اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212037830225407
در دسترس نیست

گلدیکا بازار فروش و خرید طلای آب شده را دگرگون کرد

کد: 140212037830225407

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت رسمی گلدیکا ، پلتفرم فروش و خرید طلای آب شده آنلاین است که این امکان را برای تمامی کاربران ایرانی فراهم نموده است تا با هر مبلغی در بازار طلای آب شده که بازاری بدون اجرت و مالیات است سرمایه گذاری کرده و در صورت نیاز می توانند آن را تحویل بگیرند.

گلدیکا بازار فروش و خرید طلای آب شده را دگرگون کرد
گلدیکا بازار فروش و خرید طلای آب شده را دگرگون کرد

علاوه ‌بر استفاده از طلا به‌عنوان زیورآلات، بسیاری از افراد این فلز گران‌بها را برای سرمایه‌گذاری خریداری و نگه‌داری می‌کنند. امروزه با افزایش تورم در اقتصاد کشور بسیاری از افراد به‌دنبال یک راه پربازده برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول خود هستند. خرید طلا به‌عنوان یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری و عقب نماندن از تورم به‌حساب می‌آید. بااین‌حال افراد با خرید و فروش طلای آب شده آنلاین از سامانه رسمی و قانونی گلدیکا به‌جای طلاهای اجرت‌دار یا بدون اجرت از بازارهای سنتی، می‌توانند سود بیشتری از سرمایه‌گذاری خود دریافت کنند. 

طلای آب‌شده چیست؟

به‌طور معمول طلاهای دست دوم، شکسته و حتی شمش‌های طلا به‌منظور واردشدن در چرخه تولید و استفاده مجدد ذوب می‌شوند و خریدوفروش خواهند شد. غالبا طلای آب‌شده به شکل‌های مکعب‌مستطیل و مفتول آماده و در بازار خریدوفروش می‌شوند.
افرادی‌که در زمینه ساخت جواهرات فعالیت می‌کنند، بیشتر متقاضی خریدن اشکال مکعبی طلای آب‌شده هستند، اما سیم‌های مفتول طلای آب‌شده بیشتر توسط فعالان حوزه‌های صنعتی خریدوفروش می‌شوند. علاوه‌بر این موارد، بسیاری از مردم عادی به‌منظور سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول خود، تمایل دارند اشکال مختلف طلای آب‌شده را بخرند. 
برخی از فروشندگان طلا در بازارهای سنتی نیز خرید و فروش طلای آب شده را بدون اجرت و با دریافت مبلغ جزیی بابت مالیات و سود خود انجام می‌دهند. تفاوت خرید طلای دست دوم از بازارهای سنتی با خرید طلای آب شده از سایت های معتبر در این است که مشتریان در چنین معاملاتی باید مبالغ زیادی را برای سرمایه‌گذاری در اختیار داشته باشند.
درحالی‌که مشتریان می‌توانند با ورود به سایت بازار طلای آب‌شده روزانه از 100 هزار تومان تا 100 میلیون تومان خرید داشته باشند.

دلایل جذابیت بازار طلای آب شده

امروزه افراد زیادی سعی می‌کنند با ورود به بازار طلای آب‌شده سرمایه نقد خود را به طلا تبدیل سازند. دلایل متفاوتی برای خرید و فروش طلای آب شده آنلاین و جذابیت این بازار وجود دارد که این دلایل شامل موارد زیر می‌شوند:

عدم نیاز به پرداخت مالیات و کارمزد

افرادی‌که تمایل به خرید طلا دارند، درصورت مراجعه به بازارهای سنتی برای خرید طلای دست دوم باید مبلغی را به‌عنوان سود فروشنده و مالیات بپردازند. درصورتی‌که افراد خرید طلای نو را سرمایه‌گذاری درنظر بگیرند، علاوه‌بر سود فروشنده و مالیات، درصدی از پول خود را باید بابت اجرت بپردازند.
درحالی‌که با خرید طلای آب شده از بازارهای آنلاین همچون گلدیکا نیاز نیست افراد بخشی از سرمایه خود را صرف کارمزدها، مالیات و روش‌های مختلف پرداخت سود به فروشنده کنند. از طرفی در بازارهای سنتی در هنگام خرید طلای دست دوم، مشتری به وجود ضامن و معرف مورد اعتماد فروشنده نیاز دارد، درحالی‌که خریدوفروش آنلاین طلای آب‌شده این چنین نیست.

امکان خرید طلای آب‌شده با کمترین سرمایه

کاربران از همه اقشار با هر سطحی از دارایی با ورود به سایت‌های معتبر و قانونی خریدوفروش طلای آب‌شده نظیر گلدیکا می‌توانند با حداقل سرمایه از 100 هزار تومان تا هر مقداری که مایل هستند و به قیمت منصفانه طلای آب‌شده بخرند. درحالی‌که در خرید طلای دست دوم از بازارهای سنتی طلا افراد به مبالغ بیشتری یعنی 50 میلیون و بیشتر نیاز دارند.

مشاهده سود و ضرر در لحظه در سایت‌های معتبر همچون گلدیکا با بهره‌گیری از فناوری‌ها و ابزارهای نوین، امکان پیش‌بینی نوسانات قیمت و قیمت‌گذاری لحظه‌ای طلا حتی در ایام تعطیلی بازار برای کاربران فراهم می‌شود. قبل از خرید طلا افراد می‌توانند با مشاهده نمودارهای موجود در سایت، از میزان سود و زیان در لحظه مطلع شوند و براساس آن معاملات خود را انجام دهند.
ارائه فاکتور معتبر و خرید با مجوز رسمی

یکی دیگر از دلایل محبوبیت سایت‌های خریدوفروش طلای آب‌شده همچون گلدیکا رسمی بودن و قانونی بودن آن‌ها به‌حساب می‌آید. این سامانه با تلاش فراوان موفق به دریافت مجوزهای لازم از اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا و سکه تهران، مجوز راه‌اندازی سامانه معاملات آنلاین طلای آب‌شده از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت شده است.

امکان دریافت طلا در زمان مورد نظر کاربران

کاربران پس از خرید طلا از این سامانه می‌توانند آن را به‌صورت آنلاین بفروشند یا در هر زمان که اراده کنند آن را تحویل بگیرند. در سامانه‌های معتبری همچون گلدیکا آزمایشگاه‌های عیارسنجی طلای آب‌شده و کد انگ وجود دارد. بنابراین مزیت خرید طلا از چنین سایت‌هایی علاوه‌بر صدور فاکتور شامل مواردی از قبیل تضمین اصالت طلا، تحویل فیزیکی طلا و تسویه ریالی سریع می‌شود.

عدم نیاز به دانش مالی افراد

برای سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای به دانش و تجربه کافی در آن زمینه نیاز دارند. به‌عنوان مثال فردی که تمایل دارد سرمایه خود را در خرید ملک صرف کند، باید اطلاعاتی از مشخصات ملک و منطقه آن کسب کند. بااین‌حال در سرمایه‌گذاری ازطریق خرید طلای آب شده از سامانه‌های معتبر همچون گلدیکا افراد به دانش تخصصی نیاز ندارد.

سهولت فروش و خرید طلای آب‌شده

افرادی‌که در زمینه‌هایی همچون سرمایه‌گذاری در ملک، خودرو، ارز و سایر موارد فعالیت می‌کنند، قطعا می‌دانند با وجود نوسانات قیمت‌ها و پیچیدگی موجود در معاملات، این روش‌های سرمایه‌گذاری پیچیدگی و دشواری خاص خود را دارند. در برخی مواقع معاملات در سایر روش‌های سرمایه‌گذاری چند روز یا حتی چند ماه طول می‌کشد. درحالی‌که سرمایه‌گذاری ازطریق خریدوفروش طلای آب‌شده برای کاربران بسیار راحت خواهد بود.

عدم استهلاک طلا

افرادی که در زمینه‌هایی همچون خرید ملک یا خودرو سرمایه‌گذاری می‌کنند، پس از مدتی به‌دلیل استهلاک این موارد، قیمت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. درحالی‌که با خرید طلای آب شده برای همیشه ارزش سرمایه نقدی افراد حفظ می‌شود و حتی روزبه‌روز ارزش آن افزایش می‌یابد. ازاین‌رو خریدوفروش طلای آب‌شده به‌عنوان یک مورد سرمایه‌گذاری با ارزش و ماندگار به‌حساب می‌آید.

انتقال آسان به نسل‌های بعد

افرادی که طلای آب‌شده را از سایت‌های معتبر همچون گلدیکا خریداری می‌کنند، می‌توانند این طلا را به‌عنوان یک هدیه ارزشمند به عزیزانشان هدیه دهند. طلاهای آب‌شده خریداری‌شده توسط کاربران هیچ‌گاه ازبین نمی‌روند و قابلیت انتقال از نسلی به نسل دیگر را دارند. از طرفی در این نقل و انتقالات ارزش طلاهای آب‌شده حفظ می‌شود.

جمع‌بندی

به‌دلیل وجود تورم و نوسانات اقتصادی، امروزه افراد زیادی به‌دنبال روش‌های سرمایه‌گذاری امن و کم ریسک هستند. خرید طلای آب شده روشی رایج برای تبدیل سرمایه نقد به طلا به‌حساب می‌آید. خرید طلا دست دوم از بازارهای سنتی چالش‌های زیادی به‌همراه دارد. امروزه افراد با مراجعه به سایت‌های معتبر خریدوفروش طلا مانند goldika.ir می‌توانند بسیار راحت با هر سرمایه‌ای که دارند و با فاکتور معتبر بخرند. در این روش چالش‌هایی همچون صرف وقت زیاد برای مراجعه حضوری و خطرات حمل و نگهداری طلا و دریافت طلای تقلبی برطرف می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گلدیکا

گلدیکا پلتفرم فروش و خرید طلای آب شده آنلاین است که بصورت شبانه روزی کاربران می توانند به خرید و فروش طلای آب شده بپردازند.

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس