اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211307826323760
در دسترس نیست

بهترین مرکز خرید اصفهان کدام است؟

کد: 140211307826323760

، (اخبار رسمی): معرفی بهترین و بزرگترین مرکز خرید شهر اصفهان. امکانات و ویژگی های سیتی سنتر اصفهان

بهترین مرکز خرید اصفهان کدام است؟
سیتی سنتر اصفهان

اصفهان با داشتن بیش از 2 میلیون نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت ایران است به واسطه این جمعیت زیاد تعداد مراکز خرید در اصفهان زیاد است از مراکز خرید معروف اصفهان می توان به مجتمع پارک، پاساژ انقلاب، مرکز خرید سیتی سنتر، پاساژ پارسیان، خیابان نظر، خیابان خاقانی و فدک مال اشاره کرد. هر یک از این مراکز خرید به واسطه موقعیت جغرافیایی و قدمتی که دارند از ویژگیهای خاصی بهره میرند.

بش شک بزرگترین و معروف مرکز خرید و تجاری اصفهان مجموعه سیتی سنتر است که یک مرکز تجاری، تفریحی، فرهنگی، اداری و گردشگری است که در سمت جنوب اصفهان واقع شده است. مرکز خرید مجموعه سیتی سنتر دارای 3 طبقه و بیش از 700 واحد تجاری می باشد که در این قسمت انواع فروشگاه های مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، مواد غذایی مشغول به فعالیت هستند. سیتی سنتر اصفهان پارکینگ رایگان مسقفی با گنجایش بیش از 5000 خودرو را برای رفاه حال مشتریان خود تدارک دیده است. این مرکز خرید امکانات رفاهی خوبی در خود جای داده که به عنوان نمونه می توان به درمانگاه سرپایی، فوت کورت و مجموعه رستوران ها، شعب بانک های مختلف، هایپر استار، پله و رمپ برقی و تعداد زیادی آسانسور نام برد. تقریبا تمام برندهای مطرح فعال در بازار کشور شعبه ای در مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان داردند و این خود گواه اعتبار و اصالت این مجتمع تجاری می باشد. 

تخفیف و حراج های مرکز خرید سیتی سنتر 

یکی از فعالیت های متمایز سیتی سنتر اصفهان برگزاری جشنواره های فروش ویژه یا حراجی های مختلف است که با همکاری مغازه ها وفروشگاه های فعال در آن در مناسبت های خاص برگزار می شود. این تخفیف ها و فروش فوق العاده ها فرصت بسیار مناسبی برای شهروندان اصفهانی فراهم می آورد تا بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب خریداری کنند. میتوان گفت تقریبا هر اصفهانی که قصد خرید داشته باشد قطعا یکی از مکان هایی که برای بررسی و مشاهده در نظر میگیرد مجموعه سیتی سنتر خواهد بود.

در سیتی سنتر اصفهان که با نام قلب شهر هم شناخته میشود به جز مرکز خرید یک برج اداری و یک هتل هم در حال ساخت است. از دیگر امکانات این مجموعه بزرگ می توان به سینما، سالن همایش، شهربازی سرپوشیده، باشگاه ورزشی، خانه نوآوری نام برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف