اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211307826025389
در دسترس نیست

در کشور ما رسم کمک به خیریه و نیازمندان و دادرسی یکی از زیباترین رسوم است.

کمک به خیریه با خرید و ارسال سبد کالا

کد: 140211307826025389

، تهران , (اخبار رسمی): در کشور ما رسم کمک به خیریه و نیازمندان و دادرسی یکی از زیباترین رسوم بوده که از گذشته تا به امروز وجود داشته است. در حال حاضر میتوان با تهیه و جمع آوری انواع سبد کالای نیکوکاری، به افراد نیازمند کمک کرد.

کمک به خیریه با خرید و ارسال سبد کالا
پک اقتصادی مهام

شما عزیزان میتوانید برای خرید سبد کالای افراد نیازمند از طریق فروشگاه ما اقدام نمایید. ابتدا باید بر حسب نیاز ، سبد کالایی خود را انتخاب کرده و تعداد ان برای خرید را مشخص نمایید.

کمک به خیریه با خرید و ارسال سبد کالا

در کشور ما رسم کمک به خیریه و نیازمندان و دادرسی یکی از زیباترین رسوم بوده که از گذشته تا به امروز وجود داشته است. در حال حاضر میتوان با تهیه و جمع آوری انواع سبد کالای نیکوکاری، به افراد نیازمند کمک کرد. شرکت مهام با توجه به این مورد و به منظور همراهی در این امر خیر ، پکیج های خود را با همکاری شما عزیزان به دست افراد نیازمند میرساند.

شما میتوانید به هر اندازه که میخواهید سبد کالای با ارزش و مصرفی تهیه نمایید و در اسرع وقت به خیریه های مد نظر خود ارسال کنید. ما خود را موظف میدانیم که در این ماموریت خداپسندانه در خدمت خیرین باشیم و با دقت تمام این امر را اجرا نماییم.

سبدی از نیکوکاری، گامی در جهت جامعه‌ای زیبا تر

در دنیای پرهیاهوی امروز، دغدغه‌های زندگی گاه مجال توجه به نیازهای همنوعانمان را از ما می‌گیرد. در این میان، هستند انسان‌هایی که با قلبی سرشار از عشق و دلسوزی، برای یاری رساندن به نیازمندان پیش‌قدم می‌شوند.

طرح نوآورانه “سبد نیکوکاری یا همان بسته های کمکی، کمک به خیریه” فرصتی برای یاری رساندن به نیازمندان در کنار خریدهای روزمره است. این طرح با ایجاد پلی بین خریداران و خیریه‌ها، به توزیع عادلانه کمک‌ها و یاری رساندن به نیازمندان واقعی کمک می‌کند.

کمک به خیریه چگونه به نیازمندان کمک میکند ؟

هر زمان که تصمیم بگیرید میتوانید براحتی درخواست خود را برای یاری رساندن به همنوعان و خیریه ها با هر تعداد و هر گونه مواد مصرفی و غذایی ثبت نمایید. تصور کنید در حال جستجو در سایت های خیریه هستید که چشمتان به سبد کالای نیکوکاری میخورد و تصمیم میگیرید شما هم سهمی در شادی خانواده های نیازمند داشته باشید، میتوانید به راحتی هر سبدکالایی را که میخواهید انتخاب کنید.

هر سبد، شامل اقلام ضروری و مورد نیاز یک خانواده نیازمند است.

شما می‌توانید با خرید و اهدای این سبدهای کالا، در تامین نیازهای اولیه یک خانواده و لبخند به لبان آنها نقش ‌آفرینی کنید.

مزایای بسته های کمکی به نیازمندان:

سادگی و سهولت در انتخاب: کمک به نیازمندان به سادگی خرید یک سبد از مواد غذایی است. نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی نیست.فقط کافیست سفارش خود را در هر تعداد و به هر خیریه ای که میخواهید ثبت کنید.

تاثیرگذاری مستقیم: با اهدای هر سبد، شما در تامین نیازهای اولیه یک خانواده و بهبود کیفیت زندگی آنها نقش مستقیم خواهید داشت.

احساس رضایت و آرامش: کمک به همنوعان و یاری رساندن به نیازمندان، حس رضایت و آرامشی وصف ناپذیر را به ارمغان می‌آورد.

ایجاد حس همبستگی: سبد نیکوکاری یا همان بسته های کمکی به نیازمندان، فرصتی برای ایجاد حس همبستگی و تعاون در جامعه است. با اهدای این سبد کالا به نیازمندان، به همنوعان خود نشان می‌دهیم که در غم و شادی آنها شریک هستیم.

تنوع در سبدهای نیکوکاری: می‌توان سبدهای نیکوکاری با اقلام و قیمت‌های مختلف را انتخاب نمایید و خریداری و سفارش دهید.

سهولت در پیگیری کالای خریداری شده

چگونه در طرح کمک به خیریه مشارکت کنیم:

خرید و سفارش سبد کالای کمک به خیریه: می‌توانید در هنگام خرید سبد های کالا از سایت ما، یک یا چندین سبد نیکوکاری نیز برای نیازمندان تهیه کنید.

اهدا به خیریه‌های مجری طرح: می‌توانید با اهدای کمک‌های نقدی به خیریه‌های مجری طرح سبد نیکوکاری، در تامین اقلام مورد نیاز این سبدها مشارکت کنید.

تبلیغ و ترویج طرح: با اطلاع‌رسانی و تشویق دوستان و آشنایان خود به مشارکت در این طرح، می‌توانید در یاری رساندن به نیازمندان سهیم باشید.

بیایید با هم، سبدهای نیکوکاری را پر کنیم و لبخندی از امید را به لبان نیازمندان هدیه دهیم.

به امید روزی که هیچ سبدی خالی نماند و هیچ نیازی بی پاسخ نماند.

سیستم توزیع سبد کالا بین نیازمندان چگونه است؟

سیستم توزیع سبد کالای خیریه ها بسیار ساده میباشد. شما در هنگام خرید سبد کالا میتوانید گزینه ارسال به خیریه را انتخاب کرده و سپس یکی از خیریه های در حال همکاری با شرکت مهام را انتخاب کنید. بسته های خریداری شده بصورت مستقیم به خیریه انتخاب شده ارسال میشود، از این رو امید است با یاری خداوند متعال و حمایت‌های شما خیرین سخاوتمند همواره جهت رفع مشکلات و سختی خانواده های نیازمند، گامی برداریم و بتوانیم در به شما در این امر خیر کمک کنیم.

نحوه خرید و اهدا سبد کالا به افراد نیازمند

شما عزیزان میتوانید برای خرید سبد کالای افراد نیازمند از طریق فروشگاه ما اقدام نمایید. ابتدا باید بر حسب نیاز ، سبد کالایی خود را انتخاب کرده و تعداد ان برای خرید را مشخص نمایید. در مرحله بعد باید فرآیند پرداخت را تکمیل کرده و بعد از ان گزینه ارسال به خیریه را انتخاب نمایید. در این مرحله است که میتوانید از لیست خیریه های تحت قرارداد ، یکی را انتخاب کرده و سبد کمکی خود را به آن خیریه ارسال کنید.

افرادی که میخواهند سبد کالا را برای افراد نیازمند تهیه کنند باید بدانند که چه مراحلی طی میشود تا سبد کالا به دست افراد نیازمند برسد. شرکت مهام در حال حاضر قرارداد همکاری با چند شرکت خیریه را دارد. شما عزیزان میتوانید پس از تکمیل فرآیند خرید ، گزینه ارسال به خیریه ها را انتخاب کرده و خیریه مد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.

سبد کالا پس از پردازش  و آماده سازی به خیریه مدنظر ارسال شده و پس از آن مسئولین و مددجویان این پکیج های کمکی را به افراد نیازمند اهدا میکنند. شما عزیزان میتوانید با پیگیری از طریق سازمان های خیریه ، این فرآیند را بطور کامل رصد و بررسی کنید تا صحت ان مطمئن شوید.

همچنین میتوانید فرآیند ثبت سفارش خود را بصورت تلفنی نیز انجام بدهید. به این منظور باید با کارشناسان فروش شرکت مهام در ارتباط بوده و پکیج کالای خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم ، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سبد کالا نیازمندان شامل چه اقلامی می شود؟

پکیج کالای خیریه ها دارای تمامی اقلام ضروری برای زندگی افراد نیازمند میباشد. در این سبد کالا برنج ، روغن ، شکر ، قند ، چای ، سویا ، ماکارونی ، پنیر و دیگر اقلام خوراکی قرار دارد. همچنین اقلام بهداشتی همچون صابون ، شامپو ، مسواک و …. نیز در پکیج های ما قرار دارند.

شرکت مهام بطور کلی سه پکیج برنزی، پک کالای نقره ای و پک کالای طلایی را برای خرید شما عزیزان ارائه میدهد. هر کدام از این پکیج ها دارای اقلام متفاوتی بوده و با خرید پکیج طلایی میتوان کامل ترین لیست را برای افراد نیازمند تهیه کرد. لازم به ذکر است که تمامی پکیج ها دارای قیمت تخفیفی بوده تا ما هم در این امر خیر سهیم باشیم.

اطمینان از کمک رسانی

این حق طبیعی شماست که به عنوان یک خیر اطلاع داشته باشید که حمایت هایتان چگونه و کجا هزینه خواهند شد. در طول این مدت توانستیم به لطف خداوند و حمایت خیرین و حامیان عزیز در راستای بهبود کیفیت زندگی نیازمندان واقعی گام های موثری برداریم و به سمت توانمندسازی این عزیزان حرکت کنیم.

از این رو وظیفه خود می‌دانیم که گزارش پیشرفت ارسال پکیج ها به خیریه ها را در به اطلاع شما مردم شریف برسانیم. با گزارشات دقیق و پیگیری ها این اطمینان به شما عزیزان داده خواهد شد که تمامی حمایت‌های شما صرف امور خیر و در راستای توانمندسازی خانواده‌های بی بضاعت در کمک به خیریه ها است.

همراه ما باشید در این طرح نیکوکارانه تا با هم، دنیایی بهتر بسازیم.

یکی از اهداف مهم شرکت مهام ، کمک به تحت پوشش قرار دادن خانوارهای نیازمند و تامین امنیت غذایی اعضای این خانواده‌ها است. چرا که این امنیت غذایی تضمینی در حفظ سلامت جسمی اعضای خانواده می‌باشد.

مجموعه کشت وصنعت مهام آفاق با هدف یاری رساندن به محرومان میتواند بعنوان پلی مطمئن به شما عزیزان در خرید و بسته بندی و ارسال انواع سبدهای کالا برای اشخاص یا کمک به خیریه ها کمک نماید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09199004941 حاصل نمایید و یا از سایت مهام بازدید نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهام

این شرکت سالها در زمینه توزیع اجناس و اقلام غذاییو محصولات مورد نیاز ارگان ها و مجموعه های مختلف برای کارمندان و کارگران فعالیت داشته است. خدمات و محصولات ارائه شده توسط شرکت مهام کشت و صنعت آفاق : فروش عمده محصولات تهیه و فروش پکیج های سازمانی تهیه و فروش پکیج کارمندی تهیه و فروش پکیج برای سازمان های خیریه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی