اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212277864225563
در دسترس نیست

انجام تست HPV در کمتر از یک روز کاری

افزایش سرعت انجام تست HPV در آزمایشگاه چکاپ

کد: 140212277864225563

، کرج , (اخبار رسمی): با تجهیز و راه اندازی بخش مولکولی آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ، تست مولکولی تشخیص پاپیلوما ویروس انسانی به صورت روزانه در این آزمایشگاه انجام میشود. با این رویکرد، پاسخدهی تست HPV در این آزمایشگاه در کمتر از یک روز کاری انجام خواهد شد.

افزایش سرعت انجام تست HPV در آزمایشگاه چکاپ
افزایش سرعت انجام تست HPV در آزمایشگاه چکاپ

آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ، یکی از مراکز تخصصی هماتولوژی در استان البرز به شمار رفته و تست های فوق تخصصی خون شناسی و انواع سرطان های خونی را در سریع ترین زمان ممکن ارائه مینماید.

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یکی از شایع‌ترین عفونت‌های انسانی است که از طریق تماس پوستی بویژه ارتباط های جنسی منتقل میشود. این ویروس دارای بیش از 100 نوع مختلف است که برخی از آن‌ها می‌توانند باعث بروز بیماری هایی مانند زگیل های تناسلی و یا افزایش خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم شوند. ابتلا به این ویروس بسیار شایع بوده اما تشخیص ابتلای به ویروس و نوع پاپیلوما برای انتخاب روند مناسب جهت پیش گیری از بروز عوارض خطرناک آن و جلوگیری از انتقال بیشتر آن اهمیت دارد.  روش استاندارد تشخیص برای HPV استفاده از تست مولکولی است. در این آزمایش با استفاده از ژنوم ویروس، حتی کمترین مقدار ویروس موجود در نواحی مورد آزمایش بررسی شده و قابلیت تشخیص دارند. علاوه بر این با تست مولکولی HPV نوع ساب تایپ ویروس نیز مشخص شده که از اهمیت زیادی در انتخاب استراتژی مراقبتی و درمانی برخوردار است.

در پاسخ به نیاز فزاینده برای تشخیص دقیق و سریع ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ اقدامات مهمی را در جهت افزایش قابلیت‌های تست مولکولی خود انجام داده است. با به‌کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته و افزایش تجهیزات بخش مولکولی، این آزمایشگاه اکنون قادر است نتایج تست HPV را با سرعت و دقت بی‌نظیری ارائه دهد. این پیشرفت امکان می‌دهد که تمامی نمونه‌های دریافتی در همان روز آزمایش شوند و نتایج آن‌ها ظرف تنها یک روز کاری به دست مراجعین برسد.

تسریع در فرایند تشخیصی HPV نه تنها به بیماران امکان می‌دهد تا سریع‌تر از وضعیت سلامتی خود مطلع شوند، بلکه به پزشکان نیز اجازه می‌دهد تا با سرعت بیشتری در مورد برنامه‌ریزی استراتژی‌های مراقبتی و درمانی تصمیم‌گیری کنند. این امر به‌ویژه در مواردی که نیاز به اقدامات فوری وجود دارد، اهمیت زیادی دارد و می‌تواند در پیشگیری از پیشرفت بیماری و کاهش خطر انتقال به دیگران نقش کلیدی داشته باشد.

آزمایشگاه چکاپ یکی از آزمایشگاه های برتر تشخیص و تخصصی در شهر کرج بوده که با قرارگیری در چهار راه طالقانی کرج به عنوان یکی از مراکز مهم بهداشتی درمانی استان البرز، همه روزه میزبان تعداد زیادی از مراجعین است. این آزمایشگاه با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و به روز و بخش های تخصصی هماتولوژی، بیوشیمی، هورمون شناسی، میکروبیولوژی، فلوسایتومتری و بخش مولکولی خدمات خود را به مراجعین عزیز ارائه مینماید. علاوه بر این، آزمایشگاه چکاپ یکی از مراکز تخصصی هماتولوژی در استان البرز به شمار رفته و تست های فوق تخصصی خون شناسی و انواع سرطان های خونی را در سریع ترین زمان ممکن ارائه مینماید. از جدیدترین خدمات این آزمایشگاه میتوان به تست آلرژی الکس اشاره کرد که یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین آزمایشات آلرژی در جهان به شمار رفته و امروزه در آزمایشگاه چکاپ در خدمت مراجعین عزیز قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ

آزمایشگاه تشخیص پزشکی و تخصصی چکاپ، یکی از آزمایشگاه های مجهز و به روز شهر کرج است که دارای بخش های مختلف هماتولوژی، همورمون شناسی، بیوشیمی، میکروبیولوژی، مولکولی و فلوسایتومتری است. این آزمایشگاه تحت مدیریت دکتر پرویز فلاح فعالیت کرده و علاوه بر تست های روتین یکی از مراکز معتبر و شناخته شده برای تست های پیشرفته هماتولوژی و فلوسایتومتری شناخته میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان