اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211297823425359
در دسترس نیست

مدل جدید هوش مصنوعی OpenAi با نام Sora

کد: 140211297823425359

، (اخبار رسمی): هوش مصنوعی مولد جدید کمپانی OpenAi با نام Sora معرفی شد. با استفاده از آن می توانید ویدیو های خلاقانه تولید کنید.

مدل جدید هوش مصنوعی OpenAi با نام Sora
مدل جدید هوش مصنوعی OpenAi با نام Sora

مدل جدید هوش مصنوعی سورا، محصول است از کمپانی OpenAI که انقلابی در دنیای کارهای  خلاقانه ایجاد کرده است. این مدل پیشرفته قادر است متن ورودی توسط کاربر را به ویدیو تبدیل کند و دریچه‌ای جدید به سوی خلق محتوای بصری گشوده است.

قابلیت‌های شگفت‌انگیز سورا:
این هوش مصنوعی می‌تواند با دریافت متن از کاربر، ویدیوهایی با جزئیات زیاد و خیره‌کننده با  وضوح 1080p تولید کند. ویدیوهای تولیدی می‌توانند شامل شخصیت‌ها، حرکات، محیط‌ها و جلوه‌های بصری متنوع باشند.
سورا به واسطه درک عمیقی که از زبان و گویش انسان دارد، می‌تواند ظرافت‌های متن را درک کند و ویدیوهایی متناسب با لحن، احساس و منظور و هدف متن تولید کند.
Sora محدود به قالب‌های پیش‌فرضی نیست و قادر است ویدیوهایی خلاقانه و منحصر به فرد خلق کند. این هوش مصنوعی می تواند به شبیه‌سازی جهان‌های دیجیتالی، ساخت بازی‌های ویدیویی و خلق انیمیشن‌های جذاب کمک کند.
محصول جدید OpenAi کاربردهای فراوانی در زمینه‌های مختلف از جمله تبلیغات، فیلم‌سازی، آموزش، بازی‌های ویدیویی، انیمیشن و طراحی گرافیک دارد.

مزایای استفاده از سورا:
صرفه‌جویی در زمان و هزینه: سورا می‌تواند فرآیند تولید محتوای بصری و دیجیتالی را به طور چشمگیری سرعت بخشد و در هزینه‌های تولید محتوا صرفه‌جویی قابل توجه بکند.
افزایش خلاقیت: این هوش مصنوعی با ارائه ابزارهای خلاقانه، به کاربران کمک می‌کند تا ایده‌های خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.
دسترسی آسان: سورا به صورت آنلاین در دسترس همه ی کاربران خواهد بود (در حال حاضر تعداد اندکی می توانند از آن استفاده کنند) و هر کسی می‌تواند با استفاده از آن، ویدیوهای منحصر به فردی برای خود تولید کند.

هوش مصنوعی سورا و به طور کلی مدل های هوش مصنوعی مولد در حال حاضر در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارند، ولی پتانسیل بسیار عظیمی برای تغییر نحوه تولید محتوای دیجیتالی در آینده در پی دارند. در آینده نه چندان دور، می‌توان از سورا برای تولید فیلم‌های سینمایی بلند، انیمیشن‌های پیچیده و بازی‌های ویدیویی باکیفیت استفاده کرد و کمک گرفت.

Sora دریچه‌ای نو و روشی جدید به سوی دنیای خلاقیت است. این ابزار قدرتمند به افراد با سطوح مختلف مهارت و تخصص، امکان می‌دهد تا ایده‌های خود را به ویدیوهای جذاب و بی بدیل تبدیل کنند.

منبع: هوش مصنوعی تولید کننده ویدیو به نام Sora معرفی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]