اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212227858416118
در دسترس نیست

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران

کد: 140212227858416118

، (اخبار رسمی): تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران با ضمانت 6 ماه - ارائه خدمات تعمیرات و سرویس سخچال فریزر هیمالیا در سراسر پایتخت اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت با داشتن 5 شعبه فعال در سراسر تهران 02166593368-02122669196-02144284743-02155795334-02177241505

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران
تعمیر یخچال هیمالیا

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران با ضمانت 6 ماه - ارائه خدمات تعمیرات و سرویس سخچال فریزر هیمالیا در سراسر پایتخت اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت با داشتن 5 شعبه فعال در سراسر تهران

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا (  Himalaya refrigerator repair ) هیمالیا در نزدیکی شهر کرج در محدود یکی از شهرهای صنعتی شرکت هیمالیا در حال فعالیت و تولید محصولات خود است. از جمله محصولات خوب این برند ایرانی میتوان به تولید انواع مدل یخچالهای تک درب ، دوقلو …اشاره کرد.با وجود تحریم ها و استقبال مردم از خرید کالای داخلی هیمالیا با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود توانسته سهم خوبی از بازار فروش یخچال فریزرهای ایرانی را بدست آورد.
اگر شما هم از برند هیمالیا استفاده میکنید دیگر نگران خدمات پس از فروش آن نباشید.تهران سرویس آنلاین بیش از پیش در حال ارائه خدمات محصولات داخلی است.نصب ، سرویس و تعمیرات یخچال هیمالیا از جمله خدمات ما در سراسر تهران است.
برای دریافت خدمات مجموعه ما تنها کافیست با یکی از شعب تماس حاصل کرده و با ثبت مشخصات خود منتظر حضور کارشناسان ما باشید.
ما در این مقاله به عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر هیمالیا پرداخته ایم و سعی کردیم به شما عزیزان آموزش دهیم تا در صورت بروز مشکل در یخچال فریزر خود چه اقداماتی باید انجام دهید.

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران :

مجموعه تهران سرویس آنلاین حدود ۱۰ سال است که در زمینه تعمیر یخچال هیمالیا فعالیت داشته و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را بدست آورد.
تعمیر یخچال ممکن است بسته به نوع مشکلات و مدل یخچال، به چالشی پیچیده یا ساده تبدیل شود. در هر صورت، اگر نمی‌توانید مشکل یخچال خود را حل کنید یا به دلیل نداشتن تخصص کافی در این زمینه نمی‌توانید خودتان دخالت کنید، بهتر است با یک شرکت معتبر جهت تعمیرات یخچال فریزر خود همکاری نمایید.
فرقی نمیکند ،در کدام منطقه از تهران نیازمند یک تکنسین با مهارت برای تعمیر یخچال فریزر خود هستید،تنها کافیست با تماس با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین درخواست تکنسین خود را ثبت نمایید.
تعمیرکار یخچال ما در کمتر از ۱ ساعت به محل شما اعزام و نسبت به رفع مشکلات یخچال فریزر شما اقدام خواهد کرد.تمامی خدمات این مجموعه با ارائه ضمانت ۶ ماه به مشتریان عزیز ارائه میشود.

آیا تعمیر یخچال هیمالیا شامل گارانتی میشود؟

بله ، همانگونه که در ابتدا اشاره کردیم ، تعمیر یخچال هیمالیا شامل ۶ ماه گارانتی تهران سرویس آنلاین است.تنها کافیست در پایان کار تکنسین عزیز فاکتور را نزد خود نگهداشته و تا پایان گارانتی آن را پیش خود محفوظ بدارید.
در طول مدت گارانتی از تماس مستقیم با تکنسین خودداری نمایید ، چرا که این کار باعث ملقا شدن گارانتی شما شده و تهران سرویس آنلاین هیچ مسئولیتی در قبال آن گردن نخواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده از گارانتی خدمات خود با تماس با یکی از پشتیبانی های تهران سرویس آنلاین با ارائه مشخصات درخواست مجدد خود را ثبت کرده و از خدمات بدون هزینه بهرمند شوید.

آیا تهران سرویس آنلاین تعمیرات یخچال ساید بای ساید نیز انجام میدهد؟

با افتخار باید به مشتریان عزیز مجموعه بگوییم ، تیم فنی مجموعه ما تعمیرات تمامی مدل های یخچال از جمله :

یخچال یا یخچال فریزر تک درب

یخچال فریزر مدل فریزر بالا یا فریزر پایین

یخچال فریزر دو قلو

یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر درب فرانسوی

یخچال فریزرهای ۴ درب

تعمیر یخچال های هتلی

انجام میشود ، تنها کافیست با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید.
برای مطالعه مقاله تعمیر یخچال فریزر کلور اینجا کلیک کنید.

تعمیر یخچال فریزر در محل:

با توجه به حساسیت یخچال فریزر و نیاز مصرفی خانوارها به این دستگاه ترجیحا تمامی خدمات مربوط به یخچال هیمالیا در محل مشتری عزیز صورت خواهد گرفت و از جابه جایی یخچال جلوگیری به عمل خواهیم آورد.
از سوی دیگر در جهت فراهم کردن آسایس و آرامش مشتریان عزیز خدمات یخچال در کمترین مدت زمانی صورت خواهد گرفت.با خیالی آسوده با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیر یخچال هیمالیا چقدر زمان می‌برد؟

این یکی از سؤالات پرتکرار مشتریان ما است و نسبت به طولانی‌شدن پروسه تعمیر یخچال هیمالیا خودنگران هستند؛ البته نگرانی آنها کاملاً به جا است. مواد غذایی مختلف درصورتی‌که مدت زیادی را در محیط گرم و بیرون یخچال سپری کنند، فاسد می‌شوند. به‌طورکلی، نمی‌توان یک‌زمان دقیق برای تعمیر یخچال در نمایندگی یخچال هیمالیا در محل را اعلام کرد؛ زیرا در قدم اول باید عمل عیب‌یابی انجام شود و پس از پیداکردن مشکل یخچال، آن را برطرف کرد. در این میان، ممکن است قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد. در این صورت نیاز به قطعه جدید خواهید داشت که متخصصین ما می‌توانند قطعه معیوب را با قطعه اصلی و اورجینال تعویض کنند. در صورت تعویض قطعه، یک کارت گارانتی ۶ماهه نیز به شما تقدیم می‌شود. اما در برخی از مواقع، ممکن است تعویض قطعه باعث افزایش هزینه بالایی شود؛ در این هنگام متخصصین ما در صورت امکان می‌توانند اقدام به تعمیر قطعه موردنظر کنند و به این صورت، در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی می‌شود.
متخصص اعزام شده پس از عیب‌یابی یخچال شما، زمان تقریبی تعمیر یخچال هیمالیا را به شما اعلام می‌کند. این زمان بسته به نوع خرابی و قطعه، ممکن است چندین ساعت به طول بینجامد.

هزینه ی تعمیر یخچال هیمالیا چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال نمیتوان هزینه ی ثابتی را برای شما عزیزان بیان کرد ، چرا که هزینه ی تعمیر یخچال برای مشتریان مختلف متفاوت بوده و با توجه به نوع خدمات و قطعات مصرفی متفاوت میباشد.
اما در این میان مفتخریم به شما عزیزان این مسئله را عنوان کنیم ، که تمامی خدمات این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و هرگز هزینه ی اضافی از مشتریان دریافت نخواهد شد.
از سوی دیگر مشتریان عزیزی که دارای کد اشتراک تهران سرویس آنلاین هستند ، به صورت دائمی از ۱۰ % تخفیف ویژه باشگاه مشتریان ما بهرمند خواهند شد.

مراحل ثبت درخواست تعمیرات یخچال هیمالیا در تهران سرویس آنلاین:

شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره تماس شعب تهران سرویس آنلاین، فرم درخواست خدمات و یا چت آنلاین که در گوشهٔ تصویر سمت راست قرار داده است با تیم پشتیبانی در تماس بوده و با درخواست خود را ثبت نمایید.
بعد از ثبت درخواست تعمیرکار از هریک از روش‌های بالا یک پیامک حاوی کد اشتراک در مدت‌زمان کوتاهی برای شما ارسال شده که این کد اشتراک برای فعال‌سازی گارانتی ۶ ماه باید نزد شما محفوظ بماند.
قبل از حضور تکنسین در محل که پیامک دیگر حاوی اطلاعات تکنسین برای شما ارسال شده و در همان زمان تکنسین برای تعیین زمان حضور با شما تماس گرفته و زمان حضور را با شما چک خواهد کرد.
زمان تقریبی حضور تکنسین در شرایط عادی بین ۶۰ الی ۹۰ دقیقه پیش‌بینی می‌شود که این تایم می‌تواند با تایم موردنظر شما تغییر یابد.
بعد از حضور تکنسین و انجام خدمات یک فاکتور دارای سربرگ و مهر تهران سرویس آنلاین به شما عزیزان ارائه می‌شود که بهتر است با درج کد اشتراک بر روی آن تا ۶ ماه گارانتی نزد شما عزیزان محفوظ بماند.
طی یک الی ۳ روز کاری پشتیبانی برای درج نظرات شما از خدمات ارائه شده با شما عزیزان در تماس خواهند بود.
نکته مهم توجه داشته باشید: از هرگونه تماس مستقیم با تکنسین خودداری نمایید، چرا که در صورت بروز این اتفاق دستگاه شما از گارانتی مجموعه خارج شده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.

آموزش تعمیرات یخچال هیمالیا :

به منظور افزایش آگاهی و بالا بردن سطح علمی کاربران عزیز از یخچال فریزر های منزلشان،کارشناسان تهران سرویس آنلاین طی چندین مقاله اقدام به آموزش عیب یابی و تعمیر انواع برند یخچال پرداخته و سعی در آن داشته نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال را به شما عزیزان آموزش دهد.
در صورت نیاز به مشاوره و کارشناسی با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین در تماس باشید و یا سوالات خود را در بخش کامنت همین مقاله با کارشناسان ما در میان بگذارید.

مشکلات رایج در یخچال فریزر هیمالیا:

زمانی که صحبت درباره تعمیر و عیب‌یابی هر وسیله‌ای می‌شود باید در ابتدا با مشکل ایجاد شده در آن به طور کامل آشنایی پیدا کرد تا بتوان به‌درستی قطعهٔ معیوب را شناسایی و تعمیر کنید.
در یخچال‌فریزر هیمالیا نیز باید به همین روش رفتار کرد شما عزیزان باید بدانید مشکل دقیق یخچال‌فریزر هیمالیا چیست تا بتوانید به‌درستی قطعهٔ معیوب را شناسایی کنید.
ما در ادامه به بررسی مشکلات رایج در یخچال‌فریزر هیمالیا پرداخته‌ایم تا شما عزیزان بتوانید به‌راحتی دستگاه خود را در منزل تعمیر کنید.

عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا :

قبل از اقدام به تعمیر هر وسیله ای ابتدا باید عیب یابی درستی از آن انجام پذیرد ، سپس با توجه به مشکل پیش آمده نسبت به رفع صحیح آن اقدام کرد.تهران سرویس آنلاین در خدمت شما مشتریان عزیز تا با استفاده از تیم تخصصی و با مهارت این مجموعه به شما عزیزان در تعمیر یخچال فریزر هیمالیا کمک نماید.
شما میتوانید ، قبل از ثبت درخواست خود با استفاده از راهنمایی و مشاوره ایگان تیم پشتیبانی ما تا حد زیاد نسبت به مشکل پیش آمده برای یخچال فریزرتان آگاهی کسب نمایید.
برای مطالعه مقاله تعمیر یخچال فریزر فیلور اینجا کلیک کنید.

علت خنک نکردن یخچال هیمالیا :

یخچال‌فریزر هیمالیا یک نقش اساسی بسیار مهم داشته و آن هم خنک نگه‌داشتن مواد غذایی است. حال تصور کنید که مواد غذایی در یخچال‌فریزر شما به‌خوبی خنک نشده و دمای کابین به‌تدریج افزایش یابد. این مشکل یک زنگ خطر برای شما خواهد بود و باید برای تعمیر این مشکل هرچه سریع‌تر با تکنسین تعمیرکار خود تماس حاصل نمایید.

علت یکسره کار کردن یخچال هیمالیا :

یخچال فریزرها معمولاً دارای سیستم کنترل دما هستند که به صورت خودکار دمای داخلی را تنظیم می‌کنند. این سیستم‌ها با استفاده از سنسورها و الگوریتم‌های هوشمند، تلاش می‌کنند تا دما را در محدوده مطلوب نگه دارند.بعد از رسیدن یخچال فریزر به دمای مطلوب دستگاه اتومات کرده و موتور برای لحظاتی به حالت خاموش در می آید.
حال اگر یخچال فریزر هیمالیای شما اتومات نمیکند باید به سرعت مشکل بررسی و برطرف شود چرا که این مشکل در طول زمان باعث آسیب به دستگاه شما خواهد شد.

نشت گاز از یخچال

کثیفی کندانسور و لوله های آن

خرابی هیتر دیفراست

خرابی ترموستات یخچال

ضعیف شدن موتور یخچال

وجود مشکل در برد یخچال

خرابی درب یخچال هیمالیا

پارگی و یا فاسد شدن لاستیک درب یخچال

روشن نشدن یخچال هیمالیا:

ایراد در تامین برق یخچال و یا خرابی دوشاخه برق

خرابی رله استارت، خازن یا اورلود

خرابی ترموستات

ایراد در برد الکترونیکی

خرابی موتور یا کمپرسور

ایراد در سیم کشی داخلی

خرابی تایمر دیفراست

علت کارنکردن فن یخچال‌فریزر هیمالیا :

فن یخچال‌فریزر هیمالیا یکی از مهم‌ترین قطعات دستگاه است که باید به عملکرد یخچال‌فریزر کمک کرده و سیکل سرمایشی را تکمیل کند. در حقیقت فن داخلی یخچال‌فریزر به ایجاد سرمای یکنواخت در کابین کمک می‌کند.
فن کمپرسور یکی دیگر از قطعات دستگاه است که به خنک‌کردن موتور یخچال‌فریزر هیمالیا شما کمک کرده و از افزایش دمای کمپرسور جلوگیری می‌کند.
در شرایطی که فن یخچال هیمالیا شما کار نمی‌کند، می‌توانید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:
درصورتی‌که گردوغبار زیادی در فن یخچال تجمع پیدا کرده باشد، این قطعه قادر به گردش صحیح نخواهد بود.
همچنین ممکن است پره‌های فن شکسته شده باشد که باید بررسی شود.
خرابی موتور و اتصالات فن نیز از دیگر عوامل مؤثر در کارنکردن این قطعه است.

صدای زیاد یخچال هیمالیا:

یخچال‌فریزر هیمالیا یکی از سخت‌کوش‌ترین وسایل منزل است که به‌صورت شبانه‌روزی کارکرده تا بتواند دمای داخل کابین را به حد موردنظر خنک نماید حال تصور کنید که این فعالیت با ایجاد صدا همراه باشد قطعاً آسایش شما را گرفته و باعث آزردگی مصرف‌کنندگان عزیز می‌شود.
برای حل این مشکل و برطرف‌کردن صدای زیاد یخچال‌فریزر هیمالیا موارد زیر را برسی کنید:

صدای موتور فن اواپراتور یخچال

صدای تق تق یخچال با لوله های بی کیفیت

صدای زیاد یخچال های نوفراست

صدای زیاد موتور یخچال

صدای موتور فن کندانسور

شکستن پروانه های فن یخچال

صدای غیر طبیعی به دلیل فرسودگی یخچال

صدای زیاد به علت خرابی در لولای درب یخچال

علت جمع شدن آب در کف یخچال هیمالیا:

اگر آب در کف یخچال جمع شده باشد، ممکن است به دلایل مختلفی باشد. در زیر، چند دلیل ممکن برای این مشکل آورده شده‌اند:
لوله تخلیه یخساز:
یخچال‌ها دارای لوله تخلیه برای آب تولید شده از یخساز هستند. این لوله مسئول انتقال آب به یخساز است. اگر لوله تخلیه خراب یا مسدود شود، آب ممکن است به داخل یخچال جاری شود.
بیرون‌رفتن یا نشتی آب از ظروف داخل یخچال:
در بعضی از مواقع، ظروف داخل یخچال ممکن است خراب یا ترک خورده باشند که موجب نشت یا بیرون‌رفتن آب شود.
مشکل در محفظه یخساز:
اگر محفظه یخساز یا دستگاه تولید یخ مشکل داشته باشد، آب به درستی به یخچال جلب نشده و ممکن است در کف جمع شود.
بالا آمدن سطح یخ در ظرف یخساز:
زمانی که یخ در ظرف یخساز به حدی بالا می‌آید که از مرزهای آن خارج شود، آب به سمت کف یخچال جاری می‌شود.
نشتی در سیستم یخساز:
نشتی آب در سیستم یخساز نیز می‌تواند باعث جمع شدن آب در کف یخچال شود.
برای رفع این مشکل، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:
لوله تخلیه را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آن ترکیب و سالم است.
ظروف داخل یخچال را بررسی کنید و از وجود ترک یا خرابی در آنها اطمینان حاصل کنید.
سطح یخ در ظرف یخساز را کنترل کرده و در صورت لزجی زیاد، یخ را تخلیه کنید.
اگر مشکل به ادامه دارد و یا شما قادر به تشخیص مشکل نیستید، بهتر است یک تعمیرکار متخصص را جهت بررسی دقیق‌تر مشکل مشغول کنید.

علت برفک زدن یخچال هیمالیا:

وقتی یخچال یا فریزر به صورت غیرمنظم یا برفک زدن آغاز می‌شود، ممکن است دلایل متعددی داشته باشد. در زیر، چند دلیل احتمالی برای برفک زدن یخچال آورده شده‌اند:
درب غیربه‌درستی بسته شده:
اگر درب یخچال یا فریزر به درستی بسته نشده باشد، هوای گرم از محیط به داخل وارد شده و در اثر تماس با هوای سرد داخل یخچال یا فریزر، برف تشکیل می‌شود.
سیستم تعمیرات خودکار:
برخی از مدل‌های یخچال‌ها دارای سیستم‌های تعمیرات خودکار هستند. این سیستم‌ها به طور دوره‌ای یا بعد از گذشت مدتی خودکار یخ را تخریب و دوباره تولید می‌کنند.
دمای زیاد در محیط:
در محیط‌هایی که دما بالا است، ممکن است برفک زدن یخچال افزایش یابد. در این شرایط، سیستم خنک‌کننده بیش از حد فعال می‌شود.
دما تنظیم نشده یا ناسازگار:
تنظیمات دما در یخچال یا فریزر ممکن است به درستی انجام نشده یا دما ناسازگار با شرایط محیط باشد.
لوله تخلیه یخساز مسدود یا خراب:
اگر لوله تخلیه آب یخساز مسدود یا خراب باشد، آب به جای تخلیه شدن در لوله می‌ماند و در آینده به شکل برفک یا یخ تشکیل می‌شود.
تعویض باتری یا سیستم کنترل:
در برخی از یخچال‌ها باتری‌هایی برای نگهداری تنظیمات ذخیره شده استفاده می‌شود. اگر باتری‌ها ضعیف یا خالی شوند، تنظیمات به درستی اجرا نمی‌شوند و ممکن است به برفک زدن منجر شوند.
برای رفع این مشکل، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

اطمینان حاصل کنید که درب‌ها به درستی بسته شده باشند.

تنظیمات دما را بررسی و به درستی تنظیم کنید.

لوله تخلیه یخساز را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که مسدود نیست.
در صورت ادامه مشکل، بهتر است یک تعمیرکار متخصص را جهت بررسی دقیق‌تر مشکل مشغول کنید.

علت سرمای بیش از اندازه یخچال هیمالیا:

دریچه دمپر یخچال هیمالیا

خرابی سنسور

خرابی برد الکترونیکی

خرابی ترموستات در مدل های قدیمی

فن یخچال

بدنه یخچال هیمالیا برق دارد:

این مشکل در برخی مواقع و بنابر دلایل مختلف ممکن است برای انواع مدل‌های یخچال پیش بیاید. عیب یابی یخچال فریزر در این حالت کمی دشوار است و به تجربه در امور الکتریکی نیازمند است.
با توجه به خطرات الکتریکی بالقوه توصیه می‌شود از یک تکنسین تعمیرات یخچال برای برطرف کردن مشکل کمک بگیرید. علت برق داشتن بدنه یخچال می‌تواند موارد زیر باشد:

وجود مشکل در موتور یخچال یا یکی از اجزای الکتریکی آن

وجود مشکل در سیم کشی یخچال و رطوبت زیاد محیط

معیوب شدن المنت

اتصالی در ترموستات

برای رفع این مشکل توصیه می‌شود دستگاه توسط یک تکنسین بررسی شود.

 درجه یخچال هیمالیا بالا می‌رود:

درصورتی‌که درجه دمای یخچال هیمالیا شما افزایش می‌یابد، می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید:
ابتدا بررسی کنید که سیم برق یخچال هیمالیا به‌درستی وصل شده باشد.
دمای پنل جلوی یخچال هیمالیا و یا ولوم ترموستات به‌درستی تنظیم نشده است.
فاصله پشت دیوار را با یخچال چک کنید. درصورتی‌که فاصله کم باشد، یخچال را کمی به جلو بکشید.
اگر دمای دستگاه شما بالا رفته است، کافی است برای رفع عیب و تعمیر یخچال هیمالیا از خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوید.

علت یخ‌زدن بدنه یخچال هیمالیا چیست؟

یخ‌زدن بدنه یخچال هیمالیا ممکن است به دلیل چندین عامل مختلف باشد:
نبودن عایق حرارتی
درصورتی‌که عایق حرارتی یخچال به دلیل خرابی، نبودن یا خرابی در فواصل زمانی طولانی، برداشته شده باشد، بدنه یخچال ممکن است یخ بزند.
دمای اتاق
درصورتی‌که دمای اتاق بسیار پایین باشد، رطوبت هوا بر روی بدنه یخچال منجمد شده و باعث یخ‌زدن آن می‌شود.
بلوکه‌شدن جریان هوا
درصورتی‌که جریان هوا در داخل یخچال بلوکه شود، هوای مرطوب بر روی بدنه یخچال منجمد شده و باعث یخ‌زدن آن می‌شود.
عدم تعویض یا تمیزکردن فیلترهای هوا
فیلترهای هوا در یخچال به تصفیه هوای داخلی کمک می‌کنند. درصورتی‌که فیلترهای هوا کثیف باشند، هوا در داخل یخچال تصفیه نمی‌شود و ممکن است باعث یخ‌زدن بدنه یخچال شود.
عدم تعویض یا تمیزکردن فیلترهای آب
درصورتی‌که یخچال دارای سیستم تصفیه آب باشد، فیلترهای آب باید به‌صورت دوره‌ای تعویض یا تمیز شوند. درصورتی‌که این کار انجام نشود، توده‌های یخ روی بدنه یخچال تشکیل می‌شود.
خرابی ترموستات
ترموستات در یخچال مسئول تنظیم دمای داخلی آن است. درصورتی‌که ترموستات خراب شده باشد، دمای داخلی یخچال ممکن است بسیار کم شود و باعث یخ‌زدن بدنه یخچال شود.
باید توجه داشت که یخ‌زدن بدنه یخچال هیمالیا در برخی موارد طبیعی است، اما درصورتی‌که یخ به طور مداوم روی بدنه یخچال تشکیل می‌شود و باعث مشکلاتی مانند کاهش بازدهی، محدودشدن فضای داخلی یخچال و … شود، پس بهتر است تعمیر آن را به یک تکنسین مجرب بسپارید تا مشکل را حل کند.

صفحه نمایش یخچال هیمالیا خاموش شده است:

خاموش شدن صفحه نمایش شاید در دسته‌ی رایج ترین مشکلات یخچال نگنجد، اما قطعا یکی از آن مسائلی است که در مواجهه با آن باید هوشمندانه عمل کرد. دلایل زیر می‌توانند علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال باشند:
اختلال در سوئیچ درب یخچال هیمالیا :
هنگام باز شدن درب یخچال، نمایشگر هم روشن می‌شود، اگر سوئیچ درب دچار مشکل شده باشد، سنسورهای آن پیامی جهت روشن شدن نمایشگر ارسال نکرده و خاموش می‌ماند.
اختلال در اتصالات یخچال هیمالیا :
اتصالات درب و برد و سایر اتصالات یخچال بررسی شوند تا مشکلی نداشته باشند. این مورد باید توسط تکنسین انجام شود.
مشکل در برد یخچال هیمالیا :
اگر برد دچار مشکل شده باشد، تمامی قطعات با اختلال مواجه خواهند شد. در اینصورت باید برای تعویض برد اقدام کنید
نوسانات برق و عدم برق رسانی صحیح به پنل :
همیشه از محافظ استفاده کنید تا تحت تاثیر نوسانات برق، به برد و یخچال آسیبی نرسد.
اختلال در صفحه نمایشگر هیمالیا :
ممکن است در اثر ضربه، فرسایش، آب خوردگی و موارد مشابه، صفحه نمایشگر دچار مشکل شود. در چنین مواقعی باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

دلایل داغ شدن موتور یخچال هیمالیا :

اتومات نکردن یخچال

کثیفی کندانسور یخچال

ایجاد مشکل برای فن یخچال

عمر بالای یخچال

باز کردن زیاد درب یخچال

نصب در مکان نامناسب
برای مطالعه مقاله تعمیر یخچال فریزر فیلور اینجا کلیک کنید.

مشکلات رایج یخچال هیمالیاعلت احتمالی

خاموش شدن صفحه نمایش یخچالایراد در سویئچ درب و اتصالات یخچال، نوسانات جریان برق

یخ زدن موادغذایی در یخچالمعیوب شدن ترموستات، تجمع گرد و غبار روی کویل‌های کندانسور، خراب شدن برد

برفک زدن یخچالخراب شدن لاستیک دور درب، ایراد در ترموستات، باز و بسته کردن مداوم یخچال

کار نکردن فن یخچالتجمع گرد و غبار روی فن، نوسانات جریان برق

سر و صدای زیاد یخچالتراز نبودن پایه‌ها، شکستگی پره‌ها، ایراد در فن اواپراتور و فن کندانسور

سخت باز شدن درب یخچالخراب شدن لولاهای در، تراز نبودن یخچال، انباشت گرد و غبار در لاستیک‌های درب.

یخ زدن لوله‌های پشت دستگاهتنظیمات نادرست دما، کثیف بودن کویل‌های کندانسور،

روشن شدن چراغ دیفراستوجود مشکل در سنسور دیفراست

یخ نزدن موادغذایی در فریزرایراد در کمپرسور و برد، انباشت بیش از حد مواذغذایی در دستگاه، فرسودگی لاستیک دور درب

نشت آب از یخچالانسداد لوله تخلیه، وجود مشکل در لوله‌های متصل به یخساز، شکستگی سینه تخلیه

بوی بد یخچالتمیز نکردن دستگاه برای مدت طولانی، فاسد شدن موادغذایی،

قطع و وصل شدن برق یخچالنوسانات جریان برق، اختلال در قطعات دستگاه

یکسره کار کردن دستگاهاختلال در برد اصلی و تایمر دیفراست، باز و بسته کردن مداوم درب یخچال، کثیف بودن کویل‌ها، قرار گرفتن یخچال در محل نامناسب

روشن و خاموش شدن سریع یخچالایراد در کمپرسور، معیوب شدن برد، اختلال در عملکرد ترموستات

بسته نشدن دربچیدمان نامناسب موادغذایی،فرسودگی لاستیک دور درب، تراز نبودن یخچال

داغ شدن موتور یخچالکمبود گاز مبرد، تنظیمات نادرست دما، معیوب شدن کندانسور

روشن نشدن چراغ یخچالسوختن لامپ، ایراد در سوئیچ درب

کار کردن فریزر و از کار افتادن یخچالخراب شدن دمپر کنترل هوا، ایراد در ترمیستور، اختلال در برد اصلی

خدماتی که از سوی تعمیرکاران یخچال تهران سرویس آنلاین به مشتریان داده میشود ؟

تعمیر برد یخچال هیمالیا

تعمیر موتور یخچال هیمالیا

تعمیر درب یخچال

تعمیر و تعویض لاستیک درب یخچال

تعمیر و تعویض فن یخچال

تعمیر و تعویض لامپ یخچال

شارژ گاز یخچال

تعویض فیلتر یا درایر یخچال

تعمیر اواپراتور

عیب یابی یخچال

تعمیرات کاپیلاری تیوب

عیب یابی ترموستات

تعویض رله استارت و رله راه انداز موتور

عیب یابی و تعمیر اورلود یا محافظ جریان دریافتی موتور

تعمیر مدار الکتریکی یخچال

چرا برای تعمیر یخچال هیمالیا خود باید با تهران سرویس آنلاین تماس بگیریم ؟

دارای تیم تعمیرکارانی با بیش از ۷ سال سابقه در زمینه تعمیرات یخچال

استفاده از قطعات یدکی اصلی و با ضمانت

ارائه ضمانت ۶ ماه برای تمامی خدمات

اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت

قیمت منصفانه و براساس نرخ اتحادیه

بیشترین رضایت تعمیرات در بین مردم

پشتیبانی ۲۴ ساعته تعمیرات

در زمان خرابی یخچال هیمالیا چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید