید نشت هایی را در اطراف واحد اسپلیت مشاهده کنید.

چرا شستن کولر گازی مهم است ؟

یکی از قاتلین خاموش کولر گازی گرد و غبار است ،اما این ذرات کوچکی میتواند کولر گازی را به کام مرگ بکشاند ؟
بله ، کولر گازی برای عملکرد صحیح نیاز به گردش هوا دارد ،کثیفی فیلتر های یونیت داخلی ،کمپرسور ،و حتی بردکولر گازی باعث خرابی زودرس کولر گازی شما عزیزان خواهد شد.
فیلتر ها در صورت کثیفی باعث ایجاد بیماری های مانند : بیماری آلرژی و تنگی تنفس خواهد شد .
فیلتر های کثیف کولر گازی باعث میشود هنگام عملکرد کولر گازی به دستگاه فشار زیادی وارد میکند و در بسیاری از موارد عامل سوختگی کمپرسور کولر گازی همین ذرات گرد و غبار است.
علاوه بر این کثیفی فیلتر ها باعث افزایش جریان برق مصرفی شما نیز خواهد شد.
در مقاله نکات مهم در کاهش مصرف برق کولر گازی به این نکته اشاره کردیم که یکی از روش های کاهش مصرف برق کولر گازی سرویس به موقع آن است.
یک نکته مهم در شست و شوی کولر گازی تمیز کردن برد و عاری بودن آن از ذرات گرد و غبار است چرا که گرد و غبار باعث سوختگی آی سی برنامه برد شما خواهد شد.

سرویس کولر گازی در محل:

سرویس کولر گازی نیازی به جابه جایی ندارد ،چرا که تمامی موارد سرویس در محل شما قابل اجراست ،تنها برای کولر گازی های پرتابل بدلیل حساس بودن بدنه و اجبار برای باز کردن بدنه دستگاه برای شارژ گاز پرتابل بهتر است برای سرویس به کارگاه منتقل شود و در همان روز برای مشتریان عزیز بازگردانده میشوند.
تنها موردی که در سرویس کولر گازی فقط برای مشتریان عزیز اجرا میشود و تهران سرویس آنلاین را از سایرین متفاوت میکند این است که بدنه کولر گازی بعد از چند سال دچار تغییر رنگ شده و دیگر آن سفیدی و شفافیت سابق را ندارد در این جا سرویسکاران تهران سرویس آنلاین اقدام به رنگ کردن یونیت داخلی شما خواهند کرد و ظاهر کولر گازی شما را به بهترین شکل ممکن تبدیل میکنند.

در سرویس اسپیلت سرویسکار چه اقداماتی انجام میدهد ؟

درسرویس اسپلیت و انواع کولر گازی توسط کارشناسان تهران سرویس آنلاین در قدم اول
تمامی قطعات کولر گازی را شستشو داده و از سلامت و نحوه ی عملکرد آنها مطمئن خواهد شد. در این قدم تمیز کردن و شست و شوی موتور کولر گازی ،کندانسور ، یونیت داخلی و تمیز کردن فن داخلی و خارجی اسپلیت تنها بخشی از اقدامات سرویسکار کولر گازی است.
در قدم بعدی و انجام خدمات تخصصی تر شارژ گاز کولر گازی ، چک کردن نشتی لوله ها ،بررسی روغن کمپرسور کولر باید با دقت انجام شود.
سرویس کولر گازی به جهت افزایش طول عمر مفید دستگاه، بالا بردن بازدهی و راندمان سیستم و کاهش مصرف برق بسیار موثر خواهد بود.

سرویس اسپلیت و کولر گازی در شمال تهران :

تهران سرویس آنلاین به منظور بالا بردن سرعت خدمات دهی در پایتخت و افزایش رفاه مشتریان در فصول گرم سال با تاسیس شعبه ی شمال شهر تهران با شماره تماس 22669196 امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.شعبه ی شمال شهر تنها به صورت آنلاین بوده و امکان خدمات حضوری در این شعبه فراهم نیست.
دوستان عزیز ساکن شمال شهر تهران میتوانند همه روزه از ساعت 9 الی 21 برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.این شعبه بدون تعطیلی حتی در روزهای جمعه نیز در حال ارائه فعالیت میباشد.

سرویس اسپلیت و کولر گازی در غرب تهران:

هموطنان عزیز ساکن مناطق شمال غربی و غرب تهران میتوانند جهت ثبت درخواست خدمات خود از طریق شماره تماس 44284743 و یا چت آنلاین سایت اقدام نمایند.خدمات سرویس کولر گازی و انواع برند اسپیلت در این شعبه به صورت آنلاین در 7 روز هفته از ساعت 9 الی 21 در حال ارائه به مشتریان عزیز میباشد.
از زمان ثبت درخواست شما تا حضور تکنسین تنها 1 ساعت به طول خواهد انجامید.
در روزهای پایانی هفته به دلیل افزایش درخواست خدمات سرویس اسپلیت بهتر است، از روزها قبل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

سرویس اسپلیت و کولر گازی در شرق تهران :

مشتریان عزیز ساکن شرق تهران میتوانند جهت ثبت درخواست سرویس اسپیلت خود با شماره تماس 77241505 تماس گرفته و یا از طریق چت آنلاین اقدام نمایند.پش از ثبت سفارش شما عزیزان تکنسین در کمتر از 1 ساعت در محل مورد نظر حاضر بوده و اقدام به رفع مشکلات کولر گازی شما عزیزان مینماید.
شعبه شرق تهران با پوشش کامل مناطق شرقی ، شمال شرقی و جنوب شرق تهران برای آسایش و رفاه مشتریان عزیز در حال کوشش هستند.

سرویس اسپلیت و کولر گازی در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر کولر گازی مشتریان عزیز مینمایند. ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تلفن شعبه مرکزی 66593368 بوده و شما عزیزان میتوانید در تمام ساعات شبانه روز اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.

سرویس اسپلیت و کولر گازی در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795334 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب کولر گازی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.شعبه جنوب تهران به صورت حضوری پذیرای مشتریان عزیزی که قصد دارند ، قطعات مورد نیاز خود را خریداری نمایند و یا مکان مناسب برای انجام تعمیرات در منزل آنها وجود ندارد میتوانند با هماهنگی قبل از ورود وقت خود را رزرو کرده و از خدمات ما بهرمند شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید