اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212187851725448
در دسترس نیست

سئو یا گوگل ادوردز؟ کدام یک بهتر است؟

کد: 140212187851725448

، تهران , (اخبار رسمی): گوگل ادوردز بهتر است یا سئو سایت؟ در تبلیغات گوگل شما با پرداخت هزینه در نتایج برتر قرار میکیرید و به ازای هر کلیک از حساب شما کم میشود. در سئو شما اقدامات و ترفندهایی برای رسیدن یک سایت به نتایج برتر بر روی آن انجام میدهید.

سئو یا گوگل ادوردز؟ کدام یک بهتر است؟
سئو یا گوگل ادوردز؟ کدام یک بهتر است؟

سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل ادوردز؟ سئو برای رسیدن به نتیجه زمان و صبر بیشتری نیاز دارد ولی در تبلیغات گوگل با شارژ کردن حساب کاربری در نتایج ظاهر میشوید و به اجزای هر کلیک از موجودی شما کم میشود

اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم تبلیغات گوگل بهتر است یا سئو؟ باید بگوییم که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و شما هستید که باید با توجه به برنامه ریزی و استراتژی کاری خود یکی یا هر دو را انتخاب کنید. بنابراین ما به مقایسه مزایا و معایب هر یک از این روش ها ادامه می دهیم و شما با دانش بیشتر می توانید بهتر تصمیم بگیرید که سئو یا تبلیغات گوگل بهتر است.

1- اجرای سئو در دراز مدت رایگان و ارزانتر است

شاید الان برای شما گیج کننده باشد و با خود بگویید که مگر سئوی رایگان هم داریم! همانطور که در تبلیغات گوگل ادوردز گفتیم برای دیده شدن در نتایج برتر باید به ازای هر کلیک به گوگل پول پرداخت کنید و بسته به سختی کلمه کلیدی هزینه شما متفاوت خواهد بود.

اما اگر سئو سایت را انجام داده باشید و بهترین نتایج را به صورت ارگانیک به دست آورید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای هر کلیک ندارید و تمامی کاربرانی که وارد سایت می شوند رایگان خواهند بود. اما باز هم، برای گرفتن بهترین نتیجه، باید برای تولید محتوا و سئو هزینه پرداخت کنید تا به آن مرحله برسید. اما در کل، در دراز مدت، هزینه سئو در مقایسه با گوگل ادز بسیار ناچیز است. پس نتیجه می گیریم که سئو برای کسب و کارهایی که برنامه های بلند مدت دارند و می خواهند چند ماه سرمایه گذاری کنند و سپس درآمد کسب کنند مناسب است. اما برای کسب و کارهایی که می خواهند سریع به درآمد برسند و زمان زیادی برای سئو سایت خود ندارند، تبلیغات گزینه خوبی است به شرطی که هزینه های تبلیغات را داشته باشند.

2- سئو به زمان بیشتری نیاز دارد.

یکی از مهم ترین تفاوت های سئو و تبلیغات گوگل پس از هزینه، بدون شک زمان است. سئو وب سایت زمان می برد و به صبر بیشتری نیاز دارد. با توجه به سطح رقابت در هر حوزه و سختی کلمات کلیدی، می توان گفت زمان رسیدن به نتیجه برای هر حوزه متفاوت خواهد بود. به طور کلی، اگر تمام نکات و فاکتورهای گوگل به درستی پیاده سازی شوند، معمولا 6 تا 18 ماه طول می کشد تا سئوی سایت به بهترین نتیجه برسد. اما اگر بعد از چند ماه کار به رتبه های اول برسد، موقعیت و ترافیک سایت ثابت می شود و به راحتی جایگاه خود را از دست نمی دهد که این یکی از مزیت های بزرگ سئو است.

از طرفی تبلیغات گوگل زمانبر نیست و تنها با بارگذاری حساب کاربری و انتخاب کلمات کلیدی هدف خود می توانید در عرض چند دقیقه در نتایج برتر گوگل قرار بگیرید.

3- کلمات هدف

در تبلیغات گوگل ادوردز می توانید با در نظر گرفتن بودجه خاصی برای هر کدام، کلمات کلیدی خود را مشخص و هدف قرار دهید و در نتایج برتر گوگل دیده شوید. اما در مورد سئو اینطور نیست و برای هر یک از کلمات کلیدی که در نظر دارید، باید تلاش کنید و هزینه آنها را جداگانه پرداخت کنید.

4- قابلیت تبلیغات بیشتر گوگل ادوردز

بیایید این موضوع را با یک مثال ساده توضیح دهیم.

هنگامی که کاربران کلمه کلیدی مد نظر خود را جستجو می کنند، به عنوان مثال (خرید گوشی سامسونگ A75)، 10 سایت در هر صفحه از نتایج گوگل مشاهده می شود. 4 نتیجه مربوط به وب سایت هایی است که از تبلیغات گوگل استفاده می کنند و 6 نتیجه مربوط به سایت هایی است که به صورت ارگانیک و با سئو بهترین نتایج را به دست آورده اند. در نتایج ارگانیک (SEO) عنوان، توضیحات و برخی از کدهای طرحواره نمایش داده می شود، از سوی دیگر در نتایج تبلیغات ادوردز علاوه بر عناصر ذکر شده، شماره تماس، آدرس، مکان، لینک های مطالبه شده و مطالبه نشده نمایش داده می شود. صفحات نمایش داده می شود که یکی از مزایای گوگل ادز است.

نتیجه:

در این مقاله توضیح دادیم که سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل؟ در مورد مزایا و معایب هر کدام بحث کرده ایم و به آن اشاره کرده ایم، اگر این مقاله را تا انتها خوانده اید و می خواهید به جواب قطعی برسید پیشنهاد سئو سایت سئو موشک یا تبلیغات گوگل کدام بهتر است؟ باید بگوییم که اگر می خواهید سرمایه گذاری بلندمدتی داشته باشید و به درآمد بلندمدت برسید سئو یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که ماندگاری بالایی دارد و بیشتر از هزینه ای که می کنید درآمد کسب خواهید کرد.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریعتر به نتایج برتر گوگل دست پیدا کنید و درآمد بیشتری کسب کنید، تبلیغات گوگل ادوردز گزینه خوبی است. اما توصیه حرفه ای و نهایی سئو موشک به چنین افرادی این است که شما می توانید علاوه بر تبلیغات گوگل روی سئو سایت خود نیز کار کنید و جدا از کسب درآمد سریع از طریق تبلیغات، پس از مدتی به صورت ارگانیک به نتایج برتر گوگل خواهید رسید و می توانید تبلیغات ادز خود را کاهش دهید.

منبع: واضح

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تبلیغات کسب و کارهای محلی سئو موسک

تبلیغات دیجیتال و کسب و کارهای اینترنتی اخبار کامل انواع مشاغل اینترنتی و درآمد آنلاین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]