اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212127842925462
در دسترس نیست

آیفون بخرم یا دوربین؟

کد: 140212127842925462

، (اخبار رسمی): اگر به عکاسی خیابانی و عکاسی از طبیعت و مکان‌های دیدنی علاقه‌مند هستید، احتمالا بین خرید دوربین یا آیفون مردد هستید. گوشی‌های آیفون دوربین‌های باکیفیت و قدرتمندی دارند. از طرف دیگر، قیمت دوربین‌های عکاسی پیشرفته بسیار بالا است و از نظر حرفه‌ای با گوشی‌های آیفون قابل مقایسه نیستند.

آیفون بخرم یا دوربین؟
آیفون بخرم یا دوربین؟
آیفون بخرم یا دوربین؟
آیفون بخرم یا دوربین؟
آیفون بخرم یا دوربین؟
آیفون بخرم یا دوربین؟

در این مقاله می‌خواهیم درباره خرید آیفون و دوربین صحبت کنیم و روش جدید خرید آیفون از دم قسط و دوربین عکاسی را معرفی کنیم.

برای تولید محتوا، آیفون بهتر است یا دوربین؟

اگر در زمینه تولید محتوای تصویری و ویدئویی فعالیت می‌کنید، خرید آیفون را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بسیاری از ولاگرها، بلاگر و ادمین‌های اینستاگرام با آیفون تولید محتوا می‌کنند. برای خرید آیفون بهتر است به کیفیت دوربین، حافظه داخلی و پردازنده موبایل توجه کنید. 

احتمالاً هدف شما از خرید آیفون استفاده از دوربین فوق‌العاده آن است. بنابراین، به دیافراگم دوربین، اندازه سنسور، پیکسل و فاصله کانونی توجه کنید. از طرف دیگر، شما برای تولید محتوا در فضای مجازی و فیلم گرفتن به فضای ذخیره‌سازی زیادی احتیاج دارید. پس حافظه داخلی گوشی آیفون شما باید بالا باشد. 

در نهایت، آخرین گزینه پردازنده قدرتمند است. هر چقدر پردازنده گوشی بهتر باشد، کیفیت تصویر و سرعت گوشی هم بهتر است. گوشی‌های آیفون با تراشه‌های هوشمند و جدیدی که دارند، از نظر پردازنده بهترین عملکرد را دارند. با توجه به این ویژگی‌ها، آیفون ۱۲ پرومکس و آیفون ۱۳ بهترین گوشی‌های آیفون برای تولید محتوا هستند. 

برای خرید این گوشی‌های آیفون می‌توانید از روش خرید آیفون از دم قسط استفاده کنید. با این روش دیگر لازم نیست نگران قیمت بالای گوشی‌های آیفون باشید. در ادامه، شرایط خرید آیفون از دم قسط را توضیح می‌دهیم.

شرایط خرید آیفون از دم قسط

برای خرید گوشی موبایل اپل می‌توانید از روش خرید آیفون از دم قسط استفاده کنید. با این روش لازم نیست برای خرید آیفون از دوستان و آشنا پول قرض کنید یا پولتان را پس‌انداز کنید، بلکه می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول، گوشی آیفون موردعلاقه‌تان را تهیه کنید. 

برای خرید آیفون از دم قسط کافیست در سایت‌های خرید قسطی ثبت‌نام کنید و اعتبار بگیرید. بعد با اعتبار دریافتی می‌توانید از بین گوشی‌های آیفون انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید بهترین گوشی آیفون را خریداری کنید، در بخش بعدی مشخصات گوشی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ را توضیح می‌دهیم.

خرید قسطی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳

گوشی‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ بهترین گوشی‌های آیفون هستند و دوربین فوق‌العاده‌ای دارند. اگر به عکاسی حرفه‌ای با گوشی موبایل و فیلم‌برداری علاقه دارید، این موبایل‌ها بهترین انتخاب هستند. 

موبایل‌های جدید شرکت اپل در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شوند و فضای ذخیره‌سازی آن‌ها ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت است. اگر می‌خواهید فضای ذخیره‌سازی گوشی شما زیاد باشد، می‌توانید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی را خریداری کنید. به‌علاوه، باتری‌های گوشی‌های آیفون همگی ظرفیت بالایی دارند و می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، چندین ساعت با آن‌ها کار کنید.

خرید اقساطی انواع دوربین

اگر تصمیم گرفتید به طور حرفه‌ای عکاسی و فیلم‌برداری کنید، بهتر است سراغ خرید اقساطی دوربین عکاسی بروید. انواع دوربین‌های عکاسی، دوربین کامپکت دیجیتال، دوربین دیجیتال SLR، دوربین‌های بدون آینه، دوربین‌های ۳۶۰ درجه، دوربین‌های چاپ فوری و دوربین‌های اکشن گزینه‌های پیش روی هستند. 

دوربین کامپکت دیجیتال برای کسانی مناسب است که به تازگی عکاسی را شروع کرده‌اند و قصد خرید یک دوربین کم‌جا و کوچک را دارند. این دوربین نیازی به لنز و فیلم‌های اضافی ندارد. عکاس‌ها و فیلم‌بردارهای حرفه‌ای از دوربین دیجیتال SLR استفاده می‌کنند. با خرید اقساطی دوربین SLR می‌توانید تصاویری با وضوح بالا تهیه کنید و فیلم‌های خیره‌کننده بگیرید. 

دوربین‌های بدون آینه هم نوعی از دوربین‌های عکاسی هستند که وزن کمی دارند. در این دوربین‌ها، می‌توانید از انواع لنزها استفاده کنید و تصاویر با کیفیت ثبت کنید. اگر به سفر و ورزش علاقه‌مند هستید، می‌توانید دوربین‌های اکشن بخرید. این دوربین‌ها ضدآب هستند و روی سطح‌های مختلف قرار می‌گیرند. دوربین‌های چاپ فوری هم قیمت مناسبی دارند و تصویر ثبت‌شده را بلافاصله چاپ می‌کنند. در ادامه، شرایط خرید اقساطی دوربین عکاسی را توضیح می‌دهیم.

شرایط خرید اقساطی دوربین عکاسی

برای خرید اقساطی دوربین عکاسی، باید در سایت‌های خرید قسطی کالاهای دیجیتال عضو شوید و اعتبار بگیرید. سایت‌های زیادی در زمینه فروش قسطی این وسایل فعالیت می‌کنند، بهتر است سراغ سایت‌های مطمئن بروید. 

کافی است در سایت‌های قسطی عضو می‌شوید و بعد مدارک بانکی و چک صیادی را در سایت بارگذاری می‌کنید. چک صیادی مدرک ضمانت شما است. در این مرحله، کارشناس‌های اعتبارسنجی، اعتبار بانکی شما بررسی می‌کنند. بعد از تایید اعتبار، می‌توانید خرید اقساطی دوربین عکاسی را شروع کنید. 

برای خرید قسطی دوربین عکاسی به نیازهای خودتان، ارگونومی دوربین، کیفیت تصویر و در دسترس بودن لنز دوربین توجه کنید. بعد از انتخاب دوربین، روی محصول کلیک کنید و وارد فروشگاه عرضه‌کننده دوربین شوید. در این مرحله، می‌توانید با وارد کردن اطلاعات و مشخصات خرید را کامل کنید و صاحب پیشرفته‌ترین دوربین عکاسی شوید. در ادامه، مشخصات یکی از بهترین بهترین دوربین‌های عکاسی را توضیح می‌دهیم.

 خرید اقساطی دوربین عکاسی کانن

یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی، دوربین کانن 5D Mark IV است. این دوربین بین علاقه‌مندان عکاسی و عکاس‌های حرفه‌ای طرفدار زیادی دارند. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوربین کانن مارک آی وی می‌توان به فیلم‌برداری با فرمت 4K، سیستم فوکوس خودکار ارتقا یافته، صفحه نمایش لمسی، مقاومت در برابر شرایط جوی و حسگری با رزولوشن بالا اشاره کرد. 

این مشخصات باعث شده است که دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV یک دوربین همه فن‌ حریف برای عکاسی باشد. در این دوربین، یک حسگر ۳۰.۴ مگاپیکسلی و یک پردازشگر +Digic6 کار گذاشته است. این فناوری‌ها کیفیت تصویر را تا حد زیادی ارتقا داده‌اند. 

در این دوربین پیشرفته، ۶۱ نقطه فوکوس با ۴۱ نقطه صلیبی وجود دارد. نقطه‌های فوکوس می‌توانند تا ۲۴ درصد در عرض تصویر را پوشش دهند. دوربین کانن 5D می‌تواند با فرمت 4K و تا ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند و ۳۰ عکس در ثانیه به شما خروجی بدهد. آخرین نکته اینکه قیمت دوربین کانن ۱۶۲ میلیون است. اگر می‌خواهید عکاسی را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید، می‌توانید این دوربین را به صورت قسطی تهیه کنید.

سوال‌های متداول

مدارک لازم برای خرید آیفون از دم قسط چیست؟

برای خرید قسطی گوشی آیفون به چک صیادی و مدارک شناسایی احتیاج دارید.

آیا برای خرید اقساطی دوربین عکاسی به ضامن احتیاج دارم؟

خیر، با استفاده از روش خرید قسطی دوربین عکاسی، لازم نیست ضامن داشته باشید.

بهترین مدل آیفون چیست؟

بهترین مدل گوشی‌های اپل موجود در بازار آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ هستند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی